دنیای مد با حضور برند های فعال در عرصه فست فود ظاهراً رنگ و لعاب تازه ای یافته است. کی اف سی اخیراً در قالب یک بوتیک محصولاتی با تم مرغ سوخاری از قبیل جوراب های خرطومی، تی شرت ها و بلوز هایی با تصویر کلنل ساندرز را به علاقه مندان ارائه داد. حالا مک دونالد با مشارکت پلت فرم سفارش و تحویل غذای آنلاین« Uber Eats » مجموعه محصولات سبک زندگی خود را برای نخستین بار معرفی کرده است.
این رستوران زنجیره ای یک سری محصولات منقش به لوگوی برند مک دونالد نظیر لباس های سرهمی و بالشتک های «Big Mac»، کت و شلوار با طرح سیب زمینی سرخ کرده معروف خود، دمپایی ساحلی و پتو هایی مزین به برگر و سیب زمینی سرخ کرده ویژه پیک نیک را طراحی و تولید کرده است، اما امکان خریداری آنها به تنهایی برای شما به وجود نخواهد آمد.
این برند در 25 ژوئن، روز تحویل جهانی مک دونالد، مشتریان را با محصولات خاص و جدید خود شگفت زده خواهد کرد. در پی ثبت سفارش غذا از طریق نرم افزار Uber Eats، افراد احتمالا به عنوان جایزه یکی از محصولات مجموعه کالا های سبک زندگی مک دونالد منقش به تصاویر - برگر «Quarter Pounders»، مک ناگت های مرغ و سیب زمینی های سرخ کرده - آن را تحویل خواهند گرفت.