بانک پاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت می کند با بهره مندی از خدمات ارائه شده در سامانه های بانکداری الکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبه های بانک خودداری کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، بانکداری الکترونیک، ابزاری است که با ارائه انواع خدمات بانکی می تواند مراجعه به شعبه های بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند. بر این اساس، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانک پاسارگاد می توانند با استفاده از سامانه بانکداری مجازی، سامانه همراه بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت همراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارائه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و ... را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه ها خودداری کنند.
همچنین کارشناسان در مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد و همچنین سامانه CRM این بانک، به صورت شبانه روزی جهت پاسخگویی به هم وطنان و راهنمایی درخصوص سؤالات بانکی آنها آماده هستند. جهت مقابله با ویروس کرونا و لزوم کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبه ها، مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890، همچون گذشته در کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی درخصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان می توانند از طریق سامانهCRM در سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده خواهد شد. کلیه شعبه های این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند.