چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از هر 10 نفری که برای لیزر موهای زائد مراجعه می کنند، 9 نفر آن ها حذف دائمی موها را گزارش می کنند. پس این میزان مراجعه زیاد برای لیزر موهای زائد بی دلیل نیست. محبوبیت از بین بردن موهای زائد با لیزر در ایران به قدری بالاست که مشاغل مربوط به لیزر موها، از سال 1390 تاکنون بیش از 50 درصد رشد داشته و همین، دلیل خوبی برای کسانی است که به فکر گرفتن مجوز لیزر موهای زائد و تاسیس کلینیک های زیبایی هستند. در این مقاله توضیح می دهیم چه کسانی مجوز لیزر دارند و چطور می توان این مجوز را دریافت کرد. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب کاربردی همراه ما باشید.

چه کسانی مجوز لیزر دارند؟ شرایط اخذ مجوز کلینیک لیزر

نیم نگاهی به میزان درآمد کسانی که کلینیک لیزر دارند، کافی است تا متوجه شوید حتی فردا هم برای تاسیس کلینیک دیر است و باید همین امروز به فکر تضمین آینده شغلی تان باشید! برای اینکه مجوز کار با دستگاه های لیزر را بگیرید، نیازی به تحصیلات خاصی نیست و با هر سطح تحصیلاتی می توانید در انواع دوره های آموزش رایگان اپراتور لیزر شرکت کنید و در انواع کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.

چه کسانی مجوز لیزر دارند؟ شرایط اخذ مجوز کلینیک لیزر

اما اگر می خواهید کلینیک لیزر تاسیس کنید و بابت راه اندازی چنین مکانی مجوز بگیرید، باید در رشته های پزشکی و پیراپزشکی تحصیل کرده و مدرک داشته باشید؛ چرا که لیزر اقدامات مراقبتی خاصی دارد و باید تحت نظر یک پزشک یا پیراپزشک تخصصی انجام شود. در غیر این صورت، باید به دنبال فردی بگردید که چنین مدرکی دارد و مجوز را به نام او بگیرید. همچنین می توانید مجوز کلینیک لیزر را از افراد ذی صلاح که قبلا مجوز گرفته اند، خریداری کنید.

چگونه مجوز مرکز لیزر بگیریم؟

اگر شرایط گرفتن مجوز کلینیک لیزر را دارید، در مرحله بعد باید به دنبال مرکز آموزشی معتبری بگردید. توصیه می کنیم به جای توجه به مواردی مانند نزدیک بودن موسسه آموزشی به محل زندگی و ارزان بودن دوره بیشتر شهرت و اعتبار موسسه را در نظر بگیرید. حتی الامکان در مراکزی ثبت نام کنید که نحوه کار با انواع دستگاه های لیزر مانند دستگاه های لیزر موهای زائد و آموزش آر اف صورت را آموزش می دهند تا دستتان برای خرید دستگاه های مختلف و برطرف کردن نیازهای گوناگون مشتریان باز باشد. همچنین توجه داشته باشید که دوره لیزر باید هم دارای بخش تئوری و هم عملی باشد تا خوب با فوت و فن کار آشنا شوید.

بعد از شرکت در دوره لیزر، همه نکات مربوط به کار با این دستگاه ها را یاد می گیرید. از اطلاعات مهمی مانند مقیاس فیتزپاتریک، نکات مربوط به ایمنی لیزر و تعاملات پوست و بافت گرفته تا مواردی مانند مراقبت های قبل و بعد و آخرین تکنیک هایی که در این روش زیبایی به کار گرفته می شود. همچنین بعد از آموزش های تئوری، باید دوره های عملی را بگذرانید که خبره شدن در آن ها نیاز به تمرین و جدیت دارد. بعد از اینکه مدرک کار با دستگاه های لیزر را خودتان یا اپراتوری که قصد دارید برای کلینیک زیبایی تان استخدام کنید، گرفت، باید مراحل اخذ مجوز را طی کنید.

چگونه مجوز مرکز لیزر بگیریم

نحوه گرفتن مجوز لیزر موهای زائد؛ میخوام مرکز لیزر بزنم

ابتدا نامی برای کلینیک زیبایی خود انتخاب کنید. از آنجایی که اکثر کلینیک های زیبایی صرفا به لیزر موهای زائد محدود نیستند و خدماتی از جمله آموزش مزوتراپی مو با دستگاه میکرونیدلینگ را نیز ارائه می دهند، بهتر است نامی انتخاب کنید که کل مداخلات زیبایی (و نه صرفا لیزر موهای زائد) را در برگیرد. بعد از انتخاب اسم، برای ثبت کلینیک باید مدارکی را بدون هیچ کم و کاستی تهیه کنید. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  • فراهم کردن صورت جلسه تاسیس مرکز
  • حضور دو شخص حقیقی و حقوقی به عنوان مؤسسان کلینیک لیزر
  • مدارک برای مشخص کردن حق امضا
  • دو فرم تکمیلی اظهارنامه
  • شناسنامه و کارت ملی یکی از اعضای حقیقی
  • آدرس دقیق به همراه کدپستی کلینیک
  • شماره تلفن ثابت و همراه مدیرعامل کلینیک لیزر
  • تعیین سهم شرکا
  • تعیین نقش و مسئولیت اعضای مدیریت
  • برگه وکالت نامه یا کپی برابر اصل متقاضیان
  • برگه قیم نامه یا کپی برابر اصل آن

به یاد داشته باشید در صورتی که کلینیک زیبایی خود را به صورت قانونی ثبت کنید، تمایل مشتریان برای مراجعه به کلینیک شما بیشتر خواهد شد؛ چرا که در این صورت از اعتبار مرکز زیبایی شما مطمئن می شوند. ضمن اینکه راحت تر می توانید بازاریابی و تبلیغات مرکز لیزر و زیبایی خود را انجام داده و برای مثال بیلبوردهای تبلیغاتی را در مراکز شهر در معرض دید عموم مردم قرار دهید. به این ترتیب، مشتریان بیشتری به کلینیک زیبایی شما مراجعه خواهند کرد.

با مجوز کلینیک زیبایی چه خدماتی را می توان ارائه داد؟

در صورتی که مجوز کلینیک زیبایی دریافت کنید یا بخرید، می توانید علاوه بر لیزر خدمات متنوعی ارائه دهید و به این ترتیب کسب و کار خود را رونق ببخشید. برخی از فعالیت های مجاز در کلینیک ها و مراکز زیبایی عبارتند از:

  • پاکسازی پوست برای رفع جوش، لک و تیرگی
  • کاشت مو، مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیفت و جوانسازی پوست
  • لاغری
  • لیزر پاک کردن تاتو
  • و ...

البته برای هر کدام از موارد فوق، باید گواهینامه معتبری از آموزشگاه های مربوطه دریافت کرده یا اپراتوری را استخدام کنید که گواهی معتبر شرکت در دوره های مربوطه را داشته باشد.

شرکت در دوره های آموزشی آکادمی مای اسکین: بهترین راه برای گرفتن مجوز لیزر

در این مقاله توضیح دادیم که چه کسانی مجوز لیزر دارند و نحوه گرفتن مجوز لیزر موهای زائد به چه صورت است. یکی از آموزشگاه های مطرح و معتبر در این زمینه، آکادمی تخصصی مای اسکین است که در آن اساتید مجرب نحوه کار با انواع دستگاه های لیزر و دیگر مداخلات درمانی را طی دوره های تئوری و عملی آموزش می دهند.

دوره های آموزشی ارائه شده در این آکادمی نیاز همه افرادی را که به حیطه خدمات زیبایی پوست و مو علاقه دارند، پوشش می دهند و هم مخصوص پزشکان و هم دیگر افراد جامعه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره های فوق العاده کاربردی آکادمی تخصصی مای اسکین به وب سایت این آکادمی به نشانی skinhairacademy.ir مراجعه کنید و با شرکت در دوره موردنظرتان، یک بار برای همیشه آینده شغلی خود را تضمین کنید. آکادمی مای اسکین ضامن آینده موفق شغلی شماست. پس این فرصت را از دست ندهید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JIIrhQ0R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه