چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از افراد دغدغه انتخاب و خرید ردیاب شخصی با کیفیت و ارزان قیمت را در سر می پرورانند، در این نوشته سعی می کنیم بر پایه معیارهایی که معرفی می کنیم، پنج ردیاب شخصی برتر بازار کشور در سال 1402 را به شما معرفی کنیم، در انتها نیز بهترین راه برای خرید هرکدام از آنها را به شما آموزش خواهیم داد، در صورتی که شما هم دغدغه خرید ردیاب شخصی با کیفیت و ارزان قیمت را دارید، حتما تا انتهای همین نوشته با ما همراه باشید.

معیار انتخاب پنج ردیاب برتر

معیارهای متفاوتی را می توان برای انتخاب یک ردیاب شخصی برتر معرفی کرد، در ادامه برخی از مهمترین معیارهای انتخاب یک ردیاب برتر و با کیفیت را با شما بازگو می کنیم، سپس بر اساس همین معیارها، پنج ردیاب برتر بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

طول مدت نگهداری باتری

یکی از دو معیار و سنجه اصلی برای تعیین میزان قدرت یک ردیاب شخصی، قدرت باطری آن و میزان نگهداری شارژ است، هرچقدر که باطری دستگاه جی پی اس شخصی بزرگتر باشد، مدت زمان بیشتری در مدار بوده و ردیاب به ایفای وظیفه اصلی خود می پردازد. امروزه در بازار ردیاب های بسیاری به وجود آمده اند که با توجه به قیمت، ظرفیت باتری متفاوتی دارند، معمولا ردیاب ها را بر اساس میزان دوام باطری نام گذاری می کنند مثلا ردیاب یک ماه شارژ و یا ردیاب 10 روز شارژ و ... که در ادامه به معرفی آنان می پردازیم از این نوع نام گذاری استفاده می کنند.

میزان دقت در ردیابی

خصیصه دومی که بر اساس آن می توان میزان قدرت یک ردیاب شخصی را اندازه گرفت، ویژگی دقت ردیاب است، هرچقدر که ردیاب بتواند با دقت بالاتری محل دقیق خود را روی نقشه نمایش دهد، ارزندگی آن بالاتر است، از این رو به ردیاب هایی که می توانند با ضریب خطای کمتر از چند متر موقعیت سوژه حامل را نمایش دهند، ردیاب های نقطه زن گفته می شود. این نوع ردیاب ها قیمت بالاتری به نسبت بقیه ردیاب ها داشته و تمامی پنج محصولی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، از نوع ردیاب نقطه زن هستند.

کیفیت بدنه

کیفیت و جنس بدنه و همچنین آهنربای به کار رفته در یک ردیاب، یکی دیگر از عواملی است که موجب می شود قیمت ردیاب و ارزندگی آن بالا رود، بسیاری از ردیاب های موجود در بازار، بدون آهنربا عرضه می شوند، هر پنج ردیاب معرفی شده در این نوشته از آهنربای قوی بهره می گیرند که این امکان را به استفاده کننده می دهد که ردیاب را روی سطح فلزی بچسپاند.

امکان گوش کردن به صدای محیط

یکی از قابلیت های جذاب که تنها برخی از ردیاب های شخصی در بازار از آن بهره می گیرند، امکان گوش کردن به صدای محیط است، در واقع این قابلیت به گونه ای کار می کند که شما بعد از خرید ردیاب شخصی یک سیم کارت روی آن تعبیه می کنید و هر زمان که مایل به شنیدن صدای محیط باشید، می توانید از طریق شماره تلفن مدیر، با شماره تعبیه شده روی جی پی اس تماس حاصل فرمایید تا بتوانید صدای محیط را گوش دهید، در صورتی که نیاز دارید صدای محیط رکورد شود، حتما می بایست که از اپ کال رکوردر روی گوشی خود استفاده نمایید تا بتوانید صدای محیط را رکورد نمایید. تمامی ردیاب هایی که در ادامه به شما معرفی می گردند امکان گوش دادن به صدای محیط را دارند.

سنسورها کشف و سرعت

یکی دیگر از ویژگی های جذابی که باعث می شود بسیاری از خریداران، اقدام به خرید ردیابی نمایند که از این ویژگی بهره می گیرد، سنسورهای دستگاه جی پی اس است، در واقع فراخور نیاز بازار، شرکت های معتبر سازنده انواع جی پی اس در بازار، سنسورهای کشف و سرعت را به محصولات خود می افزایند، این دو سنسور به ترتیب برای اطلاع یافتن مدیر ردیاب از پیدا شدن ردیاب توسط دیگران و همچنین اطلاع یافتن از حرکت ردیاب می باشند، مکانیزم کار سنسور کشف به این شیوه است که به محض اینکه ردیاب توسط شخصی کشف شود و از محیط خارج شود، به سبب برخورد نور به یک سنسور، بلافاصله پیغام کشف سنسور برای مدیر ارسال می گردد، مکانیزم سنسور سرعت سنج نیز به همین شیوه بوده و در صورتی که ردیاب از حالت سکون خارج شود، ردیاب پیامکی به جهت اطلاع مدیر برای آن ارسال می کند.

سرور و نرم افزار ایرانی

بسیاری از ردیاب های موجود در بازار کشور، دارای سرور و نرم افزار ایرانی نمی باشند، این موضوع باعث می گردد که با بوجود آمدن محدودیت در دسترسی به اینترنت بین المللی، عملکرد ردیاب مختل شود و ردیاب بلا استفاده گردد، یکی از مزیت های یک ردیاب خوب اینست که دارای سرور و نرم افزار ایرانی باشد، سرور ایرانی تحت هر شرایطی از دسترس خارج نمی شود و امکان رصد حامل ردیاب در تمام 365 روز سال امکان پذیر است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی و خدمات پس از فروش و داشتن گارانتی نیز یکی از معیارهای اصلی انتخاب یک ردیاب مناسب است، تمامی محصولاتی که در ادامه به شما معرفی می گردند، دارای گارانتی بوده و پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت آراز امنیت را دارا هستند، شرکت آراز امنیت، یکی از شرکت های فعال و معتبر در زمینه فروش انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی و ... بوده و در صورتی که قصد خرید محصولات معرفی شده در پایین و سایر محصولات هم رده را دارید، به آدرس اینترنتی آراز امنیت به نشانی arazamniyat.ir مراجعه فرمایید، مجموعه آراز امنیت بدون شک بهترین فروشنده انواع ردیاب آهنربایی در کشور بوده و با ارائه بهترین محصولات با ارزانترین قیمت ممکن، توانسته است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید، آراز امنیت روزانه میزبان سفارشات بسیاری بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیک همچنین کد ساماندهی از وزارت ارشاد بوده و کاملا به صورت قانونی در حال فعالیت است و لذت یک خرید مطمئن را می توانید با آراز امنیت تجربه نمایید.

ریجستری در درون کشور

یکی دیگر از مشکلاتی که در رابطه با ردیاب ها وجود دارد اینست که این محصولات با توجه به اینکه سیم کارت خور هستند، مشمول قانون ریجستری شده و در صورتی که ریجستر نشوند، سیم کارت روی آنان کار نخواهد کرد و کلا بدون سیم کارت، ردیاب نمی تواند موقعیت خود را به سرور ارسال و یا دستورات را از سرور دریافت نماید، به همین دلیل یکی از ویژگی هایی که باید به آن توجه کرد اینست که آیا ردیابی که خریداری می شود، ریجستر می شود یا خیر، تمام دستگاه های موجود در سایت آراز امنیت، دارای ریجستری بوده و به صورت قانونی وارد کشور می شوند.

ردیاب یک ماه شارژ

ردیاب یک ماه شارژ بدون شک یکی از بهترین محصولات موجود در بازار بوده و پرفروش ترین محصول سایت آراز امنیت به شمار می رود، این ردیاب دارای یک آهنربای قوی بوده و همچنین ضریب خطای ناچیز آن که در بدترین حالت ممکن تنها چند متر اختلاف با واقعیت دارد، در کنار سایر ویژگی هایی همچون باتری 10 هزار میلی آمپری این ردیاب را ملقب به بهترین ردیاب آهنربایی بازار نموده است. ردیاب یک ماه شارژ دارای سنسور کشف و سرعت بوده همچنین از یک سرور ایرانی و داخلی و همچنین نرم افزار فارسی ایرانی بهره می گیرد، امکان گوش دادن به صدای محیط برای مالک ردیاب فراهم است و در عین حال قیمت کاملا مناسبی را نیز دارد، در صورتی که قصد خرید ردیاب یک ماه شارژ با ارزانترین قیمت بازار را دارید، تنها کافیست که عبارت زیر را در گوگل جستجو نموده و وارد سایت آراز امنیت شوید :

خرید ردیاب یک ماه شارژ

ردیاب آهنربایی با میکروفون یک ماه شارژ

ردیاب 10 روز شارژ

ردیاب آهنربایی ده روز شارژ برای افرادی مناسب است که قصد دارند از یک ردیاب با کیفت و نقطه زن بهرمند شده اما مایل به صرف هزینه زیادی نیستند، این ردیاب نیز همانند دو ردیاب بالا، از دقت نقطه زن برخوردار بوده و از یک باتری 3000 میلی آمپری بهره می گیرد که امکان ردیابی تا ده روز پشت سر هم را به مالک جی پی اس ارائه می دهد. قیمت ردیاب ده روز شارژ مناسب بوده و یک خرید مقرون به صرفه به شمار می رود، این ردیاب از دو عدد آهنربای قوی بهره گرفته و همچنین از نرم افزار و سرور ایرانی نیز برای هر دو گوشی ای او اس و اندروید پشتیبانی می کند، در صورتی که علاقه مند هستید که از قیمت ردیاب 10 روز شارژ با خبر شوید و یا قصد خرید آن را دارید، لطفا عبارت زیر را در گوگل جستجو کرده و وارد سایت arazamniyat.ir شوید.

خرید ردیاب 10 روز شارژ

ردیاب کوچک شخصی 10 روز شارژ با شنود

ردیاب 20 روز شارژ

ردیاب 20 روز شارژ نیز بعد از ردیاب یک ماه شارژ و ده روز شارژ سومین ردیاب برتر بازار به شمار می رود، این ردیاب بر خلاف ردیاب یک ماه شارژ، از یک باتری ضعیف تر با ظرفیت 6000 میلی آمپری بهره می گیرد که این امکان را به مصرف کننده می دهد که تا بیست روز بعد از شارژ بتواند از موقعیت جی پی اس خود مطلع گردد.

ردیاب بیست روز شارژ آراز امنیت، همچنین دارای ضریب خطای بسیار ناچیز بوده و بواسطه اینکه ابعاد کوچکتری دارد، قابلیت حمل و نصب بالایی داشته و ابعاد کوچک این محصول یک مزیت کلیدی برای آن به شمار می آید. برای خرید این ردیاب، عبارت زیر را عینا در گوگل وارد کرده و وارد سایتarazamniyat.ir شوید.

خرید ردیاب 20 روز شارژ آراز امنیت

ردیاب شخصی کوچک

ردیاب 5 روز شارژ

ردیاب 5 روز شارژ نیز در رده بعدی برترین ردیاب های شخصی موجود در بازار کشور قرار دارد، با خرید ردیاب پنج روز شارژ از آراز امنیت، می توانید از یک ردیاب جیبی جمع جور با ظرفیت باتری 1500 میلی آمپری بهره بگیرید، این ردیاب درای ابعاد کوچکی بوده و امکان قرار دادن آن در جیب، کیف اشخاص نیز وجود دارد، در صورتی که یک سالمند دارای بیماری آلزایمر با شما زندگی می کند و از امنیت آن فرد نگران هستید، بهترین گزینه ممکن، خرید یک ردیاب 5 روز شارژ از آراز امنیت و قرار دادن ردیاب در جیب فرد سالمند بوده و می توانید بدون نگرانی به کارهایتان رسیدگی کنید، ردیاب 5 روز آراز امنیت دارای دقت نقطه زن بوده، از سیم کارت پشتیبانی می کند، قابلیت شنیدن صدای محیط با زنگ زدن را داراست و از همه مهمتر ریجستر شده است و بدون دغدغه می توانید از آن استفاده کنید، لطفا دقت فرمایید که در صورتی مایل به خرید این ردیاب هستید، صرفا آن را از طریق وبسایت آراز امنیت به آدرس Arazamniyat.ir تهیه نمایید، زیرا برخی از فروشندگان، این محصول را بدون ریجستری به بازار عرضه می نمایند و این موضوع باعث می شود که نتوانید حتی یک دقیقه از ردیاب استفاده نمایید، در صورتی که از آراز امنیت اقدام به خرید ردیاب 5 روز شارژ نمایید، هم از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شده و هم به مشکل ریجستری بر نخواهید خورد. برای خرید این ردیاب عبارت زیر را در گوگل وارد کرده و حتما وارد سایت آراز امنیت به نشانی arazamniyat.ir شوید.

خرید ردیاب 5 روز شارژ

ردیاب کوچک شخصی 5 روز شارژ با شنود

ردیاب سه روز شارژ

ردیاب سه روز شارژ نیز در نهایت پنجمین ردیاب شخصی برتر موجود در بازار است که ابعاد آن بسیار کوچک و مناسب بوده و از یک باتری 800 میلی آمپری بهره می گیرد که این امکان را به شما می دهد که تا سه روز متوالی به ردیابی حامل ردیاب بپردازید، این ردیاب قابلیت شنود صدای محیط به وسیله برقراری تماس تلفنی را داراست و دقت آن همانند چهار محصول دیگری که به شما معرفی کرده ایم، بالا بوده و در زمره ردیاب های نقطه زن قرار می گیرد. ردیاب سه روز شارژ آراز امنیت کاملا ریجستر شده به دست شما می رسد و از سرور و نرم افزار ایرانی بهره مند بوده و امکان مشاهده مسیرهای پیموده شده در 12 ماه اخیر برای شما نیز همانند سایر جی پی اس هایی که معرفی نموده ایم، فراهم است، برای خرید این ردیاب کافیست که عبارت زیر را در گوگل وارد نموده و حتما وارد وبسایت آراز امنیت شوید، چرا که برخی از رقبا این محصول را به صورت بدون ریجستری به فروش می رسانند.

نتیجه گیری

در این نوشته به صورت کامل، پنج ردیاب شخصی و آهنربایی برتر در بازار کشور را به شما معرفی نمودیم، بهترین سایت برای خرید ردیاب شخصی و آهنربایی، سایت آراز امنیت به نشانی arazamniyat.ir بوده و لازم به ذکر است که این سایت کاملا به صورت قانونی در حال فعالیت بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیک و همچنین کد ساماندهی بوده و شما بدون دغدغه و نگرانی می توانید از آن خرید نمایید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YIORBGuN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه