امروزه شبکه های اجتماعی به این علت که مرزها را از بین برده و امکان ارتباط با افراد مختلف از سراسر جهان را به وجود آورده است، به مهمترین مکان جهت انجام اقدامات تجاری و بازاریابی تبدیل شده است. در این راستا تولید محتوا را باید در صدر روش های بازاریابی قرار داد. علت این امر به خاطر جذابیت آن برای جامعه هدف است.
در این رابطه نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای موفقیت شما نیاز به همکاری با اینفلوئنسرها دارید. درواقع آنها در مرکز توجهات در تمامی شبکه ها قرار داشته و این امر باعث می شود تا شانس دیده شدن شما افزایشی چشمگیر را پیدا کند، با این حال آیا تاکنون به انواع اینفلوئنسرها فکر کرده اید؟ درواقع منظور صرفا حوزه های مختلف نظیر گردشگری و سفر و یا واینرها (کمدینهای اینترنتی) نبوده و در این رابطه هر چیزی میتواند یک اینفلوئنسر باشد.
برای مثال شخصیت های کارتونی، یکی دیگر از انواع آن محسوب می شود. با این حال در این مقاله قصد معرفی نسل نوظهوری را داریم که در مدت زمانی کوتاه، محبوبیت فوق العاده ای را به دست آورده اند. درواقع حیوانات را باید نسل جدید اینفلوئنسرها دانست که مزیت اصلی آن این است که حتی افرادی که تمایلی به اینفلوئنسری ندارند، می توانند با استفاده از آنها، نیاز خود را تامین نمایند و یا از این طریق کسب درآمد داشته باشند. در این راستا برای ایده گرفتن، دنبال کردن بهترین های این حوزه، یک اقدام هوشمندانه خواهد بود در این راستا @loki_the_wolfdog یک نمونه کاملا موفق محسوب می شود که در اینستاگرام طرفداران میلیونی پیدا کرده است. با نگاهی به آمارهای کلی، متوجه این امر خواهید شد که سگ ها و گربه ها، بالاترین شانس موفقیت را دارند، با این حال با یک ایده جذاب، شما میتوانید هر حیوانی را به شهرت برسانید.
مطلب مرتبط: چگونه مناسب ترین اینفلوئنسرها را برای همکاری با برند خود پیدا کنیم
در این راستا نقدهایی نیز وجود دارد. برخی از افراد بر این باور هستند که استفاده تجاری از حیوانات، ظلمی آشکار بوده و لازم است تا با این جریان مبارزه شود. این امر در حالی است که در هیچ یک از موارد، نشانهای از آزار حیوانات مشاهده نمیشود. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که ما تنها مشاهده کننده خروجی کار هستیم و از پشت صحنه آگاهی نداریم. به همین خاطر تصمیم گیری در این زمینه کاملا برعهده خود شما خواهد بود.