شنبه, ۱۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 3 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

با طراحی لندینگ پیج نوروز فروش خود را تا 400% افزایش دهید

با طراحی لندینگ پیج نوروز فروش خود را تا 400% افزایش دهید!

اگر قصد دارید تا نوروز فروش خود را تا 4 برابر افزایش دهید می توانید یک صفحه لندینگ پیج جذاب طراحی کنید! صفحات فرود برای اهداف بازاریابی هستند و می توانید علاوه بر افزایش فروش در پایان کمپین اطلاعات خوبی از بازدیدکنندگان و کاربران خود دریافت کنید. اگر از وردپرس استفاده می کنید، طراحی لندینگ پیج با المنتور یکی از این روش ها است. در این آموزش قصد داریم نحوه طراحی لندینگ پیج نوروز با المنتور را به همراه نکات مهمی که باید مدنظر داشته باشید توضیح دهیم. شما می توانید از قالب های آماده المنتور استفاده کنید و یا از ابتدا صفحه لندینگ جشنواره نوروز را خودتان طراحی کنید.

لندینگ پیچ چیست؟

 لندینگ پیج ( landing page) همان برگه ای است که هدف آن تبدیل بازدید کننده به مشتری بالقوه است کاربر را به تعامل با سایت شما ترغیب می کند. لندینگ پیج یا صفحه فرود در وردپرس باید به راحتی در دسترس کاربر باشد و مخاطب را با اطلاعات موردنیاز و با کلیک روی یک دکمه به سمت شروع مراحل انجام کار هدایت کند. برای داشتن هر نوع صفحه فرود در وردپرس باید اطلاعات کاملی درباره نحوه طراحی صفحات فرود داشته باشید تا بتوانید صفحه فرود مورد نظر را طراحی کنید.

شما می توانید انواع لندینگ پیج را مانند لندینگ پیج کمپین نوروز، لندینگ پیج افتتاحیه، فروش ویژه و جشنواره و غیره طراحی کنید که در ادامه نحوه طراحی لندینگ پیج نوروز و المان های مورد نیاز آن را توضیح می دهیم.

لندینگ پیچ

ویژگی های یک صفحه لندینگ پیج

اگر صاحب یک کسب و کار هستید پیشنهاد میکنم که یک لندینگ پیج نوروز برای سایت خود طراحی کنید و پیشنهادات ویژه نوروزی را در این لندینگ به کاربران ارائه دهید. برای طراحی لندینگ پیج نوروز نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • امکان دریافت اطلاعات کاربران از طریق یک فرم وجود داشته باشد.
  • دقت کنید که حتما زمان و بودجه خود را مشخص کنید.
  • عنوان های خوب داشته باشید.
  • پاراگراف های کوتاه، متون کوتاه با هدف تبلیغ نویسی باشند.
  • کال تو اکشن یا اقدام به عمل را از یاد نبرید.
  • برای طراحی صفحه فرود نوروزی حتما از متخصص ui و ux کمک بگیرید.
  • صفحه فرود باید از نظر ظاهری ساده و کاربر پسند و شفاف باشد

مزیت های طراحی صفحه لندینگ نوروزی

این صفحات به شما دید بهتری درباره مخاطبانتان می دهند تا بتوانید یک استراتژی بازاریابی موفق را پیاده سازی کنید. از صفحات فرود می توانید مجموعه ای از اطلاعات کاربران را دریافت کنید که به درد شما می خورند. 

برای طراحی لندینگ پیج نوروز اگر طرح خاصی را می خواهید پیاده سازی کنید به جای تغییر در کل سایت تغییر را در یک صفحه فرود بدهید و عملی بودن آن را آزمایش کنید.

برای مقاصد بازاریابی خود می توانید معیارهایی را اندازه گیری کنید. مثلا قصد دارید برای مناسبت های مختلف مثل یلدا یا نوروز فروش خود را افزایش دهید. با فروش محصولاتتان در یک کمپین نوروزی از آن طریق می توانید میزان موفق بودن فروش خود و هدف بازاریابی تان را در پایان کمپین اندازه بگیرید.

بخش های مختلف یک لندینگ پیج نوروز

برای صفحات فرود نوروزی بخش های زیر را در نظر بگیرید.

  • بخش بالایی و ابتدایی: این قسمت فضای زیادی را در بر می گیرد و از عنوان، سرفصل، متنی کوتاه و یک دکمه اقدام به عمل یا CTA تشکیل شده است که میتواند کاربر را به صفحه خرید محصول یا پر کردن یک فرم ترغیب کند.
  • بخش گالری: با ترکیب ویجت ها، تصاویر، متنو، آیکن ها و پس زمینه ویدئو می توانید یک گالری منحصر به فرد طراحی کنید.
  • امکان پیمایش: بازدید کننده بتواند به سرعت به هر قسمت از صفحه فرود دسترسی داشته باشد.
  • بخش فرم تماس: در این بخش این امکان را به کاربران می دهید که به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و در واقع هدف اصلی شما این است که اطلاعات کاربران را دریافت کنید تا بتوانید در آینده آنها را هدف گذاری کنید.
  • بخش درباره: اطلاعات مهمی درباره کسب و کار یا خدمات به کاربر می دهد.

نحوه طراحی لندینگ پیج نوروز

المنتور یک صفحه ساز است که به شما کمک می کند با کشیدن و رها کردن المان های متنوع صفر تا صد صفحه خود را طراحی کنید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، یکی از مزایای استفاده از Elementor این است که به شما یک رابط اختصاصی برای مدیریت صفحات فرود می دهد به جای اینکه از شما بخواهد آنها را با صفحات محتوای معمولی وردپرس خود ترکیب کنید.

برای طراحی صفحه فرود فروش ویژه نوروز می توانید از قالب های لندینگ آماده در افزونه المنتور پرو https://www.rtl-theme.com/elementor-pro استفاده کنید که برای اینکار در صفحه افزودن قالب را بزنید و از بخش برگه ها لندینگ مورنظر خود را انتخاب کنید و محتوا و تصاویر خود را در آن بگذارید.

حالا اگر بخواهید صفحه لندینگ خود را از ابتدا بسازید به چه المان هایی نیاز دارید؟

برای اینکه صفر تا صد صفحه لندینگ نوروز را خودتان طراحی کنید به ابزارک ها و تنظیمات زیر نیاز دارید.

  • طرح، فونت و رنگ ها را تنظیم کنید: یک صفحه جدید ایجاد کنید و طرح صفحه را Elementor canvas بگذارید. رنگ های اصلی و ثانویه را در تنظیمات پوسته خود انتخاب کنید و بدانید تناسب رنگ ها در سایت بسیار مهم است.
  • با استفاده از المان سربرگ، هدینگ خود و غیره را می توانید در صفحه اضافه کنید. اندازه تیتر بستگی به اهمیت موضوع دارد.

نکته: دقت کنید که برای اضافه کردن هر المان باید یک ساختار تک یا چند ستونه به صفحه اضافه کنید.

  • المان شمارش معکوس: این ابزارک فرصت باقیمانده کاربران را برای استفاده از جشنواره عید نشان می دهد.
  • اضافه کردن انیمیشن های جذاب که طراحی آنها را بخش گرافیک باید انجام دهد.
  • یک سکشن برای پیشنهادات روزانه که هر 24 ساعت یکبار تغییر می کنند طراحی کنید. محصولاتی که در هر روز تخفیف دارند را در آن سکشن قرار دهید.
  • افزودن CTA: برای طراحی لندینگ پیج نوروز می توانید از elementkit استفاده و Call to action را انتخاب و دکمه فراخوان را از لیست انتخاب کرده، چیدمان، سبک آن را سفارشی سازی کنید.
  • طراحی منو: از بخش قالب ها > بلوک ها می توانید یک هدر انتخاب کنید و آن را در صفحه درج کنید. یا المان منو را از بخش ابزارک ها اضافه کنید.
  • بخش درباره ما: از بخش قالب ها و بلوک اینبار about را سرچ بزنید و بلوک موردنظر را انتخاب کنید.
  • ایجاد گالری: یک گالری در لندینگ جذابیت بصری بالایی داردو از بخش ابزارک ها می توانید المان گالری را به داخل صفحه بکشید و رها کنید.
  • بخش فرم تماس: می توانید از المان فرم ها استفاده و فرم موردنظر را با المنتور طراحی کنید یا اینکه یک فرم با افزونه های فرم ساز طراحی و آن را در المنتور فراخوانی کنید.
  • ایجاد یک اسلایدر پیشنهاد تخفیف: برای ساخت اسلایدر لندینگ پیج نوروز می توانید از یک افزونه اسلایدر استفاده کنید. پیشنهادات ویژه خود را به همراه یک دکمه که به خرید محصول موردنظر هدایت می شود در اسلایدر قرار دهید. افزونه المنتور امکان طراحی اسلایدها را دارد اما اگر بخواهید اسلایدهای حرفه ای تری طراحی کنید می توانید اسلایدر روولوشن را به کار ببرید.

بعد از طراحی لندینگ پیج نوروز با المنتور می توانید با استفاده از ابزارهای تحلیلی مثل گوگل آنالیتیکس کمپین خود را تحلیل کنید مثلا متوجه شوید که چه تعداد کاربر از چه طریق و چه کانالی وارد شده اند که اینها اطلاعات خوبی درباره کاربران به شما می دهند.

نکته: اگر با وردپرس آشنا نیستید می توانید به سایت راست چین مراجعه کنید و به صورت جامع با وردپرس آشنا شوید. هم چنین دوره برنامه نویسی وردپرس هم به شما در مسیر طراحی قالب و افزونه کمک می کند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Tww6yySz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه