جمعه, ۱۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 2 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

کولر گازی یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که برای ایجاد سرمایش و تهویه مطبوع در مکان های مختلف ایران به فروش می رود. خرید کولر گازی همواره چالش های خاص خودش را داشته است. یکی از ابهامات اصلی افراد در هنگام خرید این کولرها، انتخاب بهترین برند کولر گازی است. در میان انواع برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار، برند ال جی به دلیل تولید کولر گازی ال جی باکیفیت و با تکنولوژی های پیشرفته، توانسته به یکی از بهترین برندهای تولید کننده در جهان تبدیل شود. اگر به دنبال خرید کولر گازی ال جی با کیفیت بالا هستید، ولی کمی در انتخاب خودتان مردد هستید؛ با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم خصوصیات و ویژگی های مختلف کولر گازی ال جی را با هم بررسی کنیم.

قیمت کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی؛ محصولی از کشور کره

در میان انواع برندهای تولید کننده کولر گازی در جهان، ال جی توانسته محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. دلیل این موضوع هم به کار رفتن تکنولوژی های پیشرفته در کولرهای گازی ال جی می باشد. این کولرهای گازی هر کدام دارای خصوصیات خاصی هستند. اما مدل های جدید آن ها ضد آلرژی می باشند و پرتاب باد عالی دارند. به طوری که می توانید از آن ها برای خنک کردن فضای داخل خانه استفاده کنید و از مطبوع بودن هوای خانه لذت ببرید.

کولر گازی ال جی مصرف برق پایینی دارد. به همین خاطر برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ایران گزینه بسیار خوبی است. اگر بتوانید اقدام به خرید کولر گازی ال جی اصل در بازار کنید، خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد. به طوری که می توانید تا چندین سال از این کولرهای گازی استفاده کنید و از آن ها لذت ببرید.

انواع کولر گازی ال جی از نظر ظرفیت سرمایشی

زمانی که قصد خرید کولر گازی ال جی را دارید، باید بدانید که نیاز به چه ظرفیت سرمایشی در خانه خواهید داشت. به طور کلی، کولرهای گازی ال جی در گروه محصولات سرمایشی قرار می گیرند که ظرفیت سرمایشی محدودی دارند. این یعنی اینکه شما می توانید برای خانه های مسکونی، ویلا و یا شرکت های کوچک از این کولرها استفاده کنید. بیشترین ظرفیت این کولرهای گازی 30000 و کمترین ظرفیت آن ها نیز 8000 می باشد.

هر یک از انواع ظرفیت های کولر گازی ال جی برای مکان های خاصی مناسب هستند. به طوری که اگر نیاز به کولر گازی ال جی برای اتاق های کوچک و یا سالن های پذیرایی متوسط داشته باشید، می توانید از کولر گازی 8000 تا 12000 استفاده کنید. ولی برای ساختمان های بزرگ تر باید از کولر گازی با ظرفیت سرمایشی بیشتر مانند کولرهای گازی 30000 استفاده نمایید.

خرید کولر گازی ال جی

انواع کولر گازی از نظر مصرف برق

کولر گازی ال جی از نظر نحوه مصرف برق و عملکرد ترموستات به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند. برخی از این محصولات به صورت اینورتر و برخی دیگر به صورت معمولی طراحی شده اند که هر کدام عملکرد خاص خودشان را دارند.

  • کولر گازی اینورتر

کولر گازی اینورتر یکی از انواع کولرهای گازی موجود در بازار است که می تواند برای کاهش مصرف برق مورد استفاده قرار گیرد. این کولرهای گازی دارای سیستم اینورتر می باشند. این سیستم از خاموش و روشن شدن کولرهای گازی جلوگیری می کند و می تواند باعث صرفه جویی در مصرف برق شود. در واقع، زمانی که ترموستات تشخیص می دهد هوای داخل خانه متعادل شده است، به جای اینکه دستور خاموش شدن کولر گازی را بدهد، دور موتور را کاهش می دهد. این موضوع باعث می شود تا در هنگام نیاز به خنک شدن فضا، مجددا کولر نیازی به روشن شدن نداشته باشد.

شاید در نگاه اول تصور شود که روشن بودن همواره کولر گازی اینورتر می تواند مصرف برق را افزایش دهد. اما جالب است که بدانید خاموش و روشن شدن کولر گازی می تواند مصرف انرژی بسیار بیشتری داشته باشد. به همین خاطر، کولر گازی اینورتر گزینه بهتری برای صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

  • کولر گازی معمولی (ON/OFF)

کولر گازی معمولی در گروه کولرهای گازی پرفروش ال جی قرار می گیرد. این کولر گازی ال جی با قیمت مناسب تری به فروش می رود. اما مصرف برق بیشتری دارد. چرا که ترموستات موجود در این کولرهای گازی، باعث خاموش و روشن شدن این کولرهای گازی در هنگام نیاز می شود. همین موضوع مصرف برق را افزایش می دهد.

کولر گازی معمولی ال جی در ظرفیت های سرمایشی متفاوتی قابل خریداری است. با این حال ترجیح بسیاری از مردم این است که برای صرفه جویی در مصرف برق از کولرهای گازی اینورتر استفاده کنند.

قیمت کولر گازی ال جی در بازار

قیمت کولر گازی ال جی در بازار بر اساس نوع این کولرهای گازی، ظرفیت سرمایشی و عملکرد آن ها تعیین می شود. هر چقدر کولرهای گازی عملکرد بهتری داشته باشند، با قیمت بالاتری به فروش می روند. ظرفیت سرمایشی کولرهای گازی ال جی هم می تواند روی قیمت آن ها تاثیرگذار باشد. فارغ از این موضوعات قیمت کولر گازی ال جی بر اساس وجود تکنولوژی اینورتر یا عدم وجود آن، متفاوت خواهد بود.

به طوری که کولرهای گازی اینورتر دارای قیمت بالاتری نسبت به کولرهای گازی ال جی غیر اینورتر می باشند. با این حال با وجود اینکه کولر گازی ال جی اینورتر می تواند در دراز مدت، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شود؛ از نظر اقتصادی بسیار به صرفه نیز خواهد بود.

انواع کولر گازی از نظر مصرف برق

 

خرید کولر گازی ال جی با گارانتی معتبر

اگر قصد خرید کولر گازی ال جی را دارید، به غیر از اینکه باید به ظرفیت سرمایشی و عملکرد این کولرها توجه داشته باشید، باید به گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها نیز توجه کنید. شرکت گلدیران شرکت اصلی برای ارائه گارانتی کولرهای گازی ال جی است. شما می توانید از طریق گارانتی این شرکت، با خیالی راحت این کولرهای گازی را بخرید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد کولر گازی ال جی و خصوصیات آن صحبت کردیم. این کولرهای گازی با ظرفیت های مختلفی تولید شده اند و مصرف برق پایینی دارند. تولید انرژی سرمایشی مناسب و پرتاب باد عالی توسط این کولرهای گازی، باعث شده تا عملکرد این کولرها بسیار خوب باشد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YfZBvLM8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه