موسس اتاق بازاریابی ایران می گوید بازاریابی موفق باید براساس یک طرح بازاریابی و استفاده از روش های متنوع صورت پذیرد.
حمید بروغنی در گفت وگو با خبرنگار ریال نیوز داشتن یک بازاریابی موفق در کسب و کار را تغییر مرتب روش های بازاریابی دانست و افزود: صاحبان کسب و کار برای ارتباط با مشتریان خود باید همیشه براساس یک طرح بازاریابی از روش های متنوعی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه نظر مشتری نقش مؤثری در موفقیت روش های طرح بازاریابی دارد، گفت: با توجه به مفرح بودن حرفه بازاریابی روش های تکراری می تواند برای مشتری و صاحب بنگاه اقتصادی خسته کننده باشد.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی با اشاره به پر هزینه بودن بازاریابی و تبلیغات برای برخی از صاحبان صنایع بازاریابی مشترک را بهترین روش برای کاهش هزینه ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این روش صاحبان کسب و کار می توانند به صورت مشترک و با توجه به مکمل بودن محصولات خود علاوه بر صرفه جویی در هزینه های بازاریابی خدمات مطلوب تری را به مشتری ارائه دهند.