جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بنا بر مصوبه هیأت وزیران، واردات کانتینرهای یخچال‌دار به شرط خرید از تولیدکنندگان داخلی این محصول آزاد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در مصوبه دولت آمده است: واردات کانتینرهای یخچال‌دار همراه با کشنده و کفی به شرط قدمت حداکثر سه سال ساخت، آزاد است ولی به ازای واردات هر دو کانتینر خارجی باید نسبت به خرید یک کانتینر داخلی نیز اقدام شود و ثبت سفارش و واردات این کانتینرها تنها با گواهی خرید از تولید‌کنندگان داخلی امکان‌پذیر خواهد بود. البته بنا بر این مصوبه، گواهی خرید فوق زمانی معتبر خواهد بود که به تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده باشد.

قابل ذکر است در حال حاضر یکی از مشکلات بر سر راه صادرات محصولات، کمبود کانتینرهای یخچال‌دار است که به نظر می‌رسد با این اقدام هیأت وزیران، روند صادرات محصولات کشاورزی سرعت بیشتری بگیرد. متن مصوبه به شرح زیر است:

هیأت وزیران در جلسه 26/6/1393 به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

1- واردات کانتینر یخچال‌دار همراه با کشنده و کفی به شرط قدمت حداکثر سه سال ساخت، به نسبت یک واحد خرید از طریق تولیدکنندگان داخلی و دو واحد خرید خارجی با ارز متقاضی و رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مجاز است.

2- گواهی تایید خرید از تولیدکنندگان داخلی برای ثبت سفارش و ورود توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ 6/8/1393 برای اجرا به وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PNOIEsrg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه