سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل بانک قوامین از تلاش برای کسب مجوزهای لازم از سهامداران این بانک برای تاسیس شرکت بیمه خبر داد و گفت: بدنبال کسب مجوز از بیمه مرکزی برای ثبت شرکت عام بیمه ای هستیم و هنوز نامی برای شرکت بیمه بانک قوامین نهایی نکرده ایم.

به گزارش ریسک نیوز،غلامحسن تقی نتاج توضیح داد که بعد از کسب مجوز از سهامداران بانک قوامین، اقدامات اداری لازم برای کسب مجوز از بیمه مرکزی فعال تر خواهد شد تا این شرکت بیمه هرچه سریعتر فعالیت خود را آغاز کند، اما زمانی برای آغاز فعالیت این شرکت بیمه اعلام نکرد.

نتاج درباره اینکه آیا این شرکت بیمه در یک رشته مشخص بیمه ای فعالیت خواهد کرد یا فعالیت آن عام خواهد بود، به ایبنا اظهارداشت: در حال حاضر به جز یک شرکت، تمامی شرکت ها در همه رشته های بیمه ای در حال فعالیت هستند و طبیعتا شرکت بیمه ای که به بانک مرتبط باشد نیز در تمامی بیمه های اعتباری فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت بیمه طبیعتا بدنبال فعالیت در تمامی رشته های بیمه ای خواهد بود، گفت: بانک های کشور نیز قرار است تخصصی باشند ولی در همه زمینه ها فعالیت بانکی انجام می دهند.

مدیرعامل بانک قوامین درباره اینکه آیا تاسیس شرکت بیمه این بانک، سهم بیمه کوثر را در بازار نخواهد گرفت، اظهارداشت: تصور نمی کنم این اتفاق روی دهد. فعالیت شرکت بیمه مربوط به بانک قوامین در زمینه بیمه های اعتباری خواهد بود و نباید تاثیر معناداری نیز در جذب سهم بازار بیمه کوثر داشته باشد.

این گفته نتاج در حالی است که بیمه مرکزی در پی سیاستهای جدیدش تنها در صورت فعالیت تخصصی مجوز تقاضاهای جدید را صادر می کند و بیمه قوامین تنها در صورت فعالیت تخصصی موفق به اخذ مجوز خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0VXsgSw9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه