چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی باشگاه مشتریان ترابانک پاسارگاد

 

جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی باشگاه مشتریان ترابانک پاسارگاد

آیا در مورد "جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی" چیزی شنیده اید؟ امروز نگاهی می اندازیم به بزرگ ترین جشنواره باشگاه مشتریان ترابانک پاسارگاد.

 

وی کلاب؛ نام باشگاه مشتریان ترابانک پاسارگاد است که به صورت مداوم جشنواره های متنوع با هدایای نقدی چشمگیری برای کاربران خود برگزار می کند. به این ترتیب، کاربران ویپاد می توانند در کنار تجربه کاربری خوب در یک بانک تمام-دیجیتال و برخورداری از امکاناتی مانند گرفتن تسهیلات آنلاین، فوری و بدون ضامن و وثیقه و … همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشند.

شرایط جشنواره ترابانک پاسارگاد چگونه است؟

همانطور که گفتیم، "جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی" بزرگ ترین جشنواره ترابانک پاسارگاد تا به امروز است. جشنواره ای با 2.5 میلیارد تومان هدیه برای 102 برنده!

این جشنواره در 2 بخش برگزار می شود که جزئیات هدایا و قرعه کشی آن به صورت زیر است:

  • هدایا:

برنده 1: 300 میلیون تومان هدیه نقدی

برنده 2: 200 میلیون تومان هدیه نقدی

100 برنده دیگر: تا 20 میلیون تومان هدیه نقدی برای هر نفر بر اساس امتیاز

  • قرعهکشی:

در تاریخ 26 تیرماه 1402 قرعه کشی این جشنواره به صورت زنده بر بستر آنلاین پخش خواهد شد.

اطلاعات کامل نحوه شرکت در جشنواره، هدایا، تاریخ قرعه کشی و … در صفحه جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد آمده است.

افتتاح حساب آنلاین با ویپاد

تنها با افتتاح حساب آنلاین و چند دقیقه ای وارد وی کلاب شوید!

برای وارد شدن به وی کلاب کافیست با ویپاد افتتاح حساب کنید. پس از آن می توانید موجودی حساب تان را افزایش دهید، امتیاز دریافت کنید و با امتیازات خود برای شرکت در جشنواره هایی که به صورت مداوم برگزار می شوند، کد شانس قرعه کشی بخرید و همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشید.

 

نحوه شرکت در قرعه کشی 2.5 میلیارد تومانی ترابانک پاسارگاد

برای شرکت در قرعه کشی، مسیر ساده ای در پیش است. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد، با 3 قدم زیر می توانید شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید:

  1. افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، چند دقیقهای و کاملا آنلاین با ویپاد
  2. ورود به بخش "ویکلاب" در نوار پایین صفحه
  3. ورود به جشنواره مورد نظر و دریافت کد شانس قرعهکشی
برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VjAETtdc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قاسم سروش مهر :
11 ماه پیش
من توی قرعه کشی ۲۶ تیر برنده ۲۰ ملیون تومنی شدم ولی هنوز از دریافت جایزه و کم و کیفش خبری نیست اصلا جوابگو نیستن به نظرم سرکاریه اگر ندادن کل کارت و حساب و بقیه رو میبندم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه