دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری از وجود دوهزار و 906 طرح نیمه‌تمام در کشور خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد هستیم 246 طرح از این تعداد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت اظهار کرد: زمانی که دولت تدبیر و امید سرکار آمد با انبوهی از پروژه‌های نیمه‌کاره روبه‌رو بود و به همین دلیل تصمیم گرفت به جای کلنگ زنی‌های جدید به فکر اتمام و بهره‌برداری از آنها بیفتد.
وی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی رییس‌جمهور نیز مشاهده می‌شود که کلنگ‌زنی‌های بی‌هدف انجام نمی‌گیرد و عمدتا پروژه‌های خوبی به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد تا مردم بتوانند از وجود آنها استفاده کنند.
نوبخت یادآور شد: اعتبارات دولت به اندازه‌ای است که اگر بخواهد به تمامی پروژه‌ها اعتبار تزریق کند به شکل قطره چکانی این امر امکان‌پذیر خواهد بود و درد زیادی را دوا نمی‌کند، به همین دلیل تصمیم گرفته شد، اولویت با پروژه‌هایی باشد که از پیشرفت 80 درصدی برخوردار هستند که هرچه سریع‌تر افتتاح و به بهره‌برداری برسند.
معاون برنامه‌ریزی رییس‌جمهوری یادآور شد: درصدد هستیم که در  سال جاری و سال آینده عمده پروژه‌هایی را که از پیشرفت فیزیکی مناسب برخوردار بوده‌اند، به مرحله بهره‌برداری برسند تا مردم بتوانند از وجود آنها برخوردار شوند.
وی همچنین از تخصیص اعتبار 100 درصدی برای طرح‌های عمرانی استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: این اعتبارات به‌صورت کامل به تمامی استان‌ها پرداخت شده است.
نوبخت، همچنین از آمادگی تخصیص 100 درصدی اعتبارات برای طرح‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه که تا پایان سال جاری قابلیت افتتاح و بهره‌برداری داشته باشند، خبر داد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YTDlpt0z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه