شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه، گفت: کشت پاییزه محصول گندم در این شهرستان آغاز شد.
محمد نریمانی افزود: پیش‌بینی می‌شود، در سال زراعی جاری 37 هزار و 500هکتار از کشتزارهای این شهرستان زیر کشت گندم برود که از این میزان 35 هزار هکتار مربوط به گندم دیم و دو هزار و 500هکتار گندم آبی خواهد بود.
معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه با بیان اینکه کشت پاییزه تا نیمه اول آبان ادامه دارد، گفت: برای کشت این میزان از اراضی کشاورزی 50 تن بذر اصلاح شده و ضدعفونی شده بین بهره‌برداران توزیع و 100 تن بذر خودمصرفی کشاورزان را نیز بوجاری و ضدعفونی کرده‌ایم.
نریمانی با تاکید بر افزایش کیفیت محصولات کشاورزی، اظهار کرد: کشاورزان این شهرستان هرچه سریع‌تر باید زمین‌های زراعی خود را زیر کشت پاییزه ببرند تا قبل از آغاز بارندگی‌های پاییزه، غلات در زمین کشت شود.
وی سطح اراضی زیرکشت گندم در سال زراعی گذشته را 35 هزار و 200 هکتار شامل 33 هزار هکتار اراضی دیم، دو هزار و 50 هکتار اراضی نیمه آبی و 150 هکتار اراضی آبی اعلام کرد و گفت: از این سطح 50 هزار و 200 تن گندم برداشت شده است.
نریمانی یادآوری کرد: براساس بررسی‌های انجام شده در سال زراعی گذشته به طور میانگین از هر هکتار اراضی آبی این شهرستان پنج هزار و 400 کیلوگرم، اراضی نیمه‌آبی دو هزار و 900 کیلوگرم و اراضی دیم یک هزار و 34 کیلوگرم محصول تولید شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2wuVO0fI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه