پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

کالاف دیوتی وارزون یکی از بهترین و خوش ساخت ترین بازی های شوتر اول شخص است که توسط شرکت Activision ساخته شده است. این بازی پس از معرفی به بازار با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین روبرو شد و به همین دلیل، نسخه های مختلفی از آن منتشر و روانه بازار گردید. شما در این بازی شانس این را دارید تا با خرید سیپی وارزون، قدرت خود را افزایش داده و در نبردها پیروز شوید. اگر می خواهید تا بیشتر با کالاف دیوتی وارزون، آشنا شوید، با ما تا به انتهای این مطلب همراه باشید.

کالاف دیوتی وارزون، بهترین بازی بتل برای موبایل

کالاف دیوتی وارزون، بهترین بازی بتل برای موبایل

شاید دیگر هیچ گیمری وجود نداشته باشد که نام بازی کالاف دیوتی را نشنیده باشد. شما در این بازی مهیج و دیدنی در نقش های مختلف قرار گرفته و با حضور در مناطق جنگی، به کمک اسلحه ها و مهمات مختلف، دشمنان خودتان را شکست می دهید. بازی کالاف دیوتی بعد از معرفی به بازار، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و همین امر موجب شد تا شرکت ارائه دهنده این بازی، از یک نسخه جدید به نام کالاف دیوتی وارزون رونمایی کند.

در این مدل از بازی، دیگر خبر از طی کردن مراحل مختلف وجود ندارد. بلکه کاربران در 50 گروه 3 نفره در یک منطقه جنگی دور هم جمع می شوند و مجبور هستند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. در آخر تنها تیمی برنده خواهد بود که موفق شود تا سایر رقبا را شکست داده و تنها خودش باقی بماند. شما با دریافت سی پی وارزون می توانید از امکانات و قابلیت هایی که در بازی وجود داشته استفاده کنید تا در این منطقه جنگی، زنده بمانید.

 

نحوه انجام بازی کالاف دیوتی وارزون

در واقع شما در ابتدای بازی، درون یک هواپیما قرار داشته که از بالای یک منطقه عبور می کند. سپس شما و سایر افراد از هواپیما خارج شده و در یک منطقه فرود می آیید. حال زمان آن است که با گشت و گذار در این ناحیه، به جمع کردن اسلحه و آیتم های مختلف پرداخته تا بدین صورت از خودتان در برابر سایر بازیکنان محافظت کنید. در میانه های بازی نیز هواپیمایی از آسمان منطقه عبور کرده و یک جعبه بزرگ را به میان بازیکنان می اندازد.

بازیکنان این شانس را دارند تا خودشان را به جعبه رسانده و آیتم های مورد نیاز خود را جمع آوری یا لودات کنند. با این حال به یاد داشته باشید که در این بازی هر بازیکنی که سی پی وارزون بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت. بعد از گذشت چند دقیقه نیز محیط بازی کوچک تر و کوچکتر خواهد شد. در واقع گاز سمی در محیط پخش می شود تا بازیکنان را مجبور به جمع شدن در یک منطقه کوچکتر و در نتیجه رقابت و جنگ بیشتر کند.

خرید سی پی وارزون

سی پی کالاف دیوتی وارزون چیست؟

تا بدین جا از عنصری در بازی کالاف دیوتی وارزون نام بردیم، به نام سی پی. سی پی یا COD در واقع ارز رایج درون بازی شناخته می شود. بازیکنان می توانند با دریافت و یا خرید سی پی وارزون، نسبت به ارتقا و آپ گرید کردن کاراکتر و اکانت خود استفاده کنند. در واقع هنگامی که سی پی های مختلف بازی توسط کاراکتر جمع آوری شد، می توان آن ها را در فروشگاه بازی خرج کرده و آیتم، مهمات، اسلحه، اسکین و ... را خریداری کنید.

به همین دلیل، جمع آوری و خرید سی پی وارزون موبایل، از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با تهیه سی پی، نسبت به خرید آپشن ها، اسلحه ها، وسایل نقلیه و ... اقدام کرده و بدین صورت قدرت خود را افزایش دهید. به هر میزان که قدرت و سطح کاراکتر شما افزایش پیدا کند، شما امکانات بیشتری دریافت کرده و بدین صورت می توانید در نبردها پیروز شوید.

 

نحوه دریافت سی پی کالاف دیوتی وارزون

حال که به خوبی با اهمیت دریافت سی پی وارزون آشنا شدید، شاید شما هم بخواهید بدانید که چگونه می توان این ارز ارزشمند را در بازی کالاف دیوتی وارزون به دست آورد. باید اشاره کرد که راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.      بیشتر بازی کنید

یکی از ساده ترین راه ها که در نهایت منجر به دریافت سی پی رایگان وارزون می شود، انجام بیشتر بازی است. به هر اندازه که بیشتر بازی کنید، شانس دریافت سی پی بیشتری دارید. سی پی وارزون از طریق انجام ماموریت ها، انجام کیل ها، بتل پس، شرکت در نظرسنجی های بازی و ... به فرد داده خواهد شد.

2.      خرید سیپی وارزون

راه مطمئن دیگری که برای دریافت هرچه بیشتر سی پی بازی کالاف دیوتی وارزون وجود دارد، خرید سی پی است. این بازی فرصتی را در اختیار بازیکنان مختلف قرار داده است تا با مراجعه به وب سایت رسمی و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت سی پی مورد نیاز خود، اقدام کنند. اما از آن جایی که تحریم های مختلفی برای کشور ایران وجود دارد، گیمرهای ایرانی از خرید مستقیم سی پی وارزون موبایل، محروم هستند. اما امروزه وب سایت هایی وجود دارد که به شما اجازه خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون را می دهد.

خرید مطمئن و ارزان سی پی وارزون

خرید مطمئن و ارزان سی پی وارزون

در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید هرچه سریع تر در بازی کالاف دیوتی وارزون رشد کرده و به یک بازیکن حرفه ای بدل شوید، لازم است تا نسبت به خرید سیپی وارزون، اقدام کنید. با خرید این ارز، شما نه تنها امکان خرج کردن آن و دریافت آیتم های مختلف را دارید، بلکه می توانید اکانت خودتان را از حالت معمولی به حالت پرمیوم و پرمیوم پلاس تغییر داده تا سطوح جدیدی از بازی برای شما فعال شود.

بدین صورت نه تنها اکانت شما ارتقا پیدا می کند، بلکه ارزش آن نیز بیشتر خواهد شد. از این رو، کاربران از این پس این شانس را دارند تا بسته سی پی وارزون مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت وجه، آن را دریافت کنند. سی پی وارزون در بسته های مختلف و با قیمت های بسیار مقرون به صرفه و ارزان در اختیار کاربران قرار گرفته است. با خرید سی پی وارزون موبایل، به یک مبارز بی رقیب در کالاف دیوتی بدل شوید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yOMQITRd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه