مک دونالد و هاینز در اقداماتی جداگانه برای تعامل پایدار با مشتریان در دوران قرنطینه و توقف موقت کسب و کارشان دست به رونمایی از کمپین های بازاریابی جذابی زده اند. آنها با تولید و عرضه پازل های جذاب و خلاقانه در تلاش برای سرگرم ساختن مشتریان شان در وضعیت دشوار کنونی هستند. بدون تردید مک دونالد و هاینز در زمینه کسب و کار و فروش دوران سختی را پشت سر می گذارند، اما استراتژی آنها برای حفظ ارتباط نزدیک با مشتریان ستودنی است.
برند مک دونالد با همکاری آژانس بازاریابی TBWA اقدام به ارائه پازل های 500 قطعه ای برای جلب نظر مشتریان کرده است. این پازل ها با تصویر اصلی برگر در دسترس مشتریان قرار دارد. کاربران امکان دریافت پازل های موردنظر در مسابقه اینستاگرامی مک دونالد مبنی بر بیان بهترین خاطره شان از این برند را دارند.
برند هاینز نیز در اقدامی مشابه پازل های 570 تکه ای به عنوان جایزه مسابقه اینستاگرامی اش تعیین کرده است. پازل های مورد نظر با عکس سُس های معروف هاینز در دسترس کاربران قرار دارد. آنها برای دریافت پازل های موردنظر فقط باید در مسابقه جدید هاینز شرکت نمایند. به این ترتیب دامنه وسیعی از مشتریان هاینز فرصت آزمایش شانس شان برای دریافت پازل با عکس سُس های برند محبوب شان را خواهند داشت.