پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر شما هم عاشق غذا های مختلف و اهل رستوران گردی هستید؛ طبیعتا هر زمان که به مکان جدیدی سفر می کنید نیز در جستجوی غذا های جدید در محبوب ترین رستوران های آن شهر هستید. در پایتخت شلوغ ایران؛ تهران نیز می توانید ترکیبی جذاب از فرهنگ غذایی سنتی و مدرن را در رستوران ها پیدا کنید. از غذا های سنتی ایرانی مانند چلوکباب گرفته تا غذا های الهام گرفته شده از کشور های دیگر، رستوران های این شهر نیاز همه سلیقه ها را برآورده می کنند.

در ادامه این متن معروف ترین رستوران های تهران را برای شما معرفی می کنیم؛ از این رو آماده شوید تا بهترین طعم ها را در این شهر تجربه کنید.

معروف ترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران کجاست؟

رستوران ها و بهترین کافه های تهران قلب های تپنده شهر هستند و رستوران گردی به یکی از محبوب ترین سرگرمی های مردم این شهر تبدیل شده است. یافتن مکانی برای غذاخوردن در تهران معمولا کار سختی نیست؛ زیرا پایتخت بزرگ و شلوغ ایران که یکی از مدرن ترین شهر های خاورمیانه است، رستوران ها و غذاخوری های زیادی دارد.

در واقع به هر کجا که بروید مخصوصا در جا های دیدنی و در اطراف جاذبه های توریستی، با مکان های غذاخوری زیبا و وسوسه انگیز زیادی مواجه خواهید شد. با ما همراه شوید تا با 5 مورد از بهترین رستوران های این شهر آشنا شوید.

1- رستوران مسلم

یکی از رستوران های خوش قیمت تهران که غذا های باکیفیتی سرو می کند، رستوران مسلم در بازار، نبش سبزه میدان است. اگر به بازار تهران رفته باشید حتما صف طولانی مشتریان این رستوران را دیده اید. ته چین، معروف ترین غذای آن بوده؛ ولی شما می توانید انواع کباب، باقالی پلو، سبزی پلو و زرشک پلو را نیز سفارش دهید.

این رستوران محبوب، روش طبخ مخصوصی داشته از این رو طرف داران بسیاری نیز دارد؛ حجم زیاد غذا در هر پرس، قیمت آن را نیز توجیه می کند. همه روزه از ساعت 11صبح تا 6عصر می توانید به رستوران مسلم رفته و انواع غذا های اصیل و خوشمزه ایرانی را سفارش دهید.

2- رستوران و کافه ارکیده

اگر به دنبال معروف ترین مجموعه رستوران ها و بهترین کافه های تهران هستید، حتما سری به ارکیده بزنید. این مجموعه با بیش از 60سال سابقه درخشان و 7 شعبه شیک و بی نظیر در شهر های تهران، کرج و مازندران، به یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران تبدیل شده است.

شما می توانید در شعبات مختلف این رستوران، لذت غذاخوردن را در ساحل اختصاصی، طبیعت سرسبز، بالای یک برج و در نهایت رستوران گردان تجربه کنید. از طرفی با هر ذائقه ای که باشید؛ منوی متنوع غذا های ایرانی آن پاسخگوی شما خواهد بود.

از ویژگی های مهم ارکیده می توان به آشپزان ماهر، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده، همچنین موسیقی زنده، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان و سالن های VIP برای برگزاری مراسم های رسمی و دوستانه اشاره کرد.

رستوران ارکیده آرژانتین، اقدسیه و سعادت آباد، 3 شعبه این مجموعه غذایی در شهر تهران هستند که با ارائه غذا های باکیفیت، مشتریان بسیاری را جذب کرده اند. پیشنهاد می کنیم در سفر خود به شهر تهران به این رستوران رفته و کباب چنجه و بره آن را امتحان کنید.

بهترین رستوران های تهران

3- رستو ران کوبابا

اگر می خواهید طعم غذا های ملل مختلف را بچشید و به دنبال یک غذای خاص و جدید هستید، به رستوران کوبابا بروید. این رستوران در خیابان نلسون ماندلا و منطقه یک تهران واقع شده و منوی بسیار متنوعی دارد. کوبابا، یکی از بهترین رستوران های تهران است و فضایی زیبا در محیطی باز و بسته برای پذیرایی از مشتریان خود فراهم کرده است.

شما در منوی این رستوران علاوه بر غذا های ایرانی می توانید انواع غذا های افغانی و عربی را پیدا کنید. از پلوی افغانی، خورشت غوره بادمجان و اسکند افندی گرفته تا سمبوسه، فلافل، سالاد فتوش، سالاد تبوله و حمص و حتی موساکای یونانی در رستوران کوبابا طبخ می شود؛ البته منوی باز صبحانه هم دارد که پیشنهاد می کنیم حتما یکبار هم که شده سری به کوبابا بزنید.

4- رستوران سنتی شهربانو

مورد دیگر از بهترین رستوران های تهران در این لیست، شهربانو در محدوده شهرک غرب است. این رستوران از دو بخش سفره خانه سنتی برای سرو انواع غذا های خوشمزه و کافی شاپ تشکیل شده است. منوی آن بسیار متنوع بوده و حدود ۲۰ نوع از غذا های سنتی ایرانی به همراه نوشیدنی های مختلف را شامل می شود.

فضای رستوران شهربانو، بسیار زیبا و دلنشین بوده و هر شب در آن موسیقی زنده اجرا می شود. غذا های آن علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد. نکته جالب این است که در روز های تعطیل از ساعت ۸ صبح می توانید صبحانه ای لذیذ را در این رستوران به صورت سلف سرویس میل کنید.

بهترین کافه های تهران

5- رستوران عالی قاپو

یکی دیگر از رستوران های سنتی و معروف تهران که حال و هوای قدیم را می توانید در آن تجربه کنید، رستوران عالی قاپو است. سبک معماری و دکوراسیون سنتی این رستوران در کنار منوی غذا های باکیفیت آن، باعث شده تا طرف داران بسیاری پیدا کند.

در این رستوران، در کنار میل کردن یک غذای باکیفیت و عالی از موسیقی زنده دلنواز نیز لذت ببرید. کباب سرآشپز، شیشلیک و باقالی پلو با ماهیچه از غذا های محبوب عالی قاپو است. البته از قبل یک میز رزرو کنید؛ زیرا معمولا جایی برای نشستن، پیدا نمی کنید.

 

سخن پایانی

همان طور که می دانید تهران شهری پر جمعیت است و سالانه افراد بسیاری با اهداف مختلفی به این شهر سفر می کنند؛ از این رو رستوران ها و کافه های متنوعی با غذا های خوشمزه و رنگارنگ در تهران راه اندازی شده تا ذائقه های مختلف را پاسخ دهد. از غذا های محلی گرفته تا بین المللی، از کافه های سنتی گرفته تا رستوران های مدرن و از غذاخوری های دنج تا فودکورت های شلوغ، همگی میزبان مهمان های مشتاق هستند.

در این متن نیز ما چند مورد از بهترین این مکان ها را برای شما معرفی کردیم تا در سفر خود به این شهر سری به آن ها بزنید. برای این منظور بهترین قیمت بلیط هواپیما را از ایرلاین های مختلف در سایت فلای تودی تهیه کرده و هتل ها و اقامتگاه های چند ستاره تهران را نیز رزرو کنید. شما کدام کافه و رستوران را به این لیست اضافه می کنید؟

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TMwocOKR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه