چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مقدمه

امروزه شهر تهران به دلیل دارا بودن موقعیت های سیاسی مهم، دارای فرصت های شغلی فراوانی است. این شهر به جهت دارا بودن کارخانجات و شرکت های بزرگ، افراد زیادی را برای مهاجرت و زندگی، جذب خود کرده است. طبق نتایج و تحقیقات به عمل آمده، شهر تهران از لحاظ صنعتی، جزء یکی از برترین و بزرگ ترین حوزه های کشور محسوب می شود.

همچنین در استان تهران به دلیل وجود سفارتخانه های بزرگ و پایتخت کشور موقعیت های شغلی به صورت فراوان و مناسبی وجود دارد.

در ادامه، ما درباره موقعیت های شغلی این شهر بزرگ، بیشتر صحبت می کنیم.

کار در تهران و راهنمای یافتن شغل در آن

مزایا و معایب کار در تهران

اما حال ممکن است این سوال را خودتان بپرسید که کار در این شهر شلوغ و بزرگ، چه معایب و مزایی به همراه دارد؟

مزایا و معایب کار و استخدام در تهران به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ در واقع همه ما می دانیم، شهر تهران به لحاظ موقعیتی که دارد، فرصت های بینظیر و متفاوتی را برای ما رقم می زند. البته که زندگی در این شهر شلوغ، از معایب زیادی برخوردار است.

به زبان ساده تر، زندگی در این شهر امکان آموزش، پیشرفت و ارتقای شغلی را برای شما به ارمغان می آورد. اما باید توجه داشته باشید، هزینه زندگی و سکونت در این شهر بسیار بالا است. خرید مسکن و اجاره خانه در این شهر نسبت به دیگر شهرهای کشور، بسیار زیاد و سرسام آور است.

یکی از مزیت های بزرگ این شهر، داشتن شرکت های معتبر و موفق است. این شرکت ها یک بستر مناسب برای استخدام افراد محسوب می شوند.

پارک فناوری پردیس و شهرک صنعتی گمرد یکی از دو مراکز بزرگ برای کاریابی و استخدام نیرو هستند.

بهتر است کمی نیز درباره میزان درآمد و مخارج در استان تهران با شما صحبت کنیم. یکی از علت هایی که افراد از شهر های مختلف کشور به تهران مهاجرت می کنند، حقوق و درآمد بالای آن است. در واقع شرکت های بزرگ و بیزینس های موفق حقوق و مزایای فوق العاده ای برای نیروها تعیین می کنند. شما می توانید با مشاهده آگهی های امروز تهران، از حقوق و مزایای شغل های مختلف مطلع شوید.

بررسی وضعیت کار و استخدام در تهران

طبق نظرسنجی ها و آمار های بدست آمده، وضعیت کار در تهران روند صعودی دارد. با این وجود می توان نتیجه گرفت، آمار بیکاری در شهر تهران بسیار کم است. در ادامه مبحث اشتغال را با جزئیات بیشتری توضیح می دهیم.

بررسی نرخ اشتغال زنان در تهران

با شیوع ویروس کرونا و رونق کسب و کارهای آنلاین، اشتغال زنان رشد خوبی را در پیش گرفت. در چند سال گذشته، بیکاری خانم ها در شهر تهران حدود 19 درصد بود. این میزان بیکاری در سال جدید کمتر شده و بحث اشتغال زنان پررنگ تر نشان داده می شود.

بررسی نرخ اشتغال مردان در تهران

نرخ اشتغال مردان همانند اشتغال زنان در تهران با روند بسیار خوبی همراه است. این نرخ، به دلیل کارخانه های بزرگ و نیاز شدید آن ها به نیرو، با روند مثبتی در حال افزایش است. طبق آمار ها، نرخ اشتغال مردان و رفع بیکاری آن ها به میزان زیادی افزایش یافته است.

بررسی آمار بیکاری در تهران

شهر تهران نیز همانند دیگر شهرهای کشور با نرخ بیکاری مواجه است. این نرخ ممکن است به دلیل شرایط اقتصادی ایجاد شود. نرخ بیکاری در این شهر در سال 1401- 1402 به 9 درصد نیز رسیده است. میتوان گفت این میزان نسبت به دیگر سال های گذشته روند صعودی داشته است.

بررسی فرصت های شغلی در تهران

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، فرصت شغلی و کاریابی در تهران نسبت به دیگر استان های کشور، وضعیت بسیار بهتری دارد. البته این موضوع ممکن است در برخی از شغل ها و رشته ها بلعکس باشد.

بررسی مشاغل پرتقاضا و پرطرفدار در تهران

شما می توانید همه روزه با بررسی و مطالعه آگهی های امروز تهران از وضعیت مشاغل و میزان نیاز آن ها باخبر شوید. امروزه در کشور، با پیشرفت تکنولوژی و بحث دیجیتال مارکتینگ، برخی از مشاغل از طرفداری بسیار خوبی بهره مند هستند.

برنامه نویسی، طراحی سایت، تولید محتوا، ادیت ویدئو ، بازاریابی ، آموزش و ... جزء مشاغل پرتقاضا در ایران به شمار می آیند.

بررسی مشاغل جدید و نوظهور در تهران

در شهر تهران به دلیل امکانات و شرایطی که وجود دارد، مشاغل نوظهور و جدید بهتر معرفی و شناخته می شود. شغل هایی مانند بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیک جزء این مشاغل جدید هستند.

تنوع فرصت های شغلی در کدام حوزه ها بیشتر است؟

تنوع در شغل های مختلف به موارد زیادی وابسته است. شما می توانید با مطالعه و گشت و گذار در کانال استخدامی تهران ایران استخدام، با تنوع فرصت های شغلی آشنا شوید. به نظر می رسد، مشاغلی مانند تولید محتوا یا حوزه دیجیتال مارکتینگ از تنوع خوبی بهره مند هستند؛ چرا که حوزه دیجیتال مارکتینگ خود از زیر شاخه های بسیار متفاوتی تشکیل شده است؛ شما می توانید با یادگیری این زیرشاخه ها چندین مهارت کاربردی یاد بگیرید.

چطور در تهران با توجه به گستردگی که دارد، آگهی های استخدام را دنبال کنیم؟

سایت ایران استخدام یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت های استخدام در ایران است که به شما کمک می کند فرصت های شغلی مختلف را در بسیاری از حوزه های کاری پیدا کنید. این سایت از قابلیت های متنوعی برای کاربران خود برخوردار است که شامل جستجوی پیشرفته، فیلتر کردن آگهی ها بر اساس شهر و نوع شغل، درج رزومه، ایجاد پروفایل شخصی و... میشود.

نحوه جست و جو آگهی های تهران در سایت ایران استخدام

برای دسترسی به آگهی های استخدام تهران در سایت ایران استخدام، می توانید به صفحه اصلی سایت ایران استخدام به آدرس iranestekhdam.ir مراجعه کرده و در بالای صفحه، گزینه "جستجوی شغل" را انتخاب کنید. در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود میتوانید در فیلد استان، تهران را انتخاب کرده و فرصت های شغلی تهران را در تمامی حیطه های شغلی مشاهده کنید.

در صفحه جستجوی شغل، می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف، نتایج جستجو را بر اساس شرایط مختلفی مانند نوع همکاری، میزان حقوق، رشته تحصیلی و... فیلتر کنید.

سخن پایانی

تهران به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی مناسب، از فرصت های شغلی خوبی برخوردار است. چنانچه شما قصد استخدام و کاریابی در این شهر را دارید، به وب سایت ایران استخدام، بخش آگهی های شغلی مراجعه کنید. شما قادر هستید به عنوان کارفرما، آگهی خود را در جهت جذب نیرو منتشر کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J8vn2NWF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه