چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید وانتخاب دوچرخه های برقی شیائومی

راهنمای خرید وانتخاب دوچرخه های برقی شیائومی

شیائومی یکی از محبوب ترین برندهای تولیدکننده نه تنها دوچرخه ، بلکه بسیاری از محصولات حوزه تک نیز می باشد که امروزه بسیاری از محصولات این برند پرطرفدار وارد بازار های مختلف در ایران شده است. دوچرخه های برقی این حوزه همگی ظاهری جذاب دارند و بسیار زیاد عمر می کنند. محبوب ترین مدل ها دوچرخه شیائومی وارد بازار ایران هم شده است. در این مطلب قصد داریم درباره خرید و انتخاب دوچرخه برقی شیائومی حرف بزنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزایای دوچرخه برقی

دوچرخه برقی درست شبیه به دوچرخه کلاسیک است با این تفاوت که یک سیستم برقی دارد که به پدال زدن کمک می کند. یعنی شما می توانید با وارد کردن یک انرژی کوچک به این دوچرخه آن را به حرکت درآورید. از میان مزایای استفاده از دوچرخه برقی می توان به موراد زیر اشاره کرد:

دوچرخه برقی دارای فناوری کمک پدال است که با استفاده از آن به راحتی می توانید حرکتتان را در مسیرهای سخت مانند ناهمواری ها و تپه ها ادامه دهید. در صورتی که دوچرخه های کلاسیک شما را در چنین مسیرهایی خسته می کنند.

مزیت دیگر دوچرخه برقی این است که با استفاده از آن هر زمان که توان رکاب زدن داشتید مانند حالت کلاسیک رکاب می زنید و هر زمان که توانایی و حوصله رکاب زدن نداشتید از نیروی الکترونیکیش استفاد می کنید.

استفاده از دوچرخه کلاسیک شما را به تحرک وا می دارد و این باعث می شود خصوصا در هوای گرم عرق کنید و نتوانید پس از دوچرخه سواری وارد مکان های عمومی شوید. اما با استفاده از دوچرخه برقی این مشکل را نخواهید داشت.

بهترین مدل های دوچرخه برقی شیائومی

 در ادامه چند نمونه از بهترین دوچرخه برقی های شیائومی را به شما معرفی خواهیم کرد:

مدل Himo Z20

این دوچرخه های ریزجسته را باید برای کسانی مناسب دانست که بیشتر برای تفریح دوچرخه سواری می کنند. از میان ویژگی های این مدل می توان به کیفیت بالای ساخت، امکان تاشو بودن و طراحی زیبا اشاره کرد. موتور این دوچرخه 250 وات است و یک صفحه نمایش ال سی دی، هفت دنده شیمانو و ترمز دیسک سیمی دارد. HIMO Z20 20 کیلوگرم وزن دارد و 100 کیلوگرم را تحمل می کند.

از آنجایی که این دوچرخه را بیشتر برای تفریح استفاده می کنند، مزیت اصلیش را باید تاشو شدنش دانست زیرا می توان آن را در مسافرت، هنگام تفریح و هرجای دیگری به راحتی با خودتان ببرید.

مدل HIMO ZB20

دوچرخه مدل ZB20را باید یک دوچرخه لاستیک پهن دانست که از لحاظ عملکرد شبیه به Z20 است. این دوچرخه یک باتری با ظرفیت 480 وات دارد و برای پیمایش های 35 کیلومتری مناسب است. برای اینکه این باتری را از 0 تا 100 شارژ کنید به 6 ساعت زمان نیاز دارید. HIMO ZB20 یک موتور 250 واتی دارد و قطر چرخ هایش هم 20 اینچ است و موتور روی چرخ عقب نصب می شود.

مدل HIMO ZB20

این دوچرخه هم تاشو است و به آسانی می توان آن را جابه جا کرد. HIMO ZB20 از سه قسمت تشکیل شده که حدود ۰.۸ متر مربع را اشغال می کند. این دوچرخه 28 کیلوگرم وزن دارد و در آن از ترمز دیسک سیمی استفاده شده است. بدنه این مدل از شیائومی را از آلمینیوم ساخته اند و به اندازه زیادی قوی است. یک لامپ ال ای دی جلوی دوچرخه نصب شده تا ایمنی را بالا ببرد. یک لامپ کلاسیک هم عقب دوچرخه وجود دارد.

از دیگر ویژگی های HIMO ZB20 باید به دنده شش سرعته شیمادو اشاره کرد. این دوچرخه همچنین حالت های مختلف حرکتی دارد و شما می توانید به صورت تمام برقی، تمام مکانیکی و یا به صورت هیبریدی از آن استفاده کنید.

بهترین مدل های دوچرخه برقی شیائومی

مدل Xiaomi and Qicycle

این مدل که جانشین اولین دوچرخه برقی تاشو شیائومی یعنی Qicycle EF1 شده است، بدنه ای از آلیاژ فلزی و 18 کیلوگرم وزن دارد. چرخ های این دوچرخه 16 اینچی است و باتری آن در قسمت تنه قرار دارد و بنابراین از باران و نور خورشید دور است. این باتری دو و نیم آمپر در ساعت ظرفیت دارد و به شما اجازه می دهد تا 40 کیلومتر پیمایش کنید. همپنین 3 ساعت زمان می برد تا باتری شارژ شود.

در وسط فرمان این دوچرخه یک نمایشگر ال سی دی نصب شده است که اطلاعات ضروری مانند ظرفیت باتری، حالت حرکت و… به شما نشان می دهد این مانیتور از طریق بلوتوث به تلفن همراه وصل می شود. Xiaomi and Qicycle دارای سه حالت حرکتی است که در حالت اول تنها 25 درصد از باتری به حرکت کمک می کند. در حالت دوم 50 درصد و در حالت سوم 75 درصد. یعنی شما می توانید میزان تحرکتان را تا حدی تنظیم کنید.

مدل HIMO C26

یکی دیگر از دوچرخه های برقی پرطرفدار شیائومی، HIMO C26 است. این دوچرخه بدنه آلمینیومی دارد و چرخ هایش هم 26 اینچی است. HIMO C26 25 کیلوگرم وزن دارد و از دیگر ویژگی هایش می توان به یک موتور 250 وات، سیستم دنده 7 سرعته و ماکزیمم سرعت 25 کیلومتر در ساعت اشاره کرد.

مهم ترین نکات درباره خرید دوچرخه برقی

مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید دوچرخه برقی موردتوجه قرار دهید، به شرح زیر است:

ضمانت و پشتیبانی در خرید دوچرخه برقی

از آنجایی که دوچرخه یک کالای نسبتا گران قیمت است، توجه کنید که هنگام خرید دوچرخه ای را انتخاب کنید که ضمانت و پشتیبانی داشته باشد تا درصورت بروز هرگونه مشکل بتوانید آن را در نمایندگی خود برند حل کنید به راحتی به قطعات اصلی دوچرخه دسترسی داشته باشید.

خرید دوچرخه برقی

باتری دوچرخه های برقی

باتری مورد بعدی است که هنگام خرید باید توجه ویژه به آن داشته باشید. باتری می تواند تاثیر زیادی روی شتاب گیری، سرعت و مسافت قابل پیمایش این وسیله داشته باشد. باتری به طورکلی 5 سال تاریخ انقضا دارد. بنابراین هنگام خرید به تاریخ باتری دوچرخه تان دقت کنید.

موتور دوچرخه برقی

نکته مهم بعدی که باید هنگام خرید دوچرخه برقی بدان دقت کنید، توان و نوع موتور است. البته توان اهمیت بیشتری دارد. مثلا یک موتور با توان 350 وات از هر نوعی که باشد خروجی و عملکرد یکسانی دارد.

وزن دوچرخه برقی

وزن دوچرخه هم از نکات حائز اهمیتی است که هنگام خرید باید بدان توجه کرد. به طور نرمال وزن دوچرخه های برقی بین 22 تا 27 کیلوگرم است و شما نباید انتخابی سنگین تر از این داشته باشید.

ترمز دوچرخه برقی

هنگام خرید دوچرخه توجه به سیستم ترمز هم ضروری به نظر می رسد. سیستمی را انتخاب کنید که امنیت شما را بیشتر تضمین کند.

کلام آخر

در این مطلب درباره بهترین دوچرخه های برقی شیائومی حرف زدیم و چند مدل از آنها را هم بررسی کردیم. شیائومی با وجود اینکه در صنعت دوچرخه سازی تازه کار است اما در همین مدت کم توانسته افراد زیادی را به سوی خود جذب کند.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا بهره ببرند. امید است این مطب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i01sg1b9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه