شنبه, ۱۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 3 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

 سریعترین راه برای یادگیری زبان

هدف این مقاله این نیست که روشی معجزه آسا را ​​به شما بفروشد که ظاهراً در عرض دو هفته شما را به تسلط می رساند. بیایید واقع بین باشیم: حتی سریع ترین راه برای یادگیری یک زبان هنوز به کار زیادی نیاز دارد. آموزش زبان انگلیسی را در چرب زبان داشته باشید.

با Duolingo اصول اولیه را انتخاب کنید

Duolingo شما را به سطح پیشرفته نمی رساند، اما شروع خوبی است. تمرین های ساده مبتنی بر ترجمه و نکات شناور به شما کمک می کند خود را در ساختارهای اساسی واژگان و دستور زبان راحت کنید.

اگر واقعا Duolingo را دوست دارید، می توانید کل دوره را تکمیل کنید. با این حال، سعی کنید آن را به عنوان یک راه حل یادگیری زبان همه در یک که تمام نیازهای شما را برآورده می کند، نبینید. هر چه بیشتر از درخت Duolingo پایین بیایید، از هر درس بعدی کمتر سود خواهید برد. به همین دلیل مهم است که Duolingo را با انواع دیگر تمرین ترکیب کنید و همچنین بدانید که چه زمانی باید ترک کنید و به سمت فعالیت های پیشرفته تر بروید.

تلفظ صحیح را یاد بگیرید

اگر آن را به بعد موکول کنید، عادت های بدی در خود ایجاد می کنید که ایجاد تلفظ خوب را بسیار سخت تر از آنچه که باید باشد، می کند. یوتیوب مملو از ویدیوهایی است از سخنرانان بومی که نحوه تولید صداهای متمایز را توضیح می دهند - آنها را تماشا کنید تا زمانی که یاد بگیرید هر یک از آنها را تشخیص دهید و تلفظ کنید. و اگر توانستید یک نمای کلی جامع از واج شناسی زبان پیدا کنید، مطمئن شوید که به خوبی به آن نگاه کنید.

این ممکن است کار زیادی به نظر برسد، اما واقعاً آنقدرها هم سخت نیست. چند ساعت صرف مطالعه شدید تلفظ می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. مطمئناً نمی خواهید تلفظ تک تک صداها را به عنوان یک مبتدی انجام دهید، اما همچنان شاهد پیشرفت بزرگی خواهید بود.

در بهترین آموزشگاه های زبان تهران گفته می شود که برای تمرین تلفظ تک تک کلمات، آنها را در فوروو جستجو کنید و تلفظ خود را با تلفظ افراد بومی با رأی برتر مقایسه کنید. ویکی واژه یک منبع قابل اعتماد است، اگرچه پایگاه داده صوتی آن ممکن است برای برخی از زبان ها ناقص باشد.

از Clozemaster برای نگه داشتن مهارت های خود استفاده کنید

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای بازی بخشی از تمرین روزانه خود هستید، Clozemaster بهترین گزینه برای شماست. این به شما امکان می دهد واژگان جدیدی را بیاموزید و با پر کردن جاهای خالی (بسته) در جملات اضافه شده توسط سخنرانان بومی، گرامر خود را کامل کنید.

به دلیل ساختار تمرینات کلوزمستر، می توانید خود را در چند دقیقه در ده ها جمله واقعی آزمایش کنید. توصیه می کنم از Clozemaster’s Fluency Fast Track استفاده کنید، که مفیدترین مطالب را بر اساس فهرست های فرکانس به شما آموزش می دهد. و اگر می خواهید روی شایستگی های خاصی کار کنید، حتماً ویژگی های Cloze-Listening، Cloze-Reading، و Grammar Challenge را بررسی کنید (برای تعدادی از زبان ها موجود است، و به زودی موارد بیشتری ارائه می شود).

آموزش زبان انگلیسی

یک روال یادگیری موثر ایجاد کنید

یک روال یادگیری خوب باعث می شود هر بار که برای تمرین می نشینید مهارت های خود را افزایش دهید. در عین حال، فواصل منظم بین جلسات به مغز شما زمان می دهد تا استراحت کند و آموخته های شما را پردازش کند.

یکی از گزینه ها این است که از یک روال روزانه پیروی کنید: فقط هر روز مقداری وقت بگذارید و توجه کامل خود را به تمرین بدهید. شما می توانید یک فعالیت را انجام دهید یا زمان خود را بین چندین کار تقسیم کنید، می توانید یک برنامه ثابت را دنبال کنید یا در حین حرکت تصمیم خود را بگیرید، می توانید همه آن را در یک جلسه انجام دهید یا تمرین را در طول روز پخش کنید. جزئیات واقعاً چندان مهم نیستند. با آزمایش شروع کنید و هر چیزی را که مناسب شماست انتخاب کنید.

مسیر دیگری که ممکن است در پیش بگیرید، ایجاد یک «برنامه آموزشی» هفتگی است. برای مثال، ممکن است دوشنبه ها و پنجشنبه ها کتاب های اسپانیایی بخوانید، چهارشنبه ها نوشتن به زبان اسپانیایی را تمرین کنید، جمعه شب ها فیلم های اسپانیایی تماشا کنید، شنبه ها هنگام تمیز کردن خانه به پادکست های اسپانیایی گوش دهید و یکشنبه ها با یک کتاب درسی گرامر به مطالعه بنشینید. و اگر مجبورید هر روز هفته یک سفر خسته کننده را پشت سر بگذارید، چرا این زمان را صرف بررسی فلش کارت های خود یا تمرین با یک برنامه نکنید؟

انگیزه خود را حفظ کنید

حفظ انگیزه همیشه باید در اولویت باشد – بالاخره این تنها چیزی است که تلاش های یادگیری شما را ادامه می دهد. اگر آن را از دست بدهید، پیشرفت شما متوقف می شود و هر کاری که برای بهینه سازی یادگیری خود انجام داده اید دیگر اهمیتی نخواهد داشت.

کلید پازل انگیزه داشتن یک هدف روشن است که بتوانید با آن شناسایی کنید. اگر فردی هستید که به دلیل تسلط به یک زبان خارجی هیجان زده می شوید، واقعاً نباید مشکلی ایجاد کند. اما اگر چندان خوش شانس نیستید، به دنبال یک منبع انگیزه بیرونی باشید و هر بار که روحیه خود را از دست می دهید، آن را به خود یادآوری کنید.

تمام کارهای جدیدی را تصور کنید که در صورت پیگیری و بهبود مهارت های زبانی خود قادر به انجام آنها خواهید بود. تحصیل یا کار در خارج از کشور، مصرف محصولات فرهنگی خارجی به زبان اصلی آنها، گپ زدن با افراد بومی در حین سفر در سراسر کشورشان - مطمئن هستم که می توانید حداقل چند دلیل را بیابید که برای شما جذاب است.

راه دیگری برای تقویت انگیزه این است که تمرین خود را سفارشی کنید تا برای شما جذاب تر و رضایت بخش تر شود. به فعالیت های آموزشی که بیشتر از همه از آنها لذت می برید فکر کنید - آیا راهی وجود دارد که بتوانید آنها را بیشتر انجام دهید؟ و اگر برای شما سخت است که در مورد بخشی از روال یادگیری خود هیجان زده شوید، آیا عناصری وجود دارد که بتوانید برای سرگرم کننده تر کردن این فعالیت اضافه کنید؟

اپلیکیشن هایی مانند Duolingo و Clozemaster با بهره گیری از اصول گیمیفیکیشن، زبان آموزان را به خود جذب می کنند. دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید هنگام برنامه ریزی برای یادگیری خود همین کار را انجام دهید. خود را به چالش بکشید تا در یک هفته تعداد مشخصی از ساعت های تمرین را جمع آوری کنید، زمان صرف شده برای یادگیری را پیگیری کنید، یا به سادگی جلسات تمرین را در تقویم خود علامت گذاری کنید.

از دیگر نکات قابل اهمیت در یادگیری زبان:

1-هدف خود را مشخص کنید بااین کار یادگیری آسان تر میشود.

2-هر روز مطالعه داشته باشید.

3-از آزمون های آزمایشی اینترنتی استفاده کنید.

4-از برنامه و هدف هایی که دارید با دیگران صحبت کنید تا مورد تشویق قرار بگیرید.

5- یک دفتر برای ثبت رویدادهای روزانه در یادگیری زبان داشته باشید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LY0olhzv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه