چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فصل تابستان و انتخاب لباس مناسب برای آن می تواند یکی از دغدغه های اصلی پدر و مادرهایی باشد که می خواهند برای فرزندان خود، خریدی مطمئن داشته باشند. تهیه لباس بهار تابستانی پسرانه و یا لباس بهار تابستانی دخترانه می تواند بسیار راحت و دلنشین باشد؛ اگر این این 5 نکته اساسی را هنگام خرید در فروشگاه بلوط ، در نظر داشته باشید.

چرا رعایت نکات اصولی برای تهیه لباس بچه گانه تابستانه ضروری و مهم است؟

قطعا و حتما راحتی و آسایش کودکتان، یکی از مهم ترین مسائلی است که به آن، توجه می کنید. فصل تابستان و گرما، یکی از آن فصل هایی است که انتخاب لباس تابستانه دخترانه و پسرانه، مناسب کودک و یا نوجوان، نکات خاص خود را دارد. دلیل آن هم این است که بچه ها، نسبت به گرما، حساسیت بیشتر و طاقت کمتری دارند و خیلی زود گرمازده می شوند. همچنین لطافت پوست بچه ها که از برگ گل نیز نازک تر است در مقابل تابش نور آفتاب، مقاومت کمی دارد و به سرعت دچار سوختگی می شوند. بنابراین اگر سلامتی کودکتان حائز اهمیت است، بهتر است به این 5 نکته مهم و اساسی، هنگام تهیه لباس تابستانه پسرانه از فروشگاه بلوط، دقت نمایید.

بهترین جنس لباس تابستانه، الیاف طبیعی و نخ و پنبه است

خرید لباس بهار تابستانی بچه گانه

انتخاب لباسی با پارچه سبک و خنک، یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام تهیه لباس بهار تابستانی بچه گانه، باید به آن، توجه داشته باشید. قطعا لباس هایی با پارچه های خنک و راحت، گزینه خوبی برای قرارگرفتن در معرض گرمای خورشید فصل تابستان است. پارچه هایی که از جنس پنبه، لینن، نخ 100 درصد، بامبو، چیت و یا گزینه های این چنینی تهیه شده اند، بهترین لباس های تابستانه را به شما ارائه خواهند داد. تنفس پذیری، سبک بودن، لطافت و خنکی پارچه، یکی از مسائلی است که هنگام خرید لباس تابستانه باید به آن توجه نمایید. دلیل عمده آن هم این است که کودک در لباس هایی با پارچه های طبیعی و خنک، کمتر عرق می کند و گرمای بیشتری را به او القا نمی کند.

به هیچ عنوان از لباس هایی که درصد الیاف مصنوعی و صنعتی آن، زیاد است حتی برای چند ساعت، استفاده نکنید. اگر کودک شما پوست بسیار حساسی داشته باشد، بهتر است ریسک آن را به جان نخرید.

یک سایز بزرگ تر و یا لباس آزاد، بهتر از لباس فیت و چسبان است

لباس بهار تابستانی پسرانه

توجه داشته باشید که لباس هایی که بسیار جذب و چسبان هستند، حتی اگر از جنس بسیار مرغوبی تهیه شده باشند، مانع تنفس پوست کودکتان می شود. بنابراین از مدل های بسیار جذب و فیت، برای استایل تابستانه کودک خود، دوری کنید. تهیه لباس بهار تابستانی دخترانه و یا پسرانه که یک سایز بزرگ تر باشند و یا مدلی کمی آزاد داشته باشند، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر کودک شما زیر 2 سال سن دارد، هر روز و هر هفته رشد می کند و لباس فیتی که اوایل خرداد برای او تهیه کرده اید، قطعا تا آخر تابستان، مناسبش نخواهد بود.

بنابراین این امر که لباسی کمی آزادتر انتخاب کنید، هم جنبه اقتصادی دارد و آسایش بیشتری را برای کودکتان به ارمغان می آورد. اگر بخواهیم ارتباط لباس آزاد با آسایش کودک و خودتان را بگوییم، این است که بچه ها عاشق بازیگوشی و تفریح هستند و لباسی که برایشان جذب و تنگ باشد، مانع حرکتشان می شود. این مانع، قطعا برایشان آزاردهنده خواهد بود و با گریه و بی قراری آن را نشان خواهند داد و لحظات خوبی را برای شما و فرزندتان، رقم نخواهد زد.

چه مدلی، برای استایل های تابستانه لباس دخترانه و پسرانه مناسب تر هستند؟

لباس بهار تابستانی دخترانه

پیش تر ذکر کردیم که هرچه لباسی که انتخاب می کنید، آزادتر و خنک تر باشد، برای لباس بهار تابستانی دخترانه و پسرانه، مناسب تر هستند. این قاعده در ارتباط با مدل لباس نیز صدق می کند. از خرید لباس هایی با مدل های بسیار شلوغ که چندلایه هستند بپرهیزید، هر چقدر هم در رابطه با جنس پارچه مورد نظرتان اطمینان داشته باشید، چندلایه ای بودن لباس، آن را مشابه لباسی با جنس بد تداعی می کند؛ دقیقا همان قدر گرم و غیرقابل نفوذ و با تنفس پذیری بسیار محدود و کم.

قطعا شما نمی خواهید چنین لباس هایی را در فصل گرما، بر تن کنید. پیراهن های آزاد، تاپ های خنک، دامن های کوتاه، تیشرت های لطیف و در یک کلام، لباس های کمی آزاد بهترین گزینه هستند. اگر در راحت بودن لباس مردد بودید، فرض کنید که قرار است خودتان آن را بر تن کنید، اگر برای شما مدل لباس و تحمل آن در فصل تابستان دشوار است، یقینا برای کودکتان نیز همان طور خواهد بود.

یک نکته خیلی مهم برای انتخاب لباس تابستانه ازفروشگاه بلوط این است که نه لباس های خیلی آزاد را برای استایل بیرون از خانه تهیه کنید و نه خیلی پوشیده. دلیل آن هم این است که حتی با استفاده از کرم های ضد آفتاب، پوست کودکتان در مقابل تابش مستقیم آفتاب حساس است. بنابراین بهتر است لباس هایی که قسمت عمده ای از بدن کودک نمایان است، به عنوان لباس های بیرون از خانه، انتخاب نکنید. در یک کلام، تعادل را رعایت کنید، نه خیلی باز که فرزندان آفتاب سوخته شود و نه خیلی بسته که باعث تعریق مضاعف در فصل تابستان شود.

رنگ های شاد و روشن، بهترین گزینه برای انتخاب لباس بهار تابستانی دخترانه و پسرانه

رنگ های شاد و روشن لباس بهار تابستانی دخترانه و پسرانه

یقینا شما هم شنیده اید که می گویند رنگ های تیره و مشکی، باعث جذب بیشتر نور آفتاب می‎شود. این موضوع، کاملا درست است و صحت دارد. بنابراین اگر می خواهید کودکتان گرمای کمتری را در پیاده روی های تابستانه تجربه کند، از رنگ هایی مانند: مشکی، سرمه ای، قهوه ای و هر رنگ دیگری که در دسته طیف های تیره قرار می گیرد استفاده نکنید. رنگ سفید یکی از بهترین رنگ هایی است که برای انتخاب لباس بچه گانه، می توانید در نظر داشته باشید. رنگ های پاستلی مانند زرد، صورتی، آبی روشن، سبز و کرم نیز، از رنگ های بسیار محبوب فصل تابستان هستند. این رنگ ها، هم گرمای کمتری را به خود جذب می کنند و هم بسیار شاد هستند و در روحیه کودک، تاثیر مثبتی می گذارند.

از اکسسوری های مناسب فصل تابستان، غافل نشوید

اکسسوری های مناسب فصل تابستان

اکسسوری های بسیاری وجود دارند که علاوه بر شکیل و زیباتر کردن استایل کودکتان نقش دارند، در محافظت او در مقابل تابش خورشید، دخیل هستند. خرید عینک آفتابی های استاندارد و مناسب سن کودک، کلاه های لبه دار و رنگی، جوراب های سفید و دستکش های توری مناسب لباس تابستانه دخترانه، می توانند گزینه های مناسبی برای کمترشدن هرچه بیشتر احساس گرما توسط فرزندتان شود. از گل سرها و تل های رنگی برای فرزند دخترتان غافل نشوید. اگر کودکتان دارای موهای بلندی است، می توانید با استفاده از کش های ست لباس و یا تل های سبک و راحت، از تجمع آن بر روی گردن و شانه هایش جلوگیری کنید تا باعث تعریق کودکتان نشود.

کلام پایانی

 انتخاب لباس تابستانه دخترانه و پسرانه، شاید یکی از مهم ترین مسائلی باشد که باید در فصل تابستان، نکات لازم آن را بدانید تا باعث آسایش کودکتان شوید. در این جا به برخی از مهم ترین نکاتی که باید حین خرید لباس مناسب فصل تابستان از فروشگاه بلوط توجه نمایید اشاره کردیم. با رعایت و در نظرگرفتن آن ها می توانید خرید امن و مطمئنی را به کودک خود هدیه دهید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FRRs5Uv0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه