سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استخدام نیروی تخصصی و ماهر بیشتر در بسیاری از کسب و کارها به معنای ساماندهی هرچه بهتر و سریع تر پروژه های در دسترس است. تمام کارآفرینان تمایل به ساماندهی پروژه ها به صورت سریع و با کیفیت بالا دارند. این امر در صورت دسترسی به منابع مالی مناسب ایده استخدام کارشناس ها و نیروی کار حرفه ای را مطرح خواهد کرد. حوزه مدیریت سئو نیز از چنین رویکردی دور نیست. 

بسیاری از مدیران ارشد در حوزه کسب و کار تمایل به استخدام کارشناس های سئو پرشمار دارند. این مسئله در مقاله کنونی مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین پرسش اصلی ما در ادامه به این ترتیب خواهد بود: آیا استخدام کارشناس ها یا آژانس های مدیریت سئوی متعدد برای برند مفید است؟

دو راهی استخدام کارشناس های سئوی متعدد برای برند

نکته جالب در مورد حوزه سئو توصیه متفاوت اغلب کارشناس های حرفه ای در این حوزه نسبت به مدیران و کارآفرینان است. با این حساب همکاری با کارشناس ها و آژانس های پرتعداد در حوزه سئو به چند دلیل مناسب نخواهد بود. برخی از مهمترین دلایل این امر را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تداخل وظایف میان موسسه های مختلف

مدیریت سئو ارتباط نزدیکی با ایجاد رابطه بلندمدت با کارشناس یا آژانس مقابل دارد. اغلب کسب و کارها تمایل بالایی برای همکاری بلندمدت با کارشناس های سئوی شان نشان می دهند. وقتی یک برند در تلاش برای استفاده از چندین موسسه به طور همزمان است، فرآیند همکاری میان آنها دردسرساز خواهد شد. بنابراین بهترین ایده در این میان تلاش برای ساماندهی امور به طور متمرکز است. 

اگر کیفیت مدیریت سئوی فعلی کسب و کار موجب نارضایتی مدیران ارشد است، همکاری موازی با یک موسسه دیگر راهکار مناسبی نخواهد بود. بهترین گزینه در این میان تلاش برای یافتن یک موسسه حرفه ای و تداوم همکاری با آن است. این امر نتایج بسیار بهتری برای برندها در مقایسه با شیوه های دیگر به همراه خواهد داشت. 

مسئله بک لینک ها (Backlinks) یکی از دلایل اصلی تمایل کسب و کارهای کوچک برای همکاری با آژانس ها و کارشناس های حرفه ای سئو است. بدون تردید کمتر کارآفرینی در رابطه با این موضوع تخصصی در حوزه سئو مهارت و دانش کافی دارد. این فرآیند نیازمند ساماندهی متمرکز است بنابراین کار چندین آژانس یا فرد به طور جداگانه بر روی آن دردسرساز می شود. 

مطلب مرتبط: سئو موفق با استفاده از تجربیات حرفه ای ها

گوگل به عنوان مهمترین موتور جست وجو در دنیای وب تمایلی به مشاهده تعدد بک لینک ها از سوی برندها ندارد. این امر اغلب اوقات رتبه سئو یک سایت را به شدت کاهش می دهد بنابراین در اینجا نیز مدیریت تمایل امور به طور یکپارچه ضروری خواهد بود. 

مسئله مسئولیت پذیری

همکاری با موسسه های مدیریت سئوی متفاوت در ابتدا ایده مناسبی است، اما به شرط اینکه هرگز مشکلی روی ندهد. وقتی ایرادی در کار پیش می آید، هر موسسه یا کارشناسی مسئولیت را به گردن دیگری خواهد انداخت. در این میان وضعیت کسب و کارها به شدت دشوار خواهد شد بنابراین همکاری با یک کارشناس سئو بهترین گزینه برای پرهیز از چنین چالشی خواهد بود. 

منبع : noobpreneur
برچسب ها :
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5Fcmpo0a
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه