سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پلتفرم وفادارسازی مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان یکی از محصولات برتر جشنواره دکتر نوربخش انتخاب گردید. این جایزه به دلیل نوآوری در اجرا و پیاده سازی ایران کارت بانک آینده، به شرکت مذکور تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، ایران کارت یک کارت بانکی منحصر به فرد است که علاوه بر امکان خرید، از امتیاز برگشت نقدی، پیشنهادهای ویژه و کسب امتیاز به منظور ارتقا سطح کارت برخوردار است.

این محصول با توجه به تحقیقات انجام شده از مشتریان و بر حسب نیازهای ایشان توسعه پیدا کرده و با ارائه خدمات متمایز به عنوان یک پلتفرم وفادارسازی طراحی گردیده است. ایران کارت بانک آینده در حال حاضر تنها پلتفرم وفادارسازی مشتری با برگشت نقدی در کشور است.

با توجه به مزیت های رقابتی که این محصول دارا می باشد، از سوی کسب و کارهای دیگر به عنوان یک محصول برتر مورد انتخاب و استفاده قرار گرفته است. پرشیا خودرو ( نماینده رسمی بی ام دابلیو )، لئون، ستاره، جامعه فرهنگی یاوری و … از این پلتفرم بصورت برند مشترک برای وفادارسازی مشتریان خود استفاده می نمایند.

ایران کارت به صورت رایگان می تواند در اختیار مشتریان کلیه بانک ها قرار گیرد. از دیگر محصولاتی که در بخش محصول شرکتی جشنواره دکتر نوربخش به عنوان محصول برتر انتخاب شدند سامانه تشخیص تقلب پایای شرکت خدمات انفورماتیک و محصول بوم شرکت توسن بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Cu5adUcL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه