پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین روش سفارش تولید محتوا

 

سفارش تولید محتوا یکی از نیازهای مهم کسب و کارهای آنلاین، شرکت ها و پلتفرم های فضای مجازی است. با آمدن هوش مصنوعی و ربات های تولید محتوا، پرسش هایی در مورد تولید محتوا از طریق این ابزارهای AI در کاربران ایجاد شده اند. در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم و در مورد اینکه کدام یک ارزش افزوده و سئو بهتری دارد بیشتر صحبت کنیم.

تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه انجام می شود؟

امروزه با آمدن هوش مصنوعی، بسیاری از فعالیت ها با قابلیت های این ابزار جذاب انجام می شوند. یکی از این کارها، تولید محتوا است که می خواهیم راجع به کمی بیشتر صحبت کنیم. ابتدا باید لازم است به چیستی روش تولید محتوا با هوش مصنوعی بپردازیم که در این خصوص می توان گفت:

  • تولید محتوا با هوش مصنوعی روشی است که در آن با کمک این ابزار، محتوایی براساس مطالبی که در گذشته در سایت های مختلف منتشر شده اند ارائه می شود. این کار می تواند برای تولید محتوا به زبان انگلیسی یا دیگر زبان های مختلف در این بخش انجام شود.

طرز کار هوش مصنوعی در محتواسازی

عملیات سفارش تولید محتوا از طریق هوش مصنوعی با کمک ابزارهایی که این فناوری جدید دارد انجام می گردد. به عنوان مثال می توان به تولید زبان طبیعی (NLG) و نیز تکنیک های پردازش زبان طبیعی (NLP) اشاره کرد. در این حالت است که هوش مصنوعی می تواند برای یادگیری از داده های موجود و تولید محتوایی مطابق با ترجیحات کاربر، مطالبی را ایجاد کند.

امروزه ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی از فناوری های این تکنولوژی برای تولید محتوای نوشتاری یا بصری بر اساس پیام های متنی استفاده می کنند. آنها می توانند بدون نیاز به دخالت انسان، محتوایی مانند مقاله ها، پست های رسانه های اجتماعی، توضیحات محصول و حتی ویدیو ایجاد کنند.

با این حال پرسشی که مطرح می شود آن است که آیا سفارش تولید محتوا از طریق این نوع ابزارها مفید خواهد بود؟ در ادامه با ما باشید تا به این پرسش مهم پاسخ دهیم.

آشنایی با روش تولید محتوا از طریق هوش مصنوعی

 

فرق تولید محتوا عادی و هوش مصنوعی چیست؟

برای پاسخ به پرسشی که در انتهای مطلب قبل بیان کردیم، بهتر است ابتدا با فرق تولید محتوای عادی (از طریق نویسنده) و هوش مصنوعی بپردازیم. ابتدا در خصوص تعریف این دو محتوا می توان گفت:

  • تولید محتوا با نویسنده: در این روش، فرآیند سفارش تولید محتوا به صورت تالیفی، تالیف و ترجمه و یا بازنویسی با کمک یک نیروی انسانی انجام می شود.
  • تولید محتوای هوش مصنوعی: در این روش، فرآیند سفارش تولید محتوا براساس محتوای موجود در فضای مجازی با کمک یک ابزار AI انجام می شود.

همانطور که مشاهده می کنید، این 2 شیوه تولید محتوا در 2 بخش مهم یعنی مجری انجام دهنده آن و نیز روش ایجاد محتوا با یکدیگر متفاوت هستند. در محتواهایی که هوش مصنوعی تولید می کند، یک کپی از مطالبی که در وبلاگ ها، مطالب بازاریابی، مقالات و توضیحات محصول نگارش شده توسط یک ربات تولید می شود. در روش تولید محتوای هوش مصنوعی، با تعیین موضوع، ربات ها اطلاعات موجود در فضای مجازی را در قالبی خاص درنظر گرفته و یا از طریق ابزارهای ویرایشی که دارند، محتوای آنها را با یک قالب بندی، بازنویسی می کنند. در روش تولید محتوا با کمک نویسنده، تولید محتوا هم به صورت بازنویسی و هم به صورت تالیفی قابل انجام است. بدین معنا که نیروی انسانی می تواند با تکیه بر دانش خود و اطلاعات فضای مجازی، محتوایی را ارائه کند.

همچنین منابع اطلاعاتی که در این 2 روش استفاده می شود با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال، ممکن است تولید محتوا نویسنده براساس دانش وی در زمینه خاصی باشد که از تحصیلات آکادمیک و عملی بدست آمده است. در نقطه مقابل اما تولید محتوای هوش مصنوعی صرفا برمبنای اطلاعاتی است که در فضای مجازی وجود دارد و ممکن است صحیح یا غلط باشد.

آشنایی با تفاوت شیوه های تولید محتوا

 

کدام روش تولید کانتنت بهتر است؟ هوش مصنوعی یا محتوای نویسنده؟

پاسخ به این پرسش بسته به اهدافی که کسب و کارها مدنظر دارند و خواست آنها متفاوت است. هرکدام می توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند که سبب می شود در بخش هایی از یکدیگر سبقت بگیرند. با این وجود، پاسخ نهایی ما به این پرسش آن است که سفارش تولید محتوا نویسنده می تواند به واسطه برخی عوامل، بهتر باشد.

همانطور که گفتیم، تولید محتوا توسط یک نویسنده به این معنا است که یک فرد با تجربه و دانش، محتوایی را خلق کند. این شخص می تواند به دلیل داشتن قابلیت هایی از جمله توانایی های بالای شناختی، علم و دانش در حرفه خود، متناسب با نیاز مخاطبان محتوایی به صورت تخصصی ایجاد نماید. به علاوه، این فرد قادر است از تجربیات شخصی خود و دیگران بهره بگیرد و محتوایی را ایجاد کند که صحت و داده های دقیق تری را ارائه می نماید.

در مقابل باید به هوش مصنوعی بپردازیم که صرفا برمبنای الگوریتم هایی که توسط برنامه نویس و متخصص هوش مصنوعی تعریف شده اند، محتواهایی را ایجاد می نماید. با این حال به دلیل آنکه قابلیت های شناختی و تجربی در این ابزار وجود ندارد، نمی توان محتوای خروجی را با کیفیت یا ارزش افزوده درنظر گرفت. به علاوه، هوش مصنوعی نمی تواند در مقطع کنونی به صورت خلاقانه و نوآورانه موضوع را تحلیل کرده و ایده هایی را ایجاد نماید.

از سوی دیگر یکسان بودن ساختار محتواهای خروجی، عدم افزودن ارزش افزوده به متن مانند ایده، خلاقیت و تجربه، عدم برندسازی در محتوا، عدم درنظر گرفتن نکات سئو و سرقت های علمی (کپی بودن محتوا) مواردی هستند که این شیوه تولید محتوا را برای سئو غیر قابل اعتماد خواهند کرد.

آشنایی با بهترین شرکت برای ثبت سفارش تولید محتوا

 

معرفی بهترین شرکت ثبت سفارش تولید محتوا

امروزه سفارش تولید محتوا به خصوص برای جذب مخاطب، کسب اعتبار و اعتماد، افزایش ترافیک و بهینه سازی سئو صفحات وب بسیار مهم است. محتوای جذاب در کنار لینک سازی داخلی و خارجی، مهم ترین فاکتورهایی هستند که گوگل یک وب سایت یا صفحه خاص را از طریق آن رتبه بندی می کند. به همین خاطر ریسک کردن بر روی کیفیت، نگارش و تولید آنها کار درستی نیست و می تواند به سئو ضربه وارد کند.

از سوی دیگر، یافتن یک تیم تولید محتوای کاربلد که بتواند سفارش تولید محتوا را به صورت تخصصی و سئو فرندلی انجام دهد بسیار سخت است. با توجه به این دغدغه مهم، در انتهای این بخش می خواهیم یک شرکت معتبر را با تیمی 7000 نفره به شما معرفی کنیم که سفارشات تولید محتوای شما را با دقت و در اسرع وقت انجام می دهد. این مجموعه، رایا مارکتینگ نام دارد.

رایا مارکتینگ یک شرکت تولید محتوا و ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ است که دارای 6 سال سابقه فعالیت در این بخش می باشد. این شرکت اکنون برند اول تولید محتوا در ایران شناخته می شود و به واسطه پشتوانه نویسندگان و کارکنان خود، به هزاران کسب و کار خدمات رسانی کرده است. اکنون شما می توانید انواع تولید محتوای رپورتاژ، بلاگ، صفحات لندینگ در زبان های مختلف انگلیسی، عربی، ترکی و غیره را به این مجموعه بسپارید.

کاربران می توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه به نشانی rayamarketing.com مراجعه کنند. همچنین شما می توانید پرسش های خود را با شماره تلفن 021-47628500 در میان بگذارید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n9QSrTWC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه