پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع بسیار متنوعی از آباژور رومیزی فلزی با طرح ها، شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارند که می توانید از بازار تهیه کنید. شما همچنین می توانید آباژور دلخواه خودتان که تناسب زیادی با دکور منزلتان دارد را سفارش دهید. اگر با یک طراح حرفه ای در مورد طراحی آباژور سفارشی صحبت کنید در وقت و انرژی شما صرفه جویی شده و بهترین محصول ممکن برای شما ساخته می شود. 

محبوب ترین انواع آباژور رومیزی عبارتند از:

  • آباژور رومیزی فلزی
  • آباژور رومیزی چوبی
  • آباژور رومیزی کریستالی
  • آباژور رومیزی شاخه ای
  • آباژور رومیزی شیشه ای

شکل شید آباژور رومیزی فلزی میزان روشنایی آن را تعیین می کند. برای مثال شید هایی که دارای دهانه های بزرگ در بالا و پایین هستند، حداکثر نور را به سمت بالا و پایین ساطع می کنند. این آباژورهای رومیزی برای خانه شما عالی هستند زیرا نور کل اتاق را فراهم می کنند. در شید هایی که بخش کوچکی از قسمت بالای آنها باز است یا کاملا از قسمت بالا بسته هستند، نور بیشتر به سمت پایین متمایل می شود و بنابراین برای مطالعه خوب است. اشکال مختلفی از شید ها مانند شید کولی، شید طبلی شکل، شید بیضی، شید چشمی شکل، شید سیلندر، شید مخروطی و غیره موجود است.

آباژور رومیزی فلزی

آباژور ایستاده فلزی در نورپردازی مناسب یک منزل با دکور مدرن و شیک بسیار موثر است. آباژورهای رومیزی و ایستاده در تزیین و چیدمان منزل بسیار مورد توجه هستند. هر دو نوع این آباژورها از دو بخش کلاهک (شید) و پایه تشکیل شده اند. امروزه آباژورها تنوع گسترده ای از لحاظ اندازه و طرح دارند و بنابراین شما می توانید از میان مدل های گوناگون بهترین انواع را با توجه به سلیقه و طراحی دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید. در ادامه به توضیح آباژور ایستاده می پردازیم.

انواع آباژور ایستاده فلزی در مقایسه با انواع رومیزی لوکس تر هستند و بنابراین برای اینکه زیبایی آنها به طور کامل نشان داده شود، بهتر است از آنها در محیط های خیلی کوچک استفاده نکنید. اما آباژورهای رومیزی متفاوت هستند و می توانید از آنها در بیشتر محیط ها استفاده کنید. آباژورهای ایستاده را معمولا در کنار مبلمان قرار می دهند و به همین دلیل اصطلاح کنار سالنی یا استند را نیز برای آنها به کار می برند. تنوع بالایی از آباژورهای ایستاده از نظر شکل و جنس و طراحی وجود دارد. در طراحی این وسایل روشنایی زیبا و تزیینی از انواع فلز، سنگ و شیشه استفاده می شود. عمر مفید آباژورهای ایستاده بسیار زیاد است چرا که غالبا در گوشه و کنار مبلمان قرار می گیرند و زیاد در معرض تماس نیستند.

متداول ترین انواع آباژور ایستاده عبارتند از:

  • آباژور ایستاده فلزی
  • آباژور ایستاده چوبی
  • آباژور ایستاده کریستالی
  • آباژور ایستاده شاخه ای
  • آباژور ایستاده مدرن

انتخاب رنگ و جنس آباژور ایستاده اهمیت زیادی دارد و به طراحی زیبای آن کمک می کند. آباژور ایستاده فلزی گزینه بسیار محبوبی است چرا که تنوع بالایی در طرح های آن وجود دارد و از لحاظ دوام هم می تواند بسیار مطمئن باشد.

 

با ساعت لوتوس چند زمانه، منزل خود را جهانی کنید

 

یکی از انواع جذاب ساعت لوتوس، ساعت چند زمانه آن با صفحه بزرگ است که در چندین مدل مختلف تولید شده است. طراحی این ساعت به گونه ای است که شما می توانید از آن در دیزاین منزل یا محل کار خود استفاده کنید. این ساعت با نمایش چندین زمان از نقاط مختلف جهان، به عنوان یکی از جذاب ترین ساعت های جهان نما محسوب می شود. این ساعت بزرگ با فریم چوبی به شکلی طراحی شده است که توجه سایرین را به راحتی جذب دکوراسیون مدرن فضای مورد نظر می کند. در طراحی این ساعت 5 زمانه لوکس، ساعت اصلی نشانگر ساعت رسمی تهران و 4 ساعت کوچک تر نشانگر زمان توکیو، پاریس، نیویورک و لندن هستند. بنابراین، شما می توانید با تهیه و نصب این ساعت یونیک، در یک زمان از ساعت رسمی 5 نقطه مهم در جهان مطلع شوید. نصب این ساعت در هتل نیز می تواند ایده جذابی به نظر برسد.

ساعت لوتوس

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cdw03zna
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه