چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 10 سایت برتر در زمینه فروش اگهی محصول

معرفی 10 وبسایت برتر و پربازده برای فروش محصولات فروشگاهی

در چند سال اخیر تعداد سایت ها در زمینه فروش محصولات افزایش بسیار زیادی داشته اما فقط تعداد انگشت شماری از آنها توانسته اند اکثر فاکتورهای لازم برای داشتن یک پلتفرم ایده آل را پیاده سازی کنند.

اگر صاحب کسب و کار هستید و قصد فروش محصولات فروشگاه خود از طریق سایت های اینترنتی را دارید پیشنهاد میکنیم بدون صرف هزینه و زمان اضافی در ابتدا به سراغ یک یا چند مورد از پلتفرم های معرفی شده در این مقاله بروید . ما در این لیست بعد از بررسی سایت های رایج و پرمخاطب داخلی 10 مورد از بهترین ها را به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

 

دیجی کالا

علارغم تمام شکایاتی که از طرف کاربران ( هم خریداران و هم فروشندگان ) نسبت به عملکرد این پتلفرم می شنویم ، از طرفی نمی توانیم فروش بالا و خدمات گسترده آن را نادیده بگیریم . در بسیاری از موارد بازدهی فروش برای برخی فروشندگان کاملا رضایت بخش بوده و همچنین درحال حاضر دیجیکالا تنها وبسایتی است که می تواند از لحاظ کیفیت خدمات با توجه به حجم انبوه سفارشات رتبه اول را در لیست ما بدست آورد.

دیجیکالا با 40 میلیون کاربر فعال ماهانه ، 9 میلیون تنوع کالایی و بیش از 300 هزار فروشنده همچنان به عنوان قوی ترین مارکت پلیس دیجیتال ایرانی به فعالیت خود ادامه می دهد و از لحاظ اشتغال زایی هم توانسته بیش از 9 هزار شغل مستقیم ( پرسنل ) ایجاد کند.

 

باسلام

بازار بزرگ باسلام مخصوصا برای کسب وکارهای خانگی بسیار ایده آل است شما در این وبسایت با پرداخت درصدی از مبلغ کالا هنگام فروش می توانید انواع محصولات در دسته بندی های مختلف را بفروش برسانید در یک سال گذشته خدمات این پلتفرم گسترده تر شده و کاربران بسیار بیشتری را پشتیبانی می کند .

همچنین در باسلام سه فرآیند برای اعتماد سازی کاربران انجام می شود .

  • تضمین هویت غرفه دار
  • نظارت و پالایش مداوم بازار ( حذف غرفه هایی که کاربران از آنها راضی نیستند )
  • 7 روز ضمانت مرجوعی محصول و بازگشت وجه

نحوه فروش محصولات در این پلتفرم به این صورت است که پس از پرداخت مبلغ سفارش ، غرفه دار آن را آماده کرده و به آدرس خریدار ارسال می کند. زمانی که باسلام مطمئن شود کالا صحیح و سالم به دست مصرف کننده رسیده مبلغ مورد نظر را به حساب غرفه دار واریز خواهد کرد.

 

استوریاب

یکی از بهترین پلتفرم هایی است که ساختار آن مبتنی بر موتورهای جستجو طراحی شده و امکانات زیادی را حتی در مواردی بصورت کاملا رایگان ارائه می دهد . در صورتی هم که صاحب وبسایت فروشگاهی باشید کافیست فقط با چند کلیک مشخصات فروشگاه خود به همراه لینک صفحه اصلی را ( از طریق این لینک ) ثبت کنید . خزنده های استوریاب تمام محصولات فروشگاه شما را بصورت خودکار ثبت کرده و به هزاران کاربر جدید نمایش خواهند داد ضمن اینکه فرآیند بروز رسانی قیمت ها و مشخصات هم در این پلتفرم بصورت مداوم و با دقت بالایی صورت می پذیرد.

نوع تبلیغات در این وبسایت به دو صورت کلیکی ( پرداخت مبلغ به ازای هر کلیک ) و ماهانه ( نامحدود از لحاظ تعداد کلیک ها ) ارائه شده است .

البته همانطور که گفتیم بسیاری از امکانات این پلتفرم هم رایگان عرضه شده مانند امکان ثبت کامل مشخصات فروشگاه شما به همراه لینکها ، شماره های تماس ، تصاویر ، توضیحات و ... 

اما بهترین و جالب ترین آپشن که نظر مارا هم تا حد زیادی به خود جلب کرد امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای بارگذاری شده در آپارات است . به این صورت که اگر صاحب کسب و کاری هستید و محتوای ویدئویی در آپارات بارگذاری کرده اید برای افزایش آمار بازدید می توانید در پنل مدیریت استوریاب محتوایتان را به اشتراک گذاشته و بصورت رایگان به هزاران کاربر نمایش دهید. ( برای توضیحات بیشتر به این لینک مراجعه کنید )

 

 دیوار

همانطور که می دانید سایت دیوار فقط مختص کالاهای دست دوم نیست بلکه فروشگاه های زیادی در این سایت مشغول فروش کالاهای نو هستند و به تدریج به تعداد آنها افزوده هم می شود . البته به دلیل تعرفه های ثابت ارائه شده در بسته های مخصوص فروشندگان ممکن است برای بعضی از کسب کارها بازدهی کمتری نسبت به هزینه پرداختی هر پکیج بدست آید اما اگر با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید می توانید بهترین گزینه تبلیغاتی را برای نوع و دسته بندی فروشگاهتان تهیه کنید

طبق آخرین گزارش ارائه شده سالانه بیش از 53 میلیون گوشی تلفن همراه ، اپلیکیشن دیوار را بازکرده اند که تخمین زده شده در هر خانوار ایرانی ( از حدودا 26.5 میلیون که تعداد کل خانوارهای ایرانی است ) حداقل 2 گوشی موبایل اپلیکیشن دیوار را باز کرده و همچنین 21.8 میلیون نفر کاربر یکتای آگهی گذار نیز از این اپلیکیشن استفاده می کنند . تنها سهم تهرانی ها در این آمار ، ثبت بیش از 30 میلیون آگهی درسال بوده است.

 

شیپور

شیپور هم از لحاظ شیوه ارائه خدمات تقریبا مانند دیوار است با این تفاوت که تعداد کاربرانش کمتر بوده و در بعضی موارد خدمات کمتری را هم به خریداران و هم به فروشندگان کالا ارائه می دهد. اما بازهم همچنان جز پرمخاطب ترین های لیست ما قرار دارد.

شیپور که صاحب امتیاز آن شرکت نت تجارت اهورا است در سال 1391 با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردید و پس از سال ها فعالیت در حال حاضر حدود 900,000 آگهی از سراسر ایران را به ثبت رسانده است.

همچنین با 20 میلیون کاربر فعال ماهانه و 30 میلیون بازدید آگهی روزانه ( طبق ادعای خودشان ) که حدودا 24.6 درصد از جمعیت مردم ایران را در بر میگیرد توانسته است همچنان به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین رقیب سایت دیوار به فعالیت خود ادامه دهد و سهم قابل توجهی از بازار جذب فروشگاه ها و آگهی های دست دوم را به خود اختصاص دهد.

ثبت فروشگاه در این پلتفرم به شما کمک می کند تا علاوه بر دریافت سئو مناسب در یک صفحه اختصاصی همه محصولات فروشگاهتان در یک قسمت مجزا به کاربران نمایش داده شود.

 

تکنولایف

این وبسایت در دسته بندی های کالای دیجیتال ، لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی فعالیت دارد و با توجه به سئوی بالای آن در صورت پذیرش و ثبت محصولات فروشگاه شما احتمال زیاد شاهد افزایش میزان فروش بیشتر خواهید بود .

کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین نحوه ارسال سفارشات طبق نظر کاربران رضایت بخش بوده و از این سمت هم توانسته نظر خریداران را جلب کند.

 

ترب و ایمالز

ما در بالا وبسایت استوریاب را به عنوان یک موتور جستجوی دقیق و قدرتمند به شما عزیزان معرفی کردیم اما در واقع ساختار سه پلتفرم ترب ، ایمالز و استوریاب مشابه هم بوده و تنها در بعضی موارد مانند نوع نمایش محصولات در صفحات باهم تفاوت دارند.

این پلتفرم ها به دلیل نوع کاربریشان روزانه بازدیدهای بسیار زیادی را پشتیبانی می کنند. وجود رباط های خزنده پرقدرت این امکان را به کاربران میدهد که بعد از جستجوی کالای مورد نظر با پیشنهادهای زیادی از فروشندگان مختلف مواجه شوند. به همین دلیل کاربران زیادی حتی برای آگاهی از قیمت روز برخی کالاها به این سه پلتفرم مراجعه کرده و بصورت اتفاقی با فروشندگان مختلف آشنا می شوند که از جهتی یک فرصت بسیار خوب برای فروشگاه ها به منظور به اشتراک گذاری بی دردسر محصولاتشان و نمایش به کاربران جدید خواهد بود.

 

ایسام

ایسام در سال 1390 فعالیت خود را به عنوان یک مارکت پلیس آغاز کرد . ایده طراحی و نوع ساختار آن از سایت ebay الهام گرفته شده و امکان مزایده و حراج محصولات هم در این پلتفرم وجود دارد.

در این سایت بیش از 700 هزار کالا قابل نمایش است و تعرفه مالی هم برای فروشندگان به این صورت است که هنگام فروش هر محصول درصدی از کل مبلغ کالا کسر خواهد شد.

بر اساس آمار منتشر شده حدود 100 هزار فروشنده و 3 میلیون کاربر ایرانی از خدمات ایسام استفاده میکنند.

 

دیجی استایل

اگر کسب و کار شما در زمینه ارائه انواع پوشاک است و محصولاتتان کیفیت بالایی دارد یکی از پیشنهادهای ما به شما دیجی استایل است .

این سایت به عنوان یکی از زیر مجموعه های دیجیکالا فعالیت کرده و از پشتیبانی خوبی برخوردار است . همچنین محصولاتی در دسته بندی های لوازم آرایشی ، لوازم شخصی برقی ، عطر و ادکلن و .... را بفروش می رساند.

تحویل سریع و آسان ، 14 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصل بودن برخی از محصولات هم جزو ویژگی های مثبت آن محسوب می شود.

 

ما در این مقاله با توجه به بررسی های انجام شده و نظرات کاربران 10 مورد از بهترین وبسایت های درج آگهی برای محصولات فروشگاهی رو به شما عزیزان معرفی کردیم امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید باشه. لطفا دیدگاهتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ilbZ8ZQB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
میلاد :
1 سال پیش
دیجیکالا دیگه خدماتش مثل گذشته نیست . هم تاخیر داره هم کالای فیکش بیشتر شده
جواد :
1 سال پیش
استوریاب جدید اومده ولی واقعا امکاناتش خیلی خوبه ، باسلامم برای صنایع دستی و کسب و کارهای محلی عالیه حتما ثبت فروشگاهتون رو ثبت کنید
امیر :
1 سال پیش
به نظر من برای فروشگاه هایی که خودشونم سایت دارن موتورهای جستجو از همه پیشنهادها میتونن بهتر باشن چون بر اساس PAY PER CLICK هستن و قیمتشونم به نسبت خیلی پایینتره . در ضمن برای سئو سازیم خوبه
امیر :
1 سال پیش
به نظر من برای فروشگاه هایی که خودشونم سایت دارن موتورهای جستجو از همه پیشنهادها میتونن بهتر باشن چون بر اساس PAY PER CLICK هستن و قیمتشونم به نسبت خیلی پایینتره . در ضمن برای سئو سازیم خوبه
نیلوفر :
1 سال پیش
از بین موتورهای جستجوگر ترب و استوریاب بازدهی بیشتری دارن البته اگر هدفتون فروش محصول با تعرفه کمتر باشه
آرش :
11 ماه پیش
من سایتمو تو ترب ، ایمالز و استوریاب ثبت کردم هر کدوم بازدهی خودشونو دارن ، ترب خوبه استوریابم با توجه به تعرفش خدماتش مقرون به صرفس ارزششو داره واقعا
آرش :
11 ماه پیش
من سایتمو تو ترب ، ایمالز و استوریاب ثبت کردم هر کدوم بازدهی خودشونو دارن ، ترب خوبه استوریابم با توجه به تعرفش خدماتش مقرون به صرفس ارزششو داره واقعا
مبینا :
7 ماه پیش
**** بهترین پلتفرم برای خرید فروش انلاین طلای خام و بدون اجرت که شروع قیمت طلا از 50 هزار تومان شروع میشه
محمد :
1 ماه پیش
ترب ، ایمالز و استوریاب برای کساییکه خودشونم سایت دارن عالین ، دیجیکالا جدیدا زیاد اذیت میکنه از طرفیم سرعت فروش تو باسلام نسبت به این سه تا کمتره
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه