جمعه, ۱۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 2 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می دانستید باغ معجزه دبی، بزرگ ترین باغ گل در دنیا است؟ شاید وجود باغ گلی وسیع و باشکوه در دبی کمی عجیب و غیر قابل باور باشد؛ اما این شهر در دو دهه اخیر به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کرده و بهترین نسخه های جهانی را در خود جای داده است. شما می توانید بلندترین برج دنیا، بزرگ ترین چرخ و فلک موجود در جهان و همچنین وسیع ترین باغ گل دنیا را در شهر دبی پیدا کنید.

با ورود به باغ گل معجزه دبی گویا وارد بهشت زمینی شده اید. زیبایی این باغ مسحورکننده است و چشم هر بیننده ای را خیره می کند. شهر دبی از پیشرفته ترین و لوکس ترین شهرهای خاورمیانه به شمار می رود که در فاصله کمی از ایران قرار گرفته است. اگر به دنبال تجربه های تازه و فراموش نشدنی هستید، حتما با تور دبی نوروز به دبی سفر کنید. در این مقاله به معرفی باغ معجزه دبی، که بخش کوچکی از دیدنی های این شهر است، خواهیم پرداخت. اگر تا انتهای مطلب همراه ما باشید، اطلاعات مفید و کاربردی درباره بزرگ ترین باغ گل جهان به دست خواهید آورد.

باغ گل معجزه یا میراکل گاردن دبی

 

آشنایی با بزرگترین باغ گل دنیا

باغ گل معجزه دبی (Dubai Miracle Garden) در روز 14 فوریه سال 2013، یعنی درست در روز عشق، افتتاح شد. این باغ با وسعت 72هزار مترمربع و وجود بیش از 150میلیون گل، در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین باغ گل دنیا شناخته می شود. نحوه گل آرایی در باغ معجزه دبی مانند سایر باغ های عادی نیست، بلکه شما در این باغ با مجسمه های عظیم روبه رو خواهید شد؛ برای مثال ماکت هایی از ماشین یا ساختمان که با گل های طبیعی پوشانده شده اند.

گل های موجود در این مجموعه در نوع خود بی نظیر هستند و شما نمی توانید آن ها را در هیچ باغ گل روباز دیگری پیدا کنید. باغ گل معجزه دبی نام بسیار برازنده ای دارد و واقعا مانند یک معجزه زنده در وسط شهر دبی قرار گرفته است. این مجموعه هر ساله بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیا دارد و یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود.

آشنایی با بزرگترین باغ گل دنیا

 

بخش های مختلف باغ گل معجزه دبی

باغ گل معجزه دبی یک باغ معمولی نیست و بخش های بسیار جذابی دارد. در این قسمت از مقاله، تعدادی از جاذبه های اصلی این باغ را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ایرباس A380: نام این مجسمه در سال 2016 به عنوان بزرگ ترین مجسمه ساخته شده از گل در گینس ثبت شد.
  • خیابان دیزنی: در این خیابان شاهد مجسمه های غول پیکر شخصیت های دیزنی مانند دانلد داک و میکی موس هستیم. میکی موس 18متر ارتفاع دارد و برای ساخت آن حدود 100هزار گل به کار رفته است.
  • گذرگاه های شگل دار: این گذرگاه ها با استفاده از گل های متعدد به شکل قلب، چتر و پروانه تزیین شده اند.
  • برج خلیفه: یک ماکت گل دار نمادین از برج خلیفه در میان باغ معجزه به چشم می خورد.
  • سازه های گل گلی: در قسمت های مختلف باغ معجزه سازه هایی مانند قلعه و کلبه های گل دار وجود دارند که با استفاده از گل های رنگارنگ پوشیده شده اند. شما می توانید در این کلبه ها استراحت کنید.
  • پارک دریاچه: در باغ معجزه دبی دریاچه وجود دارد که دورتادور آن با گل های رنگارنگ احاطه شده است.
  • باغ پروانه: بزرگ ترین باغ پروانه دنیا با مساحت 2600 مترمربع در باغ معجزه دبی واقع شده است و بیش از 15هزار پروانه دارد.

علاوه بر این بخش ها، پارک ترامپولین و آمفی تئاتر باغ گل دبی نیز از قسمت های چشمگیر مجموعه هستند. امکاناتی مانند کافی شاپ، رستوران، محوطه بازی کودکان، اتاق کمک های اولیه، پارکینگ و بسیاری موارد دیگر نیز در اختیار بازدیدکنندگان باغ معجزه قرار داده شده است. در سفر به دبی، بازدید از این باغ خارق العاده را حتما در برنامه خود قرار دهید.

سفر به دبی با تورهای مقرون به صرفه آژانس الفبای سفر

 

بهترین فصل برای بازدید از باغ گل معجزه

شاید تصور کنید تابستان بهترین زمان برای بازدید از باغ گل معجزه دبی است؛ اما برخلاف تصورتان، این مجموعه به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد دبی، از اواسط خرداد تا شهریور تعطیل است. در برخی مواقع این تعطیلی ها تا پاییز نیز ادامه دارد؛ در نتیجه بهترین فصل برای بازدید از این مجموعه، بهار و زمستان است.

هزینه ورود و ساعت بازدید از باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی در تابستان ها کاملا تعطیل است و این تعطیلی در برخی موارد تا پاییز نیز ادامه پیدا می کند. در سایر فصل های سال می توانید از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ برای بازدید از این مجموعه اقدام کنید.

بازدید از باغ گل معجزه برای کودکان زیر 3 سال رایگان است؛ اما کودکان 3 تا 12 سال باید 60 درهم و بزرگسالان، 75 درهم برای بازدید از مجموعه پرداخت کنند. شما می توانید در مدت زمان 3 تا 4 ساعت از کل باغ دیدن کنید.

در بازدید از باغ معجزه دبی به این نکات توجه کنید

در بازدید از باغ معجزه دبی باید به برخی قوانین و مقررات توجه کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. این مجموعه در دنیا کم نظیر است و قطعا نیاز به مراقبت های خاص دارد. در این بخش تعدادی از مهم ترین نکات در بازدید از باغ گل دبی را به شما عزیزان یادآوری می کنیم.

  • خوردن و آشامیدن هر نوع غذا و نوشیدنی در باغ گل دبی ممنوع است
  • دوچرخه سواری در باغچه ها، پیگرد قانونی دارد
  • هیچ بازدیدکننده ای اجازه نشستن روی چمن های باغ را ندارد

با رعایت این نکات ساده و جزئی، بازدیدی بی دردسر و لذت بخش را برای خود رقم می زنید و همچنین مشکلی برای سایر بازدیدکنندگان ایجاد نمی کنید.

سفر به دبی با تورهای مقرون به صرفه آژانس الفبای سفر

در این مقاله به معرفی باغ گل معجزه دبی پرداختیم و کلیه نکات مهم را بیان کردیم. این باغ تماشایی، از زیباترین باغ گل های جهان است که بازدید از آن را به همه دوست داران طبیعت و زیبایی، پیشنهاد می کنیم. در بازدید از شهر لوکس و رویایی دبی، حتما سری به باغ معجزه بزنید و روح خود را جلا دهید.

برای خرید تور دبی، بلیط هواپیما دبی، هتل در دبی و استفاده از سایر خدمات گردشگری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، از طریق همین سایت اقدام کنید. با تورهای الفبای سفر، قطعا سفر خوشی را تجربه خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان حاضر در مجموعه در تماس باشید. همچنین برای رزرو تور های امارات و دیگر انواع تور خارجی به سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com مراجعه کنید. الفبای سفر عرضه کننده انواع تور داخلی و خارجی است. همچنین امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل به صورت کاملا آنلاین از طریق سامانه الفبای سفر میسر است.

منبع: الفبای سفر|www.alefbatour.com

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hIzZkL2G
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه