چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای امروز که گوشی های هوشمند جزئی غیرقابل انکار از زندگی روزمره ما شده اند، استفاده و خرید هولدر موبایل می تواند به بهبود تجربه کاربری ما در حین انجام فعالیت های مختلف کمک کند. نگهدارنده های گوشی می توانند از گوشی ما در برابر خط و خش، سقوط و خرابی های احتمالی محافظت کنند،دسترسی ما به گوشی را ساده تر کند به گونه ای که کمتر از دستان خود برای نگه داشتن گوشی استفاده کنیم.اما شما برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید قبل از هرچیزی نیاز خود را بسنجید و مشخص کنید که برای چه محیط و مکانی از آن استفاده میکنید.همچنین قابلیت ها و ویژگی های انواع هولدر موبایل متفاوت است و هرکدام برای کاربردی خاص طراحی شده اند که در این مقاله راهنمای خرید هولدر موبایل قصد داریم به تمامی نکات مهم در خرید بپردازیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین هولدر موبایل

انواع هولدر موبایل 

به صورت کلی نگهدارنده های گوشی براساس نوع استفاده ای که از آنها می شوند به چند دسته تقسیم می شوند:

انواع هولدر موبایل

هولدر رومیزی موبایل: این دسته از نگهدارنده ها به روی میز کار شما قرار میگرند و برای مواقعی که قصد دارید گوشی خود را برای لحظاتی در یک مکان ثابت نزدیک خود قرار دهید مناسب است که مهمترین آنها تماشای فیلم ،سریال شرکت در کلاس آنلاین و یا یک وبینار تصویری است.

هولدر موبایل ماشین : آن دسته از هولدرهای موبایل که درون خودرو قرار میگرند تا با ثابت نگه داشتن گوشی به دسترسی سریع راننده در حین ناوبری ها، مسیریابی ها کمک کنند.این نگهدارنده ها درون خودرو انواع مختلفی دارند که هرکدام برای نصب در مکان مناسبی از خودرو طراحی شده اند.هولدرهای مکنده ای ، مغناطیسی،گیره ای، لیوانی،آینه ای ،پشت صندلی خودرو،چسبی ، دریچه ای از متداول ترین نگهدارنده گوشی خودرو هستند.

هولدر دیواری موبایل : نگهدارنده هایی که به روی دیوار نصب می شوند و گوشی را ثابت در یک نقطه نگه می دارند.مواقعی که ارتفاع پریز برق تا سطح زمین زیاد است و یا ما قصد داریم به صورت ثابت گوشی را در یک ارتفاع ثابتی در دسترس خود قرار دهیم از این نوع نگهدارنده استفاده می کنیم.

هولدر موبایل دوچرخه و موتورسیکلت : این دسته از هولدرها به روی فرمان دوچرخه و موتورسیکلت نصب می شوند و امکان استفاده از گوشی موبایل در حین پیمایش مسیر را به ساده ترین شکل ممکن فراهم میکند.

هولدر موبایل برای فیلمبرداری : بسیاری از کاربران برای فیلمبرداری از خود و آثار هنری خود به نگهدارنده گوشی نیاز دارند به همین منظور هولدر های موبایل برای فیلمبرداری از بالا طراحی شدند تا با نگه داشتن گوشی در یک مکان ثابت، بی نیاز به شخص دیگری، تصاویر و ویدیوهای خود را ثبت و ضبط کنیم.

هولدر موبایل گردنی : این نوع از نگهدارنده ها با قرار گرفتن به دور گردن می توانند در حین خوابیدن و یا راه رفتن بسیار کاربردی باشند.

پاپ سوکت :پاپ سوکت به عنوان کوچک ترین عضو از خانواده هولدر موبایل است که به پشت گوشی موبایل متصل می شود و با قرار گرفتن بین انگشتان دست شما ، حمل گوشی و نگه داشتن آنرا تنها با یک دست فراهم می کند.

اهمیت استفاده از نگهدارنده گوشی و هولدر موبایل:

نگهدارنده گوشی یکی از لوازم جانبی بسیار پرکاربرد است که به شما امکان ثابت نگه داشتن گوشی در موقعیت های مختلفی را فراهم میکند.اما این تمام چیزی نیست که از آن انتظار میرود ،جلوگیری از آسیب به گوشی، افزایش راحتی در استفاده و بهره وری بیشتر، از دیگر ویژگی هایی است که همگی اهمیت استفاده از هولدرهای موبایل را می رساند.

  • استفاده از گوشی موبایل در شرایط و موقعیت های مختلف:

چه در خانه، محل کار،پیاده روی،کوهنوردی، ماشین یا حتی در سفر، هولدر موبایل می تواند استفاده از گوشی را آسان تر کند. ثابت نگه داشتن گوشی در یک مکان ، بدون لرزش تصاویر بهتر و با کیفیت تری را برای شما ثبت می کند.

اهمیت استفاده از نگهدارنده گوشی و هولدر موبایل

  • کار با موبایل در شرایط سخت:

حتما شما هم در شرایطی قرار گرفته اید که امکان استفاده از گوشی موبایل برایتان سخت و دشوار باشد. در شرایطی که نیاز به استفاده از دو دست یا تمرکز بیشتری دارید، نگهدارنده گوشی بسیار کاربردی است.به طور مثال در هنگام کوهنوردی در ارتفاعات اگر قصد فیلمبرداری یا ثبت تصاویری با کیفیت را دارید یا در هنگام دویدن قصد دارید میزان کالری مصرف شده خود را اندازه گیری کنید، نگهدارنده گوشی بسیار کاربردی است.

  •  دسترسی آسان و سریع:

یکی از مزایای بزرگ نگهدارنده گوشی، دسترسی سریع و آسان به گوشی است. شما می توانید گوشی خود را در مکان مناسبی قرار دهید و با استفاده از یک دست به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید.

  • جلوگیری از خسارات جانی و مالی:

نگهدارنده گوشی می تواند در جلوگیری از خسارت و آسیب به گوشی کمک کند و مانع از سقوط گوشی و خرابی آن شود.همچنین اگر در هنگام رانندگی با ماشین یا دوچرخه هستید یک لحظه حواس پرتی خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

نکات مهم در خرید بهترین هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی

برای این که یک انتخاب دقیق در هنگام خرید هولدر موبایل داشته باشیم باید قبل از هرچیزی بدانیم که نیاز خود را چگونه بسنجیم و آنرا برآورده کنیم بنابراین توجه به نکاتی که در ادامه می پردازیم حائز اهمیت است:

مشخص کنید که هولدر موبایل قرار است در چه مکانی استفاده شود؟

همانطور که اشاره کردیم هولدرهای موبایل انواع مختلفی دارند که هرکدام متناسب با موقعیت خاصی طراحی شده اند، بدیهی است که استفاده از یک هولدر موبایل ماشین برای میزکار مناسب نیست و همینطور یک پایه نگهدارنده با ارتفاع زیاد برای درون خودرو طراحی نشده است.

کابین و اتاقک داخلی مدل های مختلف ماشین نیز طراحی متفاوتی دارد، شیشه ها یا داشبوردهای ماشین که انحنای زیادی دارند و ناهموار هستند محلی مناسبی برای نصب هولدر نیستند .

سازگاری هولدر با گوشی:

گوشی موبایل شما باید با نگهدرانده گوشی سازگاری داشته باشد این بدان معنی است که بتواند وزن گوشی یا تبلت را تحمل کند همچنین ابعاد هولدر به گونه ای باشد که با گوشی و قاب آن سازگار باشد و بتواند محکم گوشی را در بر بگیرد.

کیفیت ساخت:

مواد سازنده هولدر موبایل باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی از گوشی شما محافظ کند، اغلب هولدرهایی که کیفیت ضعیف و قیمت ارزانی دارند تحمل وزن زیادی را ندارند و پس از مدت کوتاهی دچار شکستگی و آسیب فیزیکی از نواحی مختلف مانند چسب ها و گیره ها می شوند.

قابلیت های ویژه:

باتوجه به کاربرد زیاد هولدرهای موبایل شرکت های تولید کننده در حال طراحی و توسعه محصولات با قابلیت هایی متنوعی هستند که سبب افزایش بهره وری کاربران شود.قابلیت هایی مانند تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه به تنظیم زاویه دید بهتر کمک میکند.چند کاره بودن یکی دیگر از این قابلیت هاست که امکان استفاده از هولدر را برای چند مکان فراهم میکند.قابلیت شارژ بی سیم همزمان با ثابت نگه داشتن گوشی برای دستگاه های مجهز به این فناوری ایده آل است. برخی از هولدرهای موبایل با بازوهای کشیده طراحی شده اند و به دو نقطه متصل میشوند،اینکار موجب می شود تا وزن هولدر و گوشی به یک نقطه وارد نشود و در نتیجه گوشی و نگهدارنده محکم در جای خود قرار بگیرند.

قیمت هولدر موبایل

هولدر موبایل با توجه به مزیت ها و قابلیت هایی که در راهنمای خرید هولدر موبایل به آن پرداختیم، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هست.علاوه بر افزایش سرعت عمل و بهره وری در کارها با پرداخت هزینه نه چندان زیاد میتوانید از خسارتهای ناشی از افتادن گوشی که خیلی بیشتر از قیمت هولدر موبایل است جلوگیری کنید.

خرید هولدر موبایل از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

هولدر موبایل امروزه یکی از ضروری ترین وسایلی است که به هنگام فعالیت های مختلف به آن نیازداریم.فعالیت های نظیر فیلمبرداری ، رانندگی ،تماشای فیلم و سریال و . . . که در راهنمای خرید هولدر موبایل به آن پرداختیم.مدل های مختلفی از هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی در فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس موجود است که می توانید با مراجعه وب سایت رسمی دیجی ایساتیس نسبت به خرید خود با بهترین قیمت اقدام کنید..

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J7amJNA0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه