برند مک دونالد در تازه ترین اظهارنظر رسمی اش خبر رونمایی از فروشگاه آنلاین اختصاصی خود را تایید کرد. بر این اساسی در فروشگاه مذکور فقط محصولات همراه با تم مک دونالد به فروش خواهد رسید. مزیت اصلی این خرده فروشی آنلاین عرضه انحصاری محصولات موردنظر است، بنابراین مشتریان امکان یافتن این محصولات در فروشگاه های دیگر را ندارند. براساس گزارش خبرگزاری PR News Wire این خرده فروشی آنلاین اکنون به طور آزمایشی مشغول به سرویس دهی به مشتریان است.
نام استارت آپ تازه مک دونالد «کمان های طلایی» است. این خرده فروشی به طور مستقیم تحت نظارت و مدیریت مک دونالد قرار دارد. بخش گسترده ای از خدمات این فروشگاه شامل عرضه محصولات دارای لوگو و شعارهای اصلی مک دونالد است. همچنین امکان سفارش غذا با بسته بندی سفارشی یا تهیه هدیه های کریسمس از خرده فروشی کمان های طلایی وجود دارد. براساس اظهارنظر رسمی مدیران مک دونالد این خرده فروشی برای هر فصل مجموعه ویژه ای از محصولات را ارائه خواهد کرد. این امر به خوبی از برنامه وسیع مک دونالد برای استارت آپ کمان های طلایی حکایت دارد.
اکنون فقط چند هفته از راه اندازی فروشگاه کمان های طلایی می گذرد. در این زمان انواع تیشرت، لیوان و جوراب همراه با لوگو مک دونالد در میان پرطرفدارترین محصولات فروشگاه قرار گرفته است. یکی از اهداف اصلی خرده فروشی آنلاین مک دونالد بازآفرینی مدهای دهه 80 در زمان کنونی است. این امر جایگاه فروشگاه آنلاین مک دونالد را بدل به برندی تاثیرگذار در حوزه مد می کند. این امر امکانات بیشتری برای جلب نظر مخاطب هدف برای برند محبوب صنعت فست فود فراهم می کند. امروزه یکی از راهکارهای ماندگاری و نفوذ هرچه بیشتر برندها در زندگی مخاطب هدف تلاش برای توسعه نوع خاصی از سبک زندگی است. این امر موجب ایجاد رابطه ای عمیق میان برند موردنظر و طرفدارهای آن می شود. مک دونالد نیز در راستای همین هدف خرده فروشی آنلاین کمان های طلایی را تاسیس کرده است.