چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تا به حال چیزی درباره کرایوتراپی شنیده اید؟ کرایوتراپی یک شیوه نوین در صنعت پزشکی است که به اسم سرمادرمانی یا سرما تراپی هم شناخته می شود. در این روش شما می توانید از شر بیماری هایی همچون:

- زگیل

- ضایعات عروقی

- بیماری های جنسی

- یبوست، بواسیر، سالک

- حذف چربی های اضافه و لاغری

- تغییر نرگ پوست

- انواع خال ها

- و...

خلاص شوید. در این روش ابتدا با کاهش دما بدن، سلول های بیمار را تخریب می کنند و سپس با بهبود و التهاب این سلول ها بیماری و مشکلات از بین خواهد رفت. دوره نقاهت آن بسیار کوتاه بوده و نیاز به جراحی یا تزریق ندارد. به همین خاطر در هر رده سنی می توانید به آسانی آن را انجام دهید. ناگفته نماند که این روش هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل اجرا است و هیچ محدودیتی ندارد.

کرایوتراپی

کرایوتراپی چگونه انجام می شود؟

برای سرماتراپی تنها قسمتی از بدن بیمار تحت درمان قرار می­گیرد. به همین خاطر کم ترین عارضه ها را به همراه دارد و حتی می توان گفت عارضه ای هم ندارد. بدن انسان در برابر کاهش دما و شوک سرمایی واکنش نشان می دهد و این واکنش به سیستم های عصبی اثر گذاشته و در نهایت سبب درمان می شود. درمان به شیوه سرمادرمانی در سه مرحله انجام می شود که عبارتند از:

مرحله اول: در این مرحله قسمتی از بدن که تحت درمان قرار دارد با استفاده از نیتروژن مایع یا همان کرایو، سرد می شود.

مرحله دوم: با برخورد سرما به قسمتی از بدن که تحت درمان قرار دارد، سلول های ضایعه کاملا ضعیف و ناتوان می شوند که در نهایت تخریب آن ها را به همراه دارد.

مرحله سوم: بعد از مرحله دوم سلول می میرد و دچار التهاب، قرمزی و... می شود که کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد. شما باید به خوبی از آن مراقبت کنید تا سلول های پوستی مجدد بهبود یابند و سطح آن را بپوشانند.

فلاسک نیتروژن مایع

کرایوتراپی توسط چه دستگاه هایی انجام می شود؟

تجهیزات مختلفی در این روش درمانی مورد استفاده قرار می­گیرد که هر یک از آنها بخشی از روند درمان را برعهده دارند. این دستگاه ها برای تولید سرما و یخچالی کردن بافت های بدن استفاده می شوند و به عنوان یک روش درمانی برای درمان بسیاری از بیماری ها و آسیب های بافتی مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین تجهیزات به کار رفته در کرایوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرایو جنراتور: این یک دستگاه کوچک است که جهت ایجاد کرایو یا همان نیتروژن از آن استفاده می شود.

فلاسک نیتروژن مایع: این فلاسک محفظه ای برای انتقال و جابه جایی نیتروژن است که کاملا عایق می باشد.

تانک کرایو: این یک دستگاه بزرگ همچون تانک ازت که بیمار به صورت کامل داخل آن قرار می­گیرد تا دمای بدن به حداقل برسد.

لوله های خنک کننده: این لوله ها به منظور جلوگیری از گرمای تجهیزات و دستگاه ها به کار گرفته می شود.

لوازم جانبی: در سرمادرمانی از تجهیزات جانبی دیگری هم مانند کلاه، کفش، لباس مخصوص، دستکش و... هم استفاده می شود.

تجهیزات مورد نیاز در کرایوتراپی را از کجا تهیه کنیم؟

کیفیت دستگاه ها و ابزارهای به کار رفته در این روش درمانی، رابطه مستقیمی با نتیجه درمان دارد. به همین خاطر باید به سراغ یک فروشگاه مطمئن بروید که تجهیزات آزمایشگاهی و دیگر نیازهای شما را به صورت تضمینی برآورده سازد. تجهیزات آزمایشگاهی آذین به صورت تضمینی بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات آزمایشگاهی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شما می توانید به راحتی بدون محدودیت در زمان و مکان، ابزار و تجهیزات مورد نیاز را برای سرماتراپی از تجهیزات آزمایشگاهی آذین تهیه کنید.

تجهیزات آزمایشگاهی

منبع سرمایی در کرایوتراپی چیست؟

فلاسک نیتروژن مایع در کرایوتراپی به عنوان یک منبع سرمایی استفاده می شود. این فلاسک حاوی نیتروژن مایع است که در دمای بسیار پایین ( منفی 196 درجه سانتیگراد) قرار دارد و با انتقال حرارت به بافت بدن، باعث خنک شدن و تخریب سلول های بدن می شود. این روش به عنوان یک روش درمانی برای بسیاری از بیماری ها، از جمله سرطان، زخم ها، و علائم التهابی استفاده می شود.

 

انواع فلاسک نیتروژن مایع کدامند؟

این فلاسک جهت نگهداری و انتقال نیتروژن مایع استفاده می شود. دمای آن در طول جابه جایی بیشتر نمی شود. این فلاسک مانع از تغییر محتویات داخل خود می شود. نیتروژن بی رنگ و بدون بو و مزه است که در داخل فلاسک نیتروژن مایع خواص آن تغییری پیدا نمی کند. از انواع این فلاسک نیتروژن مایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- فلاسک دو جداره با پوشش استیل

 

2- فلاسک دو جداره با پوشش پلی کربنات

 

3- فلاسک یک جداره با پوشش استیل

 

4- فلاسک یک جداره با پوشش پلی کربنات

 

یک فلاسک نیتروژن مایع باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

مهم ترین مشخصه این فلاسک ها، بدنه مقاوم آن ها است. این فلاسک معمولا از جنس آلومینیوم با عیار بالا ساخته می شود تا بتواند دمای 196 درجه زیر صفر را تحمل کند بی آنکه آسیبی به آن وارد شود. از طرفی باید سبک و قابل حمل باشد. مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی همچون ضربه و فشار هم از دیگر مشخصات مهمی است که یک فلاسک نیتروزن مایع باید از آن برخوردار باشد.

احتمالا این سوال هم در ذهن شما وجود داشته باشد که محتویات داخل فلاسک چگونه به درون آن منتقل می شود؟ به این منظور از یک ملاقه استفاده می شود که جنس استیل دارد و کیفیت آن بسیار بالا است. شما می توانید با کیفیت ترین فلاسک های نیتروژن مایع را با قیمت مناسب از شرکت آذین تجهیز تهیه کنید. فراموش نکنید که در زمان استفاده از آن باید نکات ایمنی را به صورت کامل رعایت کنید.

فلاسک نیتروژن مایع

در زمان استفاده از فلاسک نیتروژن مایع باید به چه نکات ایمنی توجه کنیم؟

  • شما نباید فلاسک را در معرض نور قرار دهید. با این کار نیتروژن مایع زودتر تبخیر می گردد.
  • این منبع را پرت نکنید و تا حد امکان از وارد شدن ضربه و فشار به بدنه آن جلوگیری کنید.
  • فلاسکی متناسب با نیاز خود تهیه کنید. این فلاسک ها سایزبندی های مختلف دارند.
  • استفاده از دستکش های ضخیم را از یاد نبرید.

عوارض کرایوتراپی چیست؟

استفاده از این شیوه درمانی بسیار موثر و راحت است. اما باید بدانید که عوارضی هم به همراه دارد. شناخت این عوارض به شما کمک می کند تا در طول درمان چالش های زیادی نداشته باشید. از عوارض این راه درمان می توان موارد زیر را نام برد:

  • حس سردرد
  • تاول های شدید
  • قرمزی پوست
  • تیره شدن و تغییر رنگ پوست
  • عفونت
  • خونریزی

هر یک از عوارض بالا را که داشته باشید باید با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

چرا فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذین را انتخاب کنیم؟

آذین، وارد کننده و مرکز اصلی فروش تانک های ازت در ایران می باشد. شما می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز خودتان را از این سایت خریداری کنید. از مزایای خرید و امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نگرانی از بابت کیفیت نخواهید داشت

کلیه محصولات فروشگاه آذین اصل بوده و با بالاترین کیفیت ارائه می شود. کیفیت محصولات توسط کمپانی سازنده و همچنین شرکت آذین تجهیز تضمین می شود.

خرید مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد

مجهز کردن آزمایشگاه ها و مراکز درمانی، هزینه زیادی خواهد داشت. اما نگران نباشید چرا که آذین تجهیز با قیمت بسیار مناسب و کم ترین سود تجهیزات و محصولات خود را به فروش می رساند. شما می توانید با کم ترین هزینه نیاز آزمایشگاه و مراکز درمانی خود را برطرف سازید.

بدون محدودیت خرید کنید

شما می توانید تنها با چند کلیک از بین محصولات شرکت آذین تجهیز، لوازم آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی، مواد شیمایی، نیتروژن مایع و... را تهیه کنید. هیچ محدودیت از نظر زمان و مکان وجود ندارد. در هر جای ایران که باشید در هر ساعت از شبانه روز میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و در سریع ترین زمان درب آدرس مد نظر تحویل بگیرید.

از مشاوره رایگان کارشناسان آذین تجهیز بهره مند شوید

آذین تجهیز کلیه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند به همین خاطر قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. تنوع مدل های آن هم بسیار زیاد بوده و از برندهای مطرح جهانی است. ممکن است انتخاب برای شما سخت باشد، در چنین شرایطی می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت ارتباط بگیرید. کارشناسان آذین در واحد فروش به شما کمک می کنند تا تجهیزات مدنظرتان را متناسب با نوع کاربری، نیاز شما، بودجه خریدتان و... انتخاب کنید. ما همراه شما هستیم تا بتوانید بهترین تجهیزات را برای آزمایشگاه ها، کلینیک، مراکز درمانی و... خود به ارمغان آورید. برای حرفه ای شدن نیاز به ابزار و تجهیزات حرفه ای خواهید داشت که ما در اختیار شما قرار می دهیم. کافی است با ما ارتباط بگیرید و به مشتری دائمی شرکت آذین تجهیز تبدیل شوید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aFSFBCSC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه