چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تحولی عظیم در صنعت خودروسازی با تازه ترین اختراع مخترع ایرانی، مهدی زندی مقدم

تحولی عظیم در صنعت خودروسازی با تازه ترین اختراع مخترع ایرانی، مهدی زندی مقدم

شرکت JAPTEC (Trike Factory Japan) از سال ۲۰۰۰، با تولید، طراحی و ساخت خودروهای خاص و وسیله های نقلیه در کشور ژاپن، شروع به کار کرد. مهدی زندی مقدم، مخترع و نوآور ایرانی، موسس و مدیرعامل این شرکت است.

این شرکت سازنده خودروهای خاص و با کیفیت، با 20 سال تجربه در صنعت خودروسازی، حدود ۱۵وسیله نقلیه را تولید و روانه بازارهای داخلی و بین المللی کرده است.

از جمله تولیدات این شرکت خودروسازی موفق در کشور ژاپن، می توان به موتورهای ۳ چرخ مانند ۱it، موتورهای اسکوتر، مینی جیپ های تک نفره مانند Big Force و ... اشاره کرد.

استقبال از خودرهای تولیدی در شرکت جپ تک و رضایت مشتریان، انگیزه ای برای تولید محصولات جدید و نوآوری در خودروهای تولید شده در این شرکت شد.

مینی جیپ تک نفره بیگ فورس

برای مثال، مینی جیپ تک نفره بیگ فورس، بسیار مورد توجه شرکت های توریستی و مناطق ساحلی قرار گرفت و به کمک فعالیت های دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو شرکت تبلیغاتی بالابان، به بازارهای جهانی بزرگ مانند کشور فرانسه و آمریکا راه پیدا کرد.

بهتر است بدانید که تولیدات این مجموعه، محدود به طراحی و تولید خودرو نمی شود. برای مثال، طراحی و ساخت چراغ های LED با قابلیت چرخش 360 درجه که در محدوده 1000 متری قابل مشاهده هستند و قابلیت SOS را پشتیبانی می کنند، از دیگر تولیدات موفق و پرطرفدار این مخترع ایرانی می باشد.

مینی جیپ تک نفره بیگ فورس

ماشین برقی مینی کبرا، تازه ترین اختراع مهدی زندی مقدم

ماشین برقی مینی کبرا ، تازه ترین اختراع مهدی زندی مقدم، با طراحی خاص یک خودرو مینیاتوری با قیمت مناسب، توسط مخترع و طراح خودرو ایرانی، مهدی زندی مقدم تولید شد.

این خودرو خاص و ویژه، با طراحی ظاهری نظیر خودروهای کلاسیک آمریکایی ساخته شده است که یک خودرو محبوب به شمار می آید. مینی کبرا در دو مدل طراحی شده که هر دو مدل می توانند حداکثر 60 کیلومتر در ساعت حرکت کنند (محدود به قوانین استاندارد مینی کار در ژاپن).

نوعی بنزینی مینی کبرا: این مینی خودرو با حداکثر سرعت 50 کیلومتر در ساعت و سیلندر افقی چهار زمانه هوا خنک، از قدرت بالایی برخوردار است. همچنین، ترمز جلو و عقب این ماشین، از نوع دیسکی و با ترمز دستی می باشد.

نوعی برقی مینی کبرا: این مینی خودرو با هر بار شارژ شدن قادر است تا 50 کیلومتر را طی کند و برای شارژ کردن آن، حتی می توانید از پریز خانه نیز استفاده کنید و شارژ شدن کامل آن، تنها 8 ساعت زمان می برد.

مینی کبرا ، خودرویی با ظاهری جذاب و شیک است که در فضاهای توریستی و تفریحی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این خودرو، به عنوان یک وسیله تفریحی محبوب، برای گردشگران و مسافرانی که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد هستند، استفاده می شود.

کاربری مینی کبرا

معمولاً، مینی کبرا در فضاهای باز مانند رستوران های باغی، پارک ها و هتل های تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد. با طراحی منحصر به فرد، این خودروی تفریحی می تواند تجربه ی یک سفر لذت بخش را برای گردشگران فراهم کند.

خوشبختانه، بسیاری از هتل های تفریحی و گردشگری، امکان اجاره مینی کبرا را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند تا آن ها بتوانند از این وسیله تفریحی شگفت انگیز بهره مند شوند. با نشستن در داخل مینی کبرا و سفر در محیطی آرام و دلپذیر، گردشگران می توانند لحظات خود را با تجربه ی هیجان انگیز و جذابی پر کنند.

ماشین برقی مینی کبرا، تازه ترین اختراع مهدی زندی مقدم

خرید و حمل و نقل راحت

از کاربردهای دیگر این خودرو ویژه، می توان به قابلیت استفاده روزمره و عادی برای گردش در شهر، خرید و حمل راحت آن تا محل زندگی است. این خودرو برای افرادی که اهل تفریح و کمپ های تفریحی هستند نیز کاملا مناسب است. زیرا قابلیت شارژ با برق شهری ، چراغ های LED و ... را دارد و به شکلی طراحی شده که مناسب برای گردش های دو نفره می باشد.

به طور کلی، مینی کبرا، یک خودرو دو سرنشین کلاسیک و خاص است که کاربری های روزمره ، تفریحی، لاکچری، مناسب عکاسی و ... دارد و با قابلیت سفارشی سازی این خودرو نیز، وجود دارد.

در یک جمله می توان گفت این خودرو طوری طراحی شده که امکان تطبیق پذیری ۱۰۰ درصدی با شرایط مختلف را داراست.

از ویژگی های فنی مینی جت کبرا:

  • استحکام با پانل های بدنه FRP (پلی وود تقویت شده با فایبرگلاس)
  • موتور 70/110/125/150 سی سی، تک سیلندر، خنک کننده مایع روغن و چهار زمانه به گونه ای تنظیم شده است که گشتاور بین برد پایین تا متوسط و همچنین اوج قدرت چشمگیر را ارائه دهد. گیربکس این مینی خودرو به صورت دنده ای (نیمه اتوماتیک) است که برای رانندکی راحت تر کودکان و خانم ها طراحی شده که البته دارای دنده عقب نیز می باشد.
  • پمپ روغن موتور با ظرفیت بالا، جریان قوی روغن خنک کننده به افزایش دوام موتور کمک می کند.
  • سر سیلندر چهار سوپاپ دارای سوپاپ های ورودی بزرگ و پورت های مستقیم برای راندمان شارژ سیلندر عالی است. یک سیستم درایو میل بادامک زنجیر و دنده را ایجاد می کند.
  • یک سیلندر آلومینیومی سبک وزن از پوشش SCEM (مواد الکتروشیمیایی کامپوزیت ).

آخرین پروژه های مهدی زندی مقدم

پس از تولید موفق خودروی مینی کبرا در دو مدل برقی و بنزینی توسط این طراح ایرانی، مهدی زندی مقدم مدل دوم این میکرو کار را نیز به درخواست شرکت های اروپایی برای بازار اروپا طراحی کرده است.

علاوه بر این، او یک خودروی مینی کار همه کاره برای کارخانه ها و حمل و نقل داخلی آنها طراحی کرده و در حال حاضر این مینی کار در مرحله عملیاتی شدن است. روزنامه های ژاپنی نیز از این پروژه قدردانی کرده اند.

مینی جیپ جدید

هم چنین، این مخترع ایرانی در حال حاضر در تلاش برای ساخت یک مینی جیپ جدید است که برای اولین بار در ژاپن ساخته خواهد شد. این خودرو نیز به صورت برقی و بنزینی تولید خواهد شد. پروتوتایپ این خودرو تا میانه سال ۱۰۴۲ بعد از ثبت، به نمایش خواهد آمد.

لازم به ذکر است که این مخترع ایرانی، اصالت ایرانی خود را پس از سال ها حفظ کرده است و به آن افتخار می کند.طی این سال ها زندی مقدم همواره با تیم های ایرانی همکاری داشته و اموری مانند طراحی سایت، سوشال مارکتینگ، سئو و ... را به تیم بالابان مارکتینگ سپرده است. او تلاش می کند تا بهترین افتخارات، را در عرصه بین المللی برای ایران کسب کند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G7TksCQn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه