برند موبایل O2 هفته گذشته زمانی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت که ظاهرا جای پنج بیلبورد در سرتاسر انگلستان را با بیلبورد های شکسته تعویض کرد. هدف از انجام این کار اعلام خبر پیشنهاد تعویض صفحه نمایش گوشی های تلفن همراه جدید بود.
به گزارش ام بی ای نیوز، این شاهکار تبلیغاتی خرید چهار بیلبورد اصلاح شده در لندن و یک نمونه بیلبورد اصلاح شده دیگر در لیورپول را در بر می گرفت. در ادامه بعضی از آنها با یک سری موانع ایمنی برای افزایش تلقین حس تصادف احاطه شده اند.
کاربران توییتر بر سر عمدی بودن این اقدام تردید داشتند.در هر صورت توییت هایی از سوی خود O2 و صاحب رسانه های خارج از خانه، Primesight، مشخص کردند که این یک کار برنامه ریزی شده بوده است.
در ادامه معلوم شد که شاهکار تبلیغاتی فوق نخستین مرحله از یک کمپین جدید برای O2 به شمار می رود که احتمالا در کنار دیگران، آژانس خلاقیت VCCP و شریک آن در حوزه روابط عمومی، Hope&Glory را نیز درگیر خود می کند.