شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در اجلاس اخیر اوپک تلاش شد تا سقف تولید نفت در اوپک تثبیت شود و اعضا تعهد دادند سقف تولید خود را کاهش دهند به نحوی که از 30 میلیون در روز تجاوز نکند.

علی مروی در گفت‌وگو با خانه ملت، از برگزاری نشست مشترک کمیسیون با مدیر کل امور اوپک و مجامع انرژی در وزارت نفت خبرداد وگفت: تیم اعزامی وزارت نفت به اوپک در جلسه کمیسیون حاضر شدند و گزارشی از لابی وزارت نفت و رایزنی‌های انجام شده در اوپک ارائه کرد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 2011سقف اوپک 30میلیون بدون تعیین سهمیه بسته شده است، گفت: در حال حاضربه دلیل تخلف برخی کشورها 600 تا 900 میلیون بشکه در روز نسبت به سقف اوپک نفت بیشتری تولید می‌شود. در اجلاس اخیر اوپک تلاش شده است تا سقف تولید نفت در اوپک تثبیت شود و سقف تولید از 30 میلیون در روز تجاوز نکند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sJ3oqMrT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه