آیا می دانستید نوآوری ارزشی یکی از ابعاد نوآوری استراتژیک است که وظیفه ارائه ارزش به مشتری ممتاز و به طور همزمان به مشتری نو را بر عهده دارد؟ ارائه ارزش به مشتری ممتاز برای دستیابی به مزیت رقابتی قابل تحمل ضروری است. ادراک مشتریان از آنچه عرضه کنندگان مجبورند ارائه کنند یک عنصر اصلی مفهوم ارزش مشتری است.
نوآوری ارزشی به منزله ارائه ارزش به مشتریان در حالی که جدید و ارزشمند است تعریف می شود. نوآوری ارزشی اغلب با نوآوری استراتژیک اشتباه می شود.
نوآوری ارزشی با وجود آنکه یک عنصر نوآوری استراتژیک است اما همه آن را شامل نمی شود.به بیان دیگر نوآوری ارزشی جزو ضروری نوآوری استراتژیک است اما کل مفاهیم آن را نمی پوشاند.
نوآوری ارزشی به عنوان جزئی از نوآوری استراتژیک است که به طور ویژه ارزشی را که نوآوران استراتژیک به مشتریان منتقل می کنند، تعریف می کند.