یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

در رده‌بندی مجله فوربس از با ارزش‌ترين برند‌های ورزشي جهان، نايك قهرمان شد. اين رده‌بندی همچنين با ارزش‌ترين تيم‌ها، ورزشكاران و رويداد‌ها را در دنيا معرفي می‌كند.به گزارش ام‌بی‌ای نیوز، در رده‌بندی 

Forbes Fab40، ارزش نايك 19 ميليارد دلار (1.9 ميليارد دلار بيشتر از سال گذشته) تخمين زده شده و اين برند را برتر از ESPN و آديداس قرار داده است. 

 

به منظور شرح دليل انتخاب اين برند، فوربس به اين نكته اشاره می‌كند كه شركت نايك تقريبا 20‌درصد از بازار كفش‌های ورزشي در سرتاسر جهان را در اختيار داشته و قيمت سهام آن تا 50‌درصد در طول پنج سال گذشته نسبت به شاخص كفش ورزشي امریکايي «داو جونز» از عملكرد بهتري برخوردار بوده است. اين رشد در حالي خود را نشان داده كه يك مطالعه جديد حاكي از آن است كه نايك با پرداخت پول كمتر در مقايسه با رقباي خود يعني Under Armour  و آديداس در معاملات ورزشي دانشگاهي خود صرفه‌جويي كرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0nZVgYqG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه