چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حضور حشرات و آفات در محل زندگی و کار انسان می تواند علاوه بر خطرات جانی، آسیب ها و خسارت های مالی نیز به همراه داشته باشد. وجود حشرات در محیط های کاری و مسکونی برای تمامی افراد آزاردهنده است. با این وجود در همه فصول سال، وجود حشرات در محیط خانه یا در محیط کار اجتناب ناپذیر است. در فصول گرم سال حضور حشرات و آفات به دلیل بالارفتن دما و رطوبت بیشتر می شود.

امروزه آفت کش ها و سموم مختلفی برای از بین بردن حشرات و آفات تولید می شود که در بیشتر مواقع اثر آن ها کوتاه مدت و موقتی است. در این راستا شرکت سمپاشی پاکسازان محیط آریا، یکی از بهترین شرکت ها در زمینه پاک سازی محیط از انواع حشرات و افت هاست. این شرکت با سمپاشی ساس، سوسک، انواع پشه، مگس و ... محیط را برای مدتی طولانی، از شر هر نوع حشره و آفتی پاک می کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با سمپاشی سوسک، ساس و .. بیشتر آشنا کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

شرکت پاکسازان محیط آریا، بهترین راه دفع آفات و حشرات

آشنایی با انواع سوسک

سوسک یکی از شایع ترین حشرات موذی است که در بیشتر خانه ها پیدا می شود. این حشره کوچک دارای گونه های مختلفی است و به همین دلیل برای از بین بردن آن ها نیاز است که ابتدا گونه آن ها شناسایی شود. با این کار افراد می توانند از حشره کش ها و سموم مناسب جهت پاک سازی محیط استفاده کنند. بعد از اینکه گونه سوسک شناسایی شد، برای سمپاشی سوسک باید به نوع محیط آلوده توجه شود. به عنوان مثال نمی توان محیط هایی مانند مدرسه را مانند بیمارستان ها سمپاشی کرد.

در هر محیط باید از استراتژی خاصی برای از بین بردن حشرات و آفات استفاده شود. در صورت عدم استفاده از روش های نامناسب، امکان آسیب به محیط و افراد ساکن در محیط وجود خواهد داشت. سوسک ها بر اساس گونه ای که دارند، مشخصات متفاوتی دارند و به همین دلیل روش از بین بردن هر کدام از گونه ها متفاوت است. برخی از سوسک ها دارای اندازه بزرگ تر هستند و می توانند پرواز کنند. در صورتی که برخی از گونه ها بسیار ریز بوده و قادر به پرواز نیستند. از این روشی که برای از بین بردن این حشره به کار می رود، کاملاً بستگی به نوع و اندازه آن دارد. از انواع سوسک رایج در محیط خانه یا محیط های کاری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • سوسک حمام آلمانی
  • سوسک آمریکایی
  • سوسک آسیایی یا شرقی
  • سوسک قهوه ای نواری

هر کدام از این سوسک ها از لحاظ اندازه، ضخامت پا، شکل، رنگ و .. با هم متفاوت هستند.

سمپاشی ساس

ساس از کجا می آید؟

ساس نیز یکی از حشرات رایج در مکان های مسکونی است که بیشتر در محیط های تاریک پیدا می شود. سمپاشی ساس یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید جهت پاک سازی مکان های مختلف انجام شود. این حشره اغلب در لای درز مبلمان، صندلی، کمد و سایر لوازم چوبی تخم گذاری می کند؛ به همین دلیل علاوه بر به خطر انداختن سلامتی افراد، باعث آسیب و خسارت به لوازم داخل خانه نیز می شود. این حشره با خون انسان و دیگر جانداران تغذیه می کند و بدون غذا تا 560 روز می تواند زنده بماند. معمولاً این حشره را به راحتی نمی توان پیدا کرد. با این وجود تنها زمانی اثری از آن ها دیده می شود که در تعداد زیادی تکثیر کرده باشند. برای ای که از وجود ساس در محیط زندگی خود مطلع شوید، می توانید به نشانه هایی مانند وجود لک های تیره روی وسایل چوبی، رختخواب، خارش های پی در پی پوستی، وجود لکه روی ملافه، تشک و .. توجه کنید.

از بین بردن ساس با قرص برنج

علاوه بر سمپاشی ساس، روش های دیگری نیز برای از بین بردن این حشره وجود دارد. با توجه به مکان های آلوده می توان از آفت کش ها و روش های مختلفی برای از بین بردن این حشرات استفاده کرد. استفاده از قرص برنج یکی از روش های رایج برای از بین بردن ساس ها است. از آنجایی که این حشره بیشتر در مکان های تاریک مانند، لای درز وسایل چوبی، زیر فرش، زیر تخت و .. رشد و تولیدمثل می کند، قرار دادن قرص برنج در این مکان ها بهترین راه حل خواهد بود؛ زیرا با قرار دادن قرص برنج در این مکان ها، اثر قرص تا مدت های طولانی از بین نمی رود و به همین دلیل محیط تا مدتی طولانی از شر هر نوع ساس و حشرات موذی پاک سازی می شود.

شرکت سمپاشی پاکسازان محیط آریا

ساس از چه چیزی بدش می آید؟

این حشره ریز به برخی از مواد نیز حساس است؛ به همین دلیل علاوه بر سمپاشی ساس می توان از سایر مواد نیز برای از بین بردن آن یا جلوگیری از رشد و تکثیر آن استفاده کرد. آشنایی با موادی که ساس از آن ها بدش می آید، به شما کمک می کند که بهتر با این حشره مقابله کنید و محیط خود را از شر آن ها پاک سازی کنید. لازم به ذکر است که استفاده از روش های از بین بردن خانگی ساس در بیشتر مواقع موثرتر و بهتر از سایر روش هاست؛ زیرا موادی که استفاده می شود، کم ترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند و از طرفی برای سلامتی انسان و سایر حیوانات خانگی نیز خطرناک نیستند.

از جمله موادی که ساس از آن ها بدش می آید، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • الکل
  • نعناع تازه
  • لیمو
  • پودر دارچین
  • سیر
  • خاک دیاتومه
  • چای گردوی سیاه
  • روغن درخت چای
  • روغن اسطوخودوس

قرص گوگرد برای ساس

استفاده از گوگرد برای سمپاشی ساس، یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این حشره مزاحم است. گوگرد به شکل های مختلف قابل استفاده است. قرص گوگرد یک آفت کش مناسب برای از بین بردن ساس رختخواب است. این قرص ها را می توان با سایر افت کش ها نیز مخلوط کرد و از آن برای پاک سازی محیط استفاده کرد. گوگرد یک آفت کش بسیار قوی است که می تواند به راحتی ساس ها و هر نوع حشره دیگر را از بین ببرد. همچنین برای از بین بردن ساس ها می توانید از گاز گوگردی اکسید نیز استفاده کنید.

خلاصه

به طور کلی می توانیم بگوییم که برای از بین بردن حشرات و آفات در محیط های مختلف نیاز است که ابتدا نوع حشرات شناسایی شوند. سمپاشی سوسک با سمپاشی ساس متفاوت است و به همین دلیل نیاز است که قبل از اقدام به سمپاشی، نوع حشرات و محل زندگی آن ها شناسایی شود. شرکت سمپاشی پاکسازان محیط آریا بهترین راه حل برای خلاص شدن از شر هر گونه حشره و آفت است. این شرکت با استفاده از مواد و سموم مناسب می توانند هر گونه حشره را از محیط زندگی شما پاکسازی کند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GhW1Z5Xo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه