به منظور ترغیب سازمانها به شنیدن صدای مشتری/ مخاطب و اهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمانهای شنوا و رضایتمحور روز یکشنبه دوم اسفندماه سال جاری در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار خواهد شد. هوشمند سفیدی، دبیر این جشنواره با اعلام این مطلب، افزود: در قالب این جشنواره، برگزیدگان در سه سطح برترین پژوهشهای افکار عمومی و مطالعات ارتباطی، اهتمامکنندگان در مطالعه و جلب رضایت مشتریان و نیز اهتمامکنندگان در شنیدن صدای مخاطبان، انتخاب و در نهایت از 15 برگزیده با اعطای نشانهای رضایت، سازمان شنوا و لوح سپاس آثار برتر پژوهش ارتباطی قدردانی خواهد شد.
دبیر جشنواره رضایت و سازمانهای شنوا گفت: این اقدام براساس ترغیب سازمانها به مشتری محوری / مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری/ مخاطب و تشویق روابط عمومیها به انجام مطالعات ارتباطی انجام خواهد شد. سفیدی همچنین مشتریمداری و لزوم سنجش رضایت مشتریان را از الزامات کاری مدیریت ارتباط با مشتریان دانست و گفت: نخستین قدم در این راه، تعهد به رضایتسنجی علمی و بیطرفانه و تلاش برای اثرگذاری نتایج آنها در تصمیمسازیها و اصلاح خدمات و محصولات و ارتقای کیفیت آنهاست.
وی افزود: همزمان با روز برگزاری جشنواره، سه کارگاه آموزشی تحت عناوین «روشهای سنجش افکار عمومی»، «روشهای تحلیل کیفی در روابط عمومی و ارتباطات» و «تکنیکهای سنجش رضایت مشتری» برگزار خواهد شد.