جمعه, ۱۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 2 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

بیمه بدنه پژو پارس برای جبران خسارات

بیمه نامه بدنه یکی از بیمه های خودرو است که برای جبران خسارت های مالی در حادثه های رانندگی و تصادف ها طراحی شده است. این بیمه نامه را می توان در کنار بیمه ثالث خریداری کرد و هنگام بروز خسارت های ناشی از تصادف ها نگرانی برای جبران هزینه های مالی نداشت. اگر شما هم صاحب خودروی پژو پارس هستید می دانید که این خودرو روز به روز قیمت بیشتری داشته و نیاز به این دارد که در کنار بیمه ثالث از پوشش های بیمه بدنه پژو پارس هم استفاده کرد. برای اینکه با مزیت ها و پوشش های این بیمه نامه بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

منظور از بیمه بدنه چیست؟

بیمه بدنه یکی از بیمه های اختیاری است که با توجه به شرایط بیمه گزار قابل خریداری خواهد بود. این بیمه نامه را می توان با پوشش های اصلی و اضافی تهیه کرد تا در صورت بروز خسارت های ایجاد شده ناشی از حادثه های رانندگی نگرانی برای جبران خسارت ها وجود نداشته باشد. در حقیقت با فرهنگسازی که برای تهیه بیمه نامه بدنه ایجاد شده است، افراد برای جبران خسارت های وارد شده به خودروی خود از این بیمه استفاده می کنند تا در کنار بیمه اجباری ثالث یک پشتوانه مالی داشته باشند.

پوشش های بیمه بدنه پژو پارس

اگر شما هم جزو افرادی هستید که پژو پارس دارید به طور حتم می دانید که این خودرو روز به روز در حال افزایش قیمت است و افراد برای اینکه بتوانند هزینه های مالی رخ داده برای قطعات را پرداخت کنند، نیاز به یک حمایتگر دارند. با تهیه پوشش های بیمه بدنه پژو پارس می توانید در برابر خطرات مختلفی تحت پوشش باشید و نگرانی برای جبران خسارت های رخ داده نداشته باشید.

به طور کلی بیمه بدنه یکی از انواع بیمه اتومبیل است که برخلاف بیمه شخص ثالث یک بیمه نامه اختیاری است، اما بیشتر افراد برای جبران خسارت های ناشی از حادثه آن را خریداری می کنند تا در حادثه هایی مانند: تصادف، آتش سوزی و سرقت خودرو خسارت های ایجاد شده تا سقف تعهدات بیمه گر جبران شود. همچنین بسیاری از راننده ها برای وقوع برخی از بلایای طبیعی هم نگران هستند و برای جبران این گونه خسارت ها، پوشش های اضافی را هم خریداری می کنند.

پوشش های اصلی بیمه بدنه

بیمه گزار با پرداخت حق بیمه می تواند در برابر خطرات مختلفی تحت پوشش باشد. این پوشش ها به شرح زیر هستند:

  • حادثه: هرگونه خسارتی که برای بدنه خودرو رخ دهد تا سقف تعهدات شرکت های بیمه ای تحت پوشش خواهد بود و جبران خسارت خواهد شد. به طور مثال: فرض کنید که دو خودرو با یکدیگر تصادف کرده باشند یا برخورد با یک جسم ثابت یا در حال حرکت داشته باشد، در این شرایط بیمه گر موظف است که خسارت رخ داده را تا سقف تعهدات پرداخت کرد.
  • سرقت کلی: برای خودرو دو نوع سرقت در نظر گرفته می شود که سرقت کلی در این بیمه نامه و در پوشش اصلی جبران خسارت خواهد شد. از این رو مهم است که برای تهیه بیمه نامه ارزش واقعی خودرو را اعلام کرد تا در صورت بروز حادثه سرقت بتوان بیشترنی خسارت را از بیمه گر دریافت کرد.
  • آتش سوزی: هرگونه حادثه ای که از طریق صاعقه برای خودرو ایجاد شود و منجر به آتش سوزی پژو پارس یا هر خودروی دیگر شود، تحت پوشش های اصلی بیمه نامه بدنه خواهد بود.

نکته مهم این است که برای جبران هزینه های ناشی از حادثه های رانندگی می توان با پرداخت حق بیمه پایه خسارت های تحت پوشش اصلی بیمه بدنه را تهیه کرد.

در صورت وقوع حادثه بیمه بدنه خسارت فرد مقصر را پرداخت خواهد کرد.

 

پوشش های اضافی بیمه بدنه

اگر نیاز به جبران خسارت های مختلف دارید نیاز است که برای جبران خطرات بیشتر حق بیمه اضافه تر پرداخت کنید تا تحت پوشش خسارت های مختلفی قرار گیرید. از این رو با پرداخت حق بیمه بیشتر می توان تحت پوشش های اضافی بیمه بدنه به شرح زیر قرار گرفت:

  1. شکست شیشه: شکست شیشه در بین پوشش های اضافی بیمه بدنه جای گرفته است. شکستن شیشه جزئی از خسارات فرعی به حساب می آید. از این رو برای اینکه بتوانید بخشی از این آسیب ها و هزینه ها را جبران کنید، می توانید از خدمات اضافی بیمه بدنه بهره ببرید. از این رو اگر به هر دلیلی با این مشکل مواجه شوید، نگرانی ای در رابطه با تامین این هزینه ها نداشته باشید. شکست شیشه خیلی وقت ها با قصد قبلی افراد صورت می گیرد که باز هم پوشش های جبران خسارات بیمه بدنه شامل حال خودرو می شود
  2. سرقت قطعات خودرو: در صورت سرقت قطعات خودرو، خسارت های ایجاد شده جبران خسارت می شود.
  3. ایاب و ذهاب: اگر خودروی تحت پوشش بیمه بدنه دچار حادثه شود و بیمه گزار نتواند از آن استفاده کند، بیمه گر به صورت روزانه تا سقف 30 روز هزینه های رفت و آمد بیمه گزار را پرداخت می کند.
  4. نوسانات قیمت: خسارت در پوشش بیمه بدنه با توجه به قیمت روز خودرو محاسبه خواهد شد.
  5. بلایای طبیعی: در این پوشش خسارت های ناشی از بلایای طبیعی مانند: سیل، زلزله و آتشفشان تحت پوشش خواهد بود و تا سقف تعهدات جبران خسارت می شود.
  6. اسید پاشی و مواد شیمیایی: در صورتی که بدنه خودرو در اثر اسید پاشی و رنگ مواد شیمیایی دچار حادثه شود، جبران خسارت می شود.
  7. ترانزیت: خطرات ایجاد شده در خارج از کشور که خودروی شما را تهدید کند تحت پوشش این بیمه نامه خواهد بود.
  8. کشیدن میخ: ایجاد خط و خش با میخ یا شی تیز، خسارت هایی هستند که در پوشش اضافی جبران هزینه خواهند شد.
  9. حذف فرانشیز: با پرداخت حق بیمه بیشتر می توان فرانشیز بیمه نامه را حذف کرد. شما می توانید لیست کامل پوشش های اصلی و اضاف بیمه بدنه پژوپارس یا هر خودروی دیگر را در https://bimeh.com/mag/car-body-insurance-coverages/ بخوانید

استعلام و خرید بیمه بدنه پژو پارس از بیمه دات کام

به طور حتم انتخاب پوشش های بیمه بدنه می تواند یکی از دغدغه های افرادی باشد که هیچ زمانی برای انتخاب پوشش های بیمه بدنه ندارد. از این رو بیمه دات کام که یکی از سامانه های آنلاین خرید بیمه همانند https://www.policybazaar.com/ است، شرایطی را فراهم کرده تا همه افراد بتوانند بدون دغدغه و نیاز به مراجعه حضوری بهترین بیمه بدنه خودرو را تهیه کنند. شرکت بیمه تمام پوشش های مذکور را در قبال دریافت حق بیمه اضافی ارائه می کند. باید دقت نمود که تنوع سبد پوشش بیمه ای شرکت های بیمه گر متفاوت است. همین نکته سبب می شود، بیمه گزار قبل از خرید بیمه نامه، در سایت بیمه دات کام (bimeh.com) به استعلام بیمه بدنه خودرو و مقایسه پوشش های مختلف شرکت های بیمه گر بپردازد. بیمه گزار بعد از محاسبه بیمه بدنه، بهترین بیمه آنلاین خودرو را خریداری می کند.از این رو برای خرید بیمه نامه بدنه توصیه می کنیم که از پلتفرم های آنلاین استفاده کنید تا در زمان کوتاهی به شرایط استعلام و مقایسه شرکت های بیمه ای دسترسی داشته باشید. بیمه دات کام یکی از کارگزاری های فعال در حوزه خرید آنلاین بیمه است که تنها با چند کلیک شرایط خرید بیمه را فراهم کرده است. کافی است به صفحه اصلی این سایت مراجعه کرده و در بخش منوی محصولات بیمه بدنه پژو پارس را انتخاب کنید.

بیمه بدنه همه خسارات را تحت پوشش قرار نمی دهد.

چه خطراتی تحت پوشش بیمه بدنه نیست؟

هر بیمه نامه ای با توجه به یکسری شرایط و مفاد بیمه نامه، دارای استثنائات است که بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ای اجازه نمی دهد خطرات تحت پوشش بیمه را متعهد شوند. در حقیقت بیمه بدنه پژو پارس هم استثنائاتی دارد که جزو پوشش بیمه نامه نبوده و شامل خطرات زیر است:

  • جنگ، شورش، اغتشاش، انقلاب، اعتصاب و بلوا
  • زلزله و سیل
  • خسارت هایی که بیمه گزار به طور عمدی برای خودرو ایجاد کرده
  • خسارت های ناشی از توقیف خودرو به دست ماموران نیروی انتظامی 
  • رانندگی در صورت عدم گواهینامه یا اتمام تاریخ انقضای گواهینامه
  • ایجاد خسارت در صورت مصرف مشروبات الکلی و موارد مخدر
  • خسارت هایی ایجاد شده در جریان مسابقات اتومبیل رانی، شرط بندی و آموزش رانندگی
  • خسارت وارده بر اثر حمل مواد سریع الاشتعال و مواد منفجره
  • خسارت های وارد شده به وسیله نقلیه در اثر بارگیری اضافه، اضافه مسافر یا حین بارگیری و باراندازی

به طور کلی توصیه می کنیم که برای خرید بیمه بدنه پژو پارس و پوشش های آن سقف تعهدات را انتخاب کنید تا هزینه های مالی رخ داده در اثر حادثه های رانندگی را کاهش دهید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Gd2IqNum
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه