شنبه, ۱۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 3 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه در سر تا سر جهان افراد زیادی مشغول بازی کردن با وسایل مختلفی هستند، که برخی از آن ها علاوه بر گذراندن أوقات فراغت، از طریق بازی کردن به کسب درآمد می‏پردازند. یکی از این وسایل سرگرم کننده و جذاب پلی استیشن می‏باشد. Play Station کنسول بازی ویدئویی خانگی است که در چندین نسخه توسط کمپانی سونی تولید شده است؛ که با ویرایش های انجام شده روی نسخه های جدید بازی های پیشرفته تری را پوشش می‏دهد.

در حال حاضر پلی استیشن نسل ۴ و ۵ جزء محبوب ترین و پرطرفدار ترین پلی استیشن ها است که در دو نسخه دیجیتال و دیسک خور در بازار وجود دارد. اما کنسول های دیجیتال به دلیل امکان خرید اشتراک از اکانت های قانونی دسترسی به بازی های بیشتری را فراهم می‏کند. برای این منظور شما نیاز به خرید گیفت کارت پلی استیشن دارید که، می‏توانید آن را از سایت های معتبری همچون وبسایت اوریکس گیم خریداری کنید. در ادامه به توضیحاتی راجع به گیفت کارت و کسب درآمد از گیفت کارت پلی استیشن می‏پردازیم. با اوریکس گیم همراه باشید.

 

گیفت کارت پلی استیشن

 

گیفت کارت پلی استیشن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

گیفت کارت به اعتبار مجازی گفته می شود که کمپانی، شرکت ها و بانک ها آن را ارائه می دهند؛ که با میزان اعتبار مشخص و از قبل شارژ شده، جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه های خاص می شود. گیفت کارت ها بدون نام صادر می شوند و می توانید به طور ناشناس از آن ها استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن PSN همانطور که از نامش مشخص است یک کارت برای دریافت خدمات بهتر است که شرکت سونی برای گیمرها و طرفداران پلی استیشن ارائه کرده است.

مهمترین مزیتی که گیفت کارت برای گیمرها دارد، ارائه تمام خدمات و بازی های فروشگاه پلی استیشن است و در واقع با این گیفت کارت می‏توان بدون نیاز به کارت اعتباری بازی های مورد علاقه خود را خریداری و نصب کنید.

 گیفت کارت پلی استیشن کاربرد ها و مزیت های فوق العاده ای دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • امکان خرید تم های آنلاین برای جذاب کردن محیط بازی و فضای کاربری
  • امکان خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی به صورت اصل و اورجینال و انتخاب نمونه های مناسب
  • پیش خرید یا pre-order بازی های پلی استیشن برای جا نماندن از سایر رقبا
  • بهره مند شدن از تخفیفات ویژه کمپانی بزرگ سونی برای بازی های مختلف

 

گیفت کارت پلی استیشن پلاس PSN PlUS

 

گیفت کارت پلی استیشن پلاس PSN PlUS چیست؟

 

یکی از محصولات کنسول پلی استیشن که توسط کمپانی سونی ارائه می‏شود گیفت کارت پلی استیشن پلاس است؛ که با داشتن آن می توانید بسته به اشتراک خریداری شده بازی های آنلاین گروهی را به راحتی انجام دهید. اشتراک های PSN PlUS یک ماهه، سه ماهه و یکساله می‏باشد.

 

کسب درآمد با گیفت کارت پلی استیشن

 

اگر در ایران زندگی میکنید قطعا با تورم بالا و شرایط اقتصادی پیش آمده به سختی روزگار میگذرانید؛ پس نیاز به یک راه برای کسب درآمد دارید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس گیم شما می‏توانید بازی های جذابی را خریداری کنید و آن بازی را به 3 نفر بفروشید؛ به این صورت که بازی را به 3 ظرفیت مجزا تقسیم می‏کنید.

  • ظرفیت اول: گیمر به صورت آفلاین بازی را انجام می‏دهد
  • ظرفیت دوم: گیمر به دو صورت آفلاین و آنلاین بازی را انجام می‏دهد.
  • ظرفیت سوم: گیمر فقط به صورت آنلاین بازی را انجام می‏دهد.

اگر شما هم دوست دارید تا با خرید گیفت کارت پلی استیشن به کسب درآمد برسید حتما سایت اوریکس گیم را دنبال کنید تا از آموزش های ارائه شده عقب نمانید. توضیحات کامل و آموزش ظرفیتی کردن بازی ها به زودی در سایت اوریکس گیم قرار می‏گیرد.

 

چرا باید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن اوریکس گیم را انتخاب کنیم؟

 

وبسایت اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل و با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت ها و همچنین شارژ فوری گیفت کارت های خریداری شده مانند خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید یوسی پابجی موبایل و خرید جم موبایل لجند لذت یک بازی هیجان انگیز را به شما هدیه می‏دهد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/p1SXe0DC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه