چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شنا کردن به خودی خود یک تفریح لذت بخش محسوب می شود. حال تصور کنید که با یک نورپردازی زیبا و حرفه ای بتوانید یک هارمونی بی نظیر و چشم نواز را از ترکیب آب و نورهای رنگی خلق کنید. قطعاً نتیجه کار، چیزی خواهد بود که انرژی، لذت و حس آرامش بیشتری ایجاد می کند. اما شاید مهم ترین سؤال در این زمینه این باشد که چه نوع چراغ هایی برای این کار مناسب ترند؟ برای پاسخ به این سؤال همراه ما باشید تا تعدادی از بهترین چراغ های نورپردازی تزئینی استخر و آبنما را به شما معرفی کنیم.

نورپردازی زیبا و حرفه ای با خرید وال واشر

خرید والواشر استخری

اگر به دنبال یک نورپردازی ویژه هستید که حس آرامش را کاملاً به بیننده القا کند، بهتر است اقدام به خرید والواشر نمایید. وال واشرها درواقع تعدادی لامپ کوچک LED هستند که در یک یا دو ردیف کنار یکدیگر چیده شده اند. ظاهر کلی چراغ وال واشر به شکل مستطیل است و از ویژگی های بارز آن می توان به مصرف کم انرژی، مولتی کالر و ضدآب بودن اشاره کرد.

الگوی پخش نور در وال واشرها به صورت پخش خطی همراه با افت نور است. بدین ترتیب شکل نهایی مبهمی مانند یک ذوزنقه خواهید داشت که به آرامی ناپدید شده و زیبایی خارق العاده ای را در فضای استخر به وجود می آورد. همچنین می توان از آن ها برای نورپردازی آبنماها در فضاهای مختلف نیز استفاده کرد.

خرید وال واشر استخری ارزان و باکیفیت

چراغ های نورپردازی که در محیط استخر و آبنما به کار می روند، باید از متریالی ساخته شوند که بتوانند در برابر پوسیدگی مقاومت کند. به همین دلیل جنس سیت والواشرها از آلومینیوم است. بدین ترتیب استحکام و ضدپوسیدگی بودن این محصولات را در کنار وزن کم خواهید داشت. این ویژگی باعث می شود که نصب والواشرها نیز بسیار راحت تر باشد.

لنز به کار رفته در ساختار والواشرها می تواند باعث تابش نور به صورت ۳۰ و ۴۵ درجه شود و زیبایی بهتری را به نمایش بگذارد. در هنگام خرید والواشر استخری ارزان حتماً به تناسب رنگ نور والواشر با رنگ کاشی های استخر توجه کنید تا نتیجه کار جذاب تر شود. درضمن بهتر است از رنگ های شاد در نورپردازی استفاده کنید. چراکه استفاده از نورهای بی روح، زیبایی کمتری دارند.

قیمت خرید وال واشر استخری ضدآب

والواشرها برای کار در محیط استخر باید دارای سطح استاندارد محافظتی IP باشند. استانداردهایی مانند IP65، IP66 و IP68 این ویژگی را به والواشرها می دهند که بتوانند کاملاً در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت کنند. بنابراین وال واشرها واترپروف و ضدآب ساخته می شوند و عمر مفید بسیار طولانی دارند. تمام این موارد می توانند قیمت والواشر استخری را با تغییراتی مواجه کنند.

در بین چراغ هایی که برای نورپردازی تزئینی استخر و آبنما استفاده می شود، خرید والواشر استخری تنها گزینه ای است که با داشتن کنترلر خارجی امکان رقص نور را دارد. بدین ترتیب نورهای رنگی مختلف در فضای استخر و درون آب، خود را به خوبی نشان خواهند دارد و جذابیت بی نظیری را خلق می کنند. با توجه به شکل باریکی که والواشرها دارند، برای نصب آن ها به فضای زیادی نیاز نیست و در محیط های محدود نیز عملکرد فوق العاده ای خواهند داشت.

با خرید چراغ نورخطی می توانید ابتکار در نورپردازی را به اوج خود برسانید

خرید لاینر خطی

امروزه لاینرهای خطی، توانستند انقلابی بزرگ را در صنعت نورپردازی ایجاد کنند. به همین دلیل تعداد زیادی از کاربران خواستار خرید لاینر خطی هستند تا خطی باریک و نورانی این چراغ ها زیبایی محیط را چندین برابر کند. در ساختار لاینرها تعدادی چراغ LED به کار رفته است که به صورت خطی پشت سر هم ردیف شده اند.

لامپ های کوچک LED درون یک پروفیل بسته قرار دارند. شکل نهایی آن ها پس از روشن شدن چراغ ها، یک خط باریک و نورانی است که در نوع خود بی نظیر است. جنس پروفیل ها معمولاً از آلومینیوم بوده و از استحکام بالایی برخوردار هستند. همچنین در محیط استخر دچار زنگ زدگی نخواهند شد و همچنان کارایی خود را حفظ می کنند.

خرید لاینر و آشنایی با انواع مختلف آن

لاینرها دارای سه نوع اصلی هستند که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. اولین نوع آنها چراغ خطی توکار است. پروفیل لاینر توکار درون محل نصب قرار می گیرد و توسط بیننده دیده نمی شود. بنابراین لازم است که ابتدا برشی در دیواره استخر ایجاد شود تا پروفیل لاینر توکار درون آن قرار داده شود. لاینرهای توکار دارای دو زیرمجموعه لبه دار و بدون لبه هستند.

در نوع لبه دار در کنار چراغ و بیرون از محل نصب، لبه هایی دیده می شود اما برای نوع بدون لبه شاهد این موضوع نخواهیم بود. ازآنجا که برای این محصولات پروفیل دیده نمی شود، فضای کمتری را اشغال کرده و هم سطح با دیوارها یا کف استخر خواهند بود. به همین دلیل خرید چراغ خطی توکار طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرید چراغ خطی روکار و آویز از دیگر انواع لاینر خطی

چراغ خطی روکار نوع دیگری از لاینرها است که تفاوت آن با چراغ خطی توکار در مکان قرار گرفتن پروفیل چراغ می باشد. لاینر روکار نیازی به ایجاد برش در دیوارها ندارد و پروفیل آن روی دیوارها و خارج از محل نصب قرار می گیرد. ازطرف دیگر چراغ خطی آویز توسط بندهایی از محل نصب، آویزان می شود. با توجه به زیبایی بی نظیری که این لاینر دارد، خرید چراغ خطی اویز می تواند نورپردازی استخر را برایتان به اوج خود برساند.

تمامی انواع لاینرها به طور فول کالر طراحی می شوند و دارای استاندارد درجه حفاظت IP هستند تا در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. مصرف انرژی بسیار کم، عمر مفید و طولانی، ترکیب راحت و جذاب با دیگر عناصر استخر و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربات فیزیکی از دیگر ویژگی های لاینر خطی محسوب می شود.

نورپردازی استخر و آبنما با انواع چراغ های تزئینی

نورپردازی استخر و آبنما

نورپردازی استخری ظرافت های خاصی دارد و اگر به خوبی انجام شود، هر بیننده ای را محو تماشای خود خواهد کرد. ترکیب نورهای رنگی با آب و تلألؤ آن، حس آرامش را ایجاد کرده و ازطرف دیگر شب هنگام، امنیت خاطر بیشتری را برای کاربران فراهم می کند.

آبنماها نیز با نورپردازی می توانند زیبایی چشم نوازی را به نمایش بگذارند. درواقع به این دلیل که نور درون آب دچار شکست می شود، با انحنای آب دچار انحنا شده و چشم مخاطب یک آب نورانی را خواهد دید.

نورپردازی ابنما و استخر با چراغ پایه دار

چراغ های پایه دار همانگونه که از اسمشان مشخص است دارای یک پایه هستند که توسط آن به زمین متصل شده و با کمک پیچ هایی در جای خود محکم می شوند. سطح استاندارد آن ها 65IP است و بدین ترتیب در مقابل نفوذ آب مقاوم اند. محل نصب این چراغ ها معمولاً کف استخر یا آبنما است و در انواع رنگ های مختلف نیز طراحی و تولید می شوند.

قیمت چراغ استخری پایه دار بسته به سایز و همچنین مقدار توان آن متفاوت است. جنس بدنه آن ها مانند دیگر چراغ ها آلومینیومی بوده و در مقابل فشار آب کف استخر کاملا مقاوم هستند. همچنین نصب آن ها نیز بسیار راحت بوده و نیاز به ایجاد حفره و برش ندارند.

خرید چراغ استخری روکار جهت جلوگیری از ایجاد حفره

همان طور که می دانید چراغ های توکار نیازمند ایجاد یک حفره در دیواره یا کف استخر هستند تا درون آن قرار بگیرند. این در حالی است که چراغ های روکار نیازی به ایجاد حفره ندارند و پروفیل آلومینیومی آن ها توسط چند پیچ در محل مورد نظر نصب می شود.

برای نورپردازی استخر می توان اقدام به خرید چراغ استخری غلاف دار نیز کرد. این نوع چراغ دارای غلافی است که در هنگام نصب ابتدا این غلاف نصب می شود. سپس در مرحله بعد لامپ های نورپردازی بر روی غلاف قرار خواهند گرفت.

این چراغ ها نیز در برابر رطوبت و گردوغبار مقاوم هستند و به طور مولتی کالر طراحی می شوند. ممکن است در ساختار نوع غلاف دار از رزین باکیفیت نیز استفاده شود. نوع لنز به کار رفته در تمامی انواع چراغ ها نیز از نوع آنتی UV است که اجازه نفوذ نور فرابنفش را نمی دهد و بدین ترتیب عمر مفید چراغ ها افزایش پیدا می کند.

هرچند برندهای مختلفی در ایران اقدام به تولید انواع چراغ های نورپردازی استخری کرده اند اما باتوجه به تجربه کاربران، محصولات مجموعه نوین نوریران از کیفیت مناسبی برخوردارند و توانسته اند که جایگاه مناسبی برای خود پیدا کنند. مجموعه نوین نور سابقه ای طولانی در زمینه تولید چراغ های نورپردازی دارد و همین موضوع باعث شده است تا کاملاً با نیاز و سلیقه مشتریان آشنایی داشته باشد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rJUuduSw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه