یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت و خرید کولر گازی گری

1 سال پیش ( 1402/1/8 )
 

برند گری یکی از برندهای معروف چینی است که از بزرگ ترین تولیدکنندگان تجهیزات تهویه ای در جهان هستند. این برند به سبب کیفیت و استاندارد بالای محصولات خود، یک برند معروف و پرطرفدار است. کولر گازی گری یکی از انواع محصولات تهویه ای تولیدشده توسط این شرکت است که در ایران نیز به فروش می رسد. از مهم ترین ویژگی های کولر گازی برند گری، می توان به قدرت بالای آن در پرتاب باد و همچنین بهره وری از کمپرسورهایی با راندمان بالا و سازگازی رادیات های کولر گازی با هر اقلیمی اشاره کرد؛ همچنین میزان مصرف انرژی در محصولات گری بسیار بهینه و مقرون به صرفه است؛ به نحوی که استفاده زیاد از اسپیلت و کولرگازی گری مصرف انرژی بالایی ندارد. همچنین سایر محصولات تولیدشده توسط این شرکت، به چندین شکل کولرگازی دیواری و اسپلیت ایستاده و کولر گازی پنجره ای و پرتابل و داکت اسپلیت و کاست در بازار عرضه شده اند که با توجه به نیاز و کارایی آن ها و راهنمایی های فروشگاه خانه سفید می توانید بهترین مدل را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا درباره اسپیلت های برند گری بیشتر بدانید :

 

مزایای خرید کولر گازی گری

بازدهی بالا

شرکت گری از پرسنلی با توان علمی بالا بهره می برد، زیرا همیشه کارشناسان خبره را در کمپانی خود استخدام می کند که از لحاظ علمی به روز باشند، بهمین دلیل محصولات کمپانی گری با به روزترین دانش فنی و ابزارهای ساخت، تهیه می شوند. کولر گازی گری یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت است که تمامی مدل های آن، از بازدهی بالایی برخوردار هستند و به راحتی می توانند دمای محیط را تنظیم کنند. میزان بازدهی بالای اسپیلت و کولرگازی گری ، آنان را نیز مناسب استفاده برای شهرهای گرمسیر ایران می کند. از آنجایی که بازدهی این محصولات بالا است، به راحتی می تواند دمای محیط های بزرگ را نیز تنظیم نگه دارند.

مصرف کم انرژی

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده کولرگازی گری، مصرف پایین انرژی در مقابل بازدهی بالای آن ها است. استفاده از اینورتر در ساخت محصولات گری باعث شده است که مصرف انرژی تا 30% کاهش پیدا کند. همچنین اینورترها دارای قابلیت تنظیم سرعت موتور هستند که این امر مصرف انرژی را پایین میاورد.

کیفیت بهتر هوا

محصولات سرمایشی برند گری دارای فیلتر یونیزر هستند که از پیشرفته ترین فناوری های پاک سازی هوا در جهان است. این فیلتر، هوا را از گردوغبار پاک نموده و آن را جذب خود می کنند و آلودگی را از محیط دور می کند. بنابراین هوایی باکیفیت بهتر در منزل یا محل کار شما در گردش خواهد بود؛ همچنین کیفیت هوا به داشتن خوابی بهتر کمک می کند.

جریان هوای سه بعدی

بیشتر محصولات گری به نحوی طراحی و تولید شده اند که هوا را در چاهر جهت اصلی به حرکت در می آورند و به نوعی سه بعدی هستند و کل محیط را پوشش می دهند؛ این ویژگی سبب می شود تا محیط هر چه سریع تر به دمای مطلوب شما برسد.

طراحی زیبا

تمامی محصولات گری از طراحی زیبا و خاص مطابق استانداردهای جهانی برخوردار هستند. ظاهر محصولات به خصوص اسپیلت گری در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار، شیک تر و هنرمندانه تر و در مواردی منحصر به فرد می باشد.

تنوع مدل

گری به فکر تأمین نیازهای تمام خریداران است؛ بنابراین محصولات خود را در مدل های متنوع تولید کرده است. انواع مدل های کولر گازی را ببینید و با هم مقایسه نموده و سپس بهترین مدل را خریداری کنید.

قیمت و خرید کولر گازی گری

 

در زمان خرید کولر گازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید یک کولر گازی خوب، یک خرید با اهمیتی است. زیرا نمونه های مختلف و متنوعی از کولر گازی با برندهای مختلفی وجود دارد که هرکدام کارایی های مختلفی دارند. اولین و مهم ترین نکته ای که در زمان خرید کولر گازی باید به آن توجه کنید، کیفیت است. کولر گازی ها معمولاً قیمت بالایی دارند و خرید یک محصول بی کیفیت به صرف مقداری ارزان تر بودن، کاری اشتباه است. زیرا محصول خریداری شده، کیفیت لازم را نخواهد داشت و بازدهی آن کافی نخواهد بود و در آینده نزدیک دوباره مجبور می شوید که برای خرید یک کولر گازی با کیفیت بهتر، هزینه کنید. اگر قصد خرید یک محصول باکیفیت را دارید، کولر گازی گری یکی از بهترین مدل های کولر گازی است. محصولات گری با پیشرفته ترین امکانات و با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه ساخته می شوند. محصولات تولیدی این شرکت در بیشتر کشورها به فروش می رسند که این موضوع نشان از کیفیت بالای این محصولات است. در ادامه نکاتی را عنوان کرده ایم که می تواند به شما کمک کند تا خرید بهتری داشته باشید :

متراژ محل موردنظر

یکی از مواردی که در زمان خرید کولر گازی باید به آن توجه کنید، متراژ محیط دلخواه است. هرچقدر متراژ محیط بیشتر باشد، به دستگاه قدرتمندتری برای تنظیم دمای محیط احتیاج پیدا می کنید. همچنین اگر متراژ را در نظر داشته باشید، به کاهش مصرف انرژی و طول عمر دستگاه نیز کمک می کنید و زودتر می توانید محیط را به دمای آیده ال خود برسانید.

ظرفیت

ظرفیت سرمایش اسپیلت یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه نمود. باید بدانید که دستگاه انتخابی شما در چند دقیقه می تواند دمای بالا را از محیط بگیرد و آن را به حد مطلوبی کاهش دهدکه با سرمادهی عالی محیط را برای شما یخچال کند.

برچسب انرژی

در هنگام خرید کولر گازی به برچسب انرژی روی کولر گازی توجه کنید. هرچقدر مصرف انرژی دستگاه پایین تر باشد، در هزینه های برق صرفه جویی بیشتری می شود و به علاوه سیستم بهتر کار می کند. کولر گازی گری یکی از بهترین مدل های کولر گازی ، با داشتن برچسب مصرف انرژی پایین است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

در زمان خرید کولر گازی گری بهتر است مدل ها و برندهایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. درواقع گارانتی نوعی ضمانت برای خرید است. محصولاتی که خدمات پس از فروش دارند، خیال خریدار را از بابت هزینه تعمیرات احتمالی حداقل در ماه های اولیه خرید، جمع می کنند.

خرید کولر گازی گری

 

در خرید، قیمت کولر گازی نقش مهمی دارد :

در خرید کولر گازی، قیمت کولر گازی بسیار حايز اهمیت می باشد شما می توانید کولر گازی با قیمتی مناسب از هر فروشگاهی تهیه نمایید ولی قطعا مطمین باشید قطعات بکار رفته در کولر گازی از کیفیت پایین تر و ضعیف تری استفاده شده است .

نوع کمپرسور و میزان حجم لوله های مسی و کیفیت بدنه گالوانیزه و کیفیت پلاستیک پروانه و شیر برقی بکار رفته و.... همه این موارد نقش تعیین کننده ای در تعیین قیمت کولر گازی دارد .

برای مثال کولر گازی که بسیار ارزان می باشد در نتیجه کمپرسوری با حجم گاز بسیار پایین و میزان کیلو وات ساعت کمتری و راندمان ضعیف تری دارد و در نتیجه محیطی با متراز پایین تری را پوشش می دهد و همچنین نیاز به لوله های مسی کمتری برای خنک کردن کولر گازی دارد بدنه یونیت بیرونی اگر از پوشش گالوانیزه خوبی استفاده نشده باشد و رنگ کوره ای عالی نداشته باشد به مرور در اثر باران و برف و رطوبت دچار زنگ زدگی می شود کیفیت پلاستیک یونیت داخلی بعد از مدت زمان اندکی تغییر رنگ می دهد و موارد دیگر ...

قیمت کولر گازی گری و سایر محصولات آن نسبت به کارایی که ارائه می دهند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر نگاهی به قیمت های کولر گازی سایر مدل ها بیندازید، این موضوع را به خوبی متوجه خواهید شد.

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید کولر گازی باید به آن توجه کنید، قیمت مناسب محصول است. برای اینکه بتوانید محصولی با قیمتی مناسب تهیه کنید، باید از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. خانه سفید یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید کولرگازی گری و اسپیلت است.

فروشگاه خانه سفید همیشه تمایل دارد بهترین ها را عرضه نمایید و شما خریداران محترم را برای خریدی بهتر راهنمایی کند.

قیمت کولر گازی گری

 

قیمت این محصول چقدر است؟

کولر گازی گری با توجه به موارد مختلفی دارای قیمت های متفاوتی می باشد. اولین موردی که سبب منحصر به فرد شدن قیمت کولر های گازی گری می گردد، مدل آن ها می باشد. مدل های مختلف کولر های گازی گری دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و این ویژگی ها سبب متفاوت شدن قیمت این محصولات می گردد.

مورد بعدی که سبب می گردد نتوان قیمت این محصولات را به صورت دقیق ذکر گردد، قیمت ارز می باشد. کولر های گازی گری وارداتی هستند و قیمت این محصولات رابطه ی مستقیمی با قیمت ارز دارند. با توجه به عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور و نوسان شدید قیمت ارز، قیمت این محصولات در هر لحظه دچار تغییرات می شوند.

 

افراد می توانند برای اطلاع از قیمت کولر گازی گری با کارشناسان مجموعه ی خانه سفید در ارتباط باشند. علاوه بر افراد می توانند با نمایندگی کمپانی گری نیز در ارتباط باشند.

 

چقدر برای کولر گازی هزینه می کنید :

قطعا هر کسی قبل از خرید کولر گازی یک بودجه ای را در نظر دارد شما اگر توان خرید کولر گازی دیواری را نداشته باشید می توانید از کولر گازی پنجره ای بهره ببرید که همان کارایی کولر گازی دیواری را برای شما ایفا می کند پس نگران نباشید به راحتی می توانید در فصل گرما به راحتی سرما را از خانه خود دور کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Zp1UnVbP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه