با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان، آینده پژوهی و الگوهای کسب و کار در صنعت پخش بررسی می شود.
چهارمین کنفرانس صنعت پخش با حضور وزرای صنعت و بهداشت و درمان در روزهای پنجم و ششم شهریورماه برگزار می شود. محورهای اصلی چهارمین کنفرانس صنعت پخش به آینده پژوهی و الگوهای نوین کسب و کار در صنعت پخش اختصاص دارد.
همچنین مدیریت سرمایه های انسانی، مدیریت فرآیندهای مالی و اقتصادی، مدیریت سیستم ها و روش ها و فناوری اطلاعات، مدیریت تأمین و لجستیک و مدیریت فروش و بازاریابی، از جمله سایر محورهای مورد بحث در این کنفرانس خواهند بود.
با در نظر گرفتن نقش صنعت پخش کشور به عنوان یکی از ارکان توزیع سازمان یافته در اقتصاد کشور، کنفرانس امسال با توجه به برنامه ریزی ها و محورهای منتخب از اهمیت بالایی برخوردار است. در چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران، کانون ایران نوین، گروه صنعتی ماموت و شرکت همکاران سیستم حامیان اصلی کنفرانس هستند.