شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مـدیرعـامـل گروه خودرو‌سـازی سـایپا گفت: همکاری با برند‌های خارجی که سابقه فعالیت مشترک با سایپا را دارند در اولویت‌های گروه سایپا است. در برنامه همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی قطعا شرکت‌هایی در اولویت خواهند بود که در شرایط سخت اقتصادی، دوستی خود را ثابت کرده باشند.

به گزارش سایپانیوز، سعید مدنی با اشاره به همکاری با برندهایی همچون سیتروئن، کیا، ایویکو، نیسان، رنو، فیات و چانگان گفت: شرکایی که در شرایط کنونی همکاری خود را با ما حفظ کرده‌اند در برنامه ریزی‌های آتی سایپا از شرایط بهتری برخوردار خواهند بود. مدنی در ادامه با بیان اینکه پلتفرم ایکس 200 کاملا ایرانی است یادآور شد: تمام خودروهای تولیدی این پلتفرم با تکیه بر توان داخلی تولید می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری با کشورهای خارجی در طراحی و مهندسی محصول گفت: قطعا در این زمینه بر توانایی‌های داخلی تکیه خواهد شد، اما به منظور صرفه جویی در زمان از متخصصان خارجی نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تولید خودرو با پلتفرم ایکس 90 در پارس خودرو گفت: پارس خودرو به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سایپا با رنو و نیسان همکاری می‌کند؛ ضمن اینکه برنامه تولید مشترک با بریلیانس را هم دنبال خواهد کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه در سایپاکاشان نیز پلتفرم SP100 تولید خواهد شد گفت: سایت بن رو نیز در تولید خودرو روی پلتفرم‌های ایکس 100 و SP100 فعال خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری سایپادیزل با شرکت ولوو گفت: عمده خطوط تولید ما در بخش مرکزی ایران واقع شده که هزینه‌های لجستیکی را به حداقل می‌رساند. مدنی تصریح کرد: در شرایط کنونی در حجم بسیار کوچکی با شرکت‌های چینی همکاری می‌کنیم و معتقدیم باید از فضای رقابتی آنها استفاده کنیم، البته برای ما همکاری و تولید خودرو با برندهایی که سابقه همکاری از گذشته را دارند در اولویت قرار دارد. وی با اشاره به طراحی پلتفرم‌های جدید در مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا تاکید کرد: آزمایشگاه‌های این مرکز رو به تکامل بوده و مراکز تست خودرو در سایپا رو به توسعه هستند؛ ضمن اینکه به‌تدریج به وضعیتی خواهیم رسید که تمام نیازهای تحقیقاتی ما در این مرکز برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z9uSrvlL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه