پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش، خود ابزاری برای بازاریابی است

9 سال پیش ( 1394/3/16 )
پدیدآورنده : هدی رضایی  

امروزه مشتریان بیشتر اطلاعات خرید را آنلاین به‌دست می‌آورند، در نتیجه آنها در راستای وسیع کردن محدوده انتخاب برای خریدشان تلاش ورزیده و با آگاهی از نظرات مختلف، تصمیم نهایی را می‌گیرند. هرچه وظایف بخش فروش و بازاریابی به هم نزدیک‌تر می‌شود، تیم‌های فروش نیز باید از نظر دیجیتالی توانمندتر شوند. اتوماسیون بازاریابی، مجموعه موثری از برنامه‌های تقویت‌کننده و امتیازدهی را فعال می‌سازد. این رویکرد همچنین چگونگی استفاده از فروشندگان را تغییر داده است. تغییری که بسیار مهم محسوب می‌شود، ایجاد فروش است که خود به‌عنوان یک روش بازاریابی موثر شناسایی می‌شود.

bazy

پیوستاری از فعالیت‌های فروش- بازاریابی وجود دارد که شرکت‌ها آنها را آزمون کرده و سناریوهایی را برای آن چیده‌اند که توسط اتوماسیون موثر تقویت می‌شود. یکی از این راه‌ها این است که تیم شما از نظر دیجیتالی توانمند شود و این کار از طریق ترکیبی از مشارکت، تحلیل‌های پیشگویانه، امتیازدهی، تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی و. . . انجام می‌گیرد.

مشارکت

برای ایجاد یک تغییر موثر، باید فرهنگ مشارکت وجود داشته باشد. همه اعضای تیم باید به‌صورت فعالانه با هدف یکسان و شناسایی بهترین زمان برای توسعه فردی در این چرخه شرکت داشته باشند. هدف گاهی مقدار زمانی است که یک فروشنده برای قانع کردن خریدار می‌گذارد. در تحقیقی بیان شده که تنها 27 درصد زمان فروش به صحبت با مشتری پیش رفته است و این یعنی به هدر رفتن تخصص و فرصت. با ایجاد فرهنگ مشارکتی در تیم و یکی کردن اهداف فروش می‌توان به موفقیت در این زمینه رسید.

تحلیل‌های پیشگویانه

تحلیل‌ها در اتوماسیون فروش برای امتیازدهی و فرصت‌های بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کار می‌تواند برای کمک به تیم فروش در جهت هر چه سریع‌تر و هوشمندانه شدن آن کمک کند. با در دست داشتن یک پیش‌بینی دقیق از فروش می‌توانید برای آینده برنامه‌ریزی کنید. اگر پیش‌بینی فروش شما حاکی از این است که ۳۰ درصد فروش سالانه شما در ماه دوم سال انجام می‌شود، باید تولید خود را در این ماه بالا برده تا بتوانید برای مواجه شدن با حجم زیاد تقاضا آماده شوید. همچنین شاید هوشمندانه باشد که برای استخدام فروشندگان فصلی اقدام و کمپین بازاریابی هدفمند را از ابتدای این ماه راه‌اندازی کنید. یک پیش‌بینی فروش ساده می‌تواند شما را از ابعاد دیگر کسب‌و‌کار خود مطلع سازد.

از سوی دیگر این پیش‌بینی می‌تواند بخش مهمی از آغاز یک کسب‌وکار جدید باشد. تقریبا تمام کسب‌و‌کارهای جدید به وام‌های بانکی یا سرمایه اولیه برای تهیه محل کار، موجودی، تجهیزات، حقوق کارکنان و بازاریابی نیاز دارند که برای تامین این سرمایه نیاز به ارائه ارقامی است که نشانگر قابلیت دوام کسب‌و‌کار شما باشد، به عبارت دیگر شما به یک طرح تجاری نیاز دارید که هسته آن را پیش‌بینی منطقی از میزان فروش تشکیل می‌دهد.

پیش‌بینی فروش، منبعی برای میزان سلامت کسب وکار

هرچه کسب‌و‌کار شما ارتقا می‌یابد، اهمیت پیش‌بینی فروش به‌عنوان یک ابزار سنجش مهم برای میزان سلامت کسب‌و‌کار بیشتر می‌شود. وقتی یک شرکت خصوصی به جذب سرمایه‌گذاری جدید می‌پردازد، پیش‌بینی فروش می‌تواند به‌عنوان منبعی برای پیش‌بینی بازگشت این سرمایه‌گذاری استفاده شود. نتیجه کلی پیش‌بینی فروش دقیق، کسب‌وکاری است با بهره‌وری بالا‌تر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش سود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/o6VGnRZi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه