پس از توافق مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس و رئال مادرید در اسپانیا، تیم‌های فوتبال این دو باشگاه پس از پایان مسابقات فصل جاری در هر دو کشور، به مصاف همدیگر می‌روند. حمیدرضا سیاسی، رییس هیات‌مدیره، بهروز منتقمی سرپرست، حسین کلانی مشاور عالی و حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس که به منظور مذاکره با مدیران باشگاه رئال مادرید راهی اسپانیا شدند، پنجشنبه با مسئولان این باشگاه معتبر اروپایی دیدار و گفت‌وگو کردند. در این نشست مدیران باشگاه پرسپولیس با «فلورنتینو پرس‌» رییس و «سانچس‌» مدیر باشگاه رئال‌مادرید به بحث و تبادل نظر پرداخته و در نهایت طرفین برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های فوتبال دو باشگاه به توافق دست یافتند. بر این اساس قرار است تابستان سال 94 و پس از اتمام مسابقات فصل جاری لالیگا و لیگ برتر ایران، تیم فوتبال رئال‌مادرید به کشورمان سفر کرده و دیداری تدارکاتی را با پرسپولیس برگزار کند. البته زمان برگزاری این دیدار در مذاکرات آینده مدیران دو باشگاه مشخص خواهد شد. حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با مهر، برگزاری این بازی را تایید و اعلام کرد توافقات بعدی دو باشگاه به‌زودی اعلام می‌‎شود.