داستان های بسیاری از طریق ایموجی گفته می شود، اما توییتر و رویال اپرا هاوس لندن این قصه گویی را یک قدم جلوتر برده اند و در روز جهانی ایموجی در ۱۷ جولای از ایموجی بهره گرفتند تا داستان اپرا را به طور کامل شرح دهند.
به گزارش ام بی ای نیوز، اما این داستان نخستین همکاری این دو شریک نامرتبط نیست؛ نخستین همکاری آنها به سال ۲۰۰۹ بازمی گردد. آنها یک اپرا را در ماه آگوست آن سال توییت کردند.
در روز دوشنبه، رویال اپرا هاوس تمام روز را به توییت کردن تنها از طریق ایموجی اختصاص داد و با این روش داستان اپراها و باله های مشهور را بازگو کرد. در هر ۳۰ دقیقه یک توییت جدید منتشر شد.
کاربران توییتر این شانس را داشتند تا با تشخیص درست نام اپرا یا باله مشروح، برنده تعدادی بلیت شوند. توییتر نیز سهم خود را از این همکاری با معرفی این ابتکار به وسیله ترندهای جهانی انجام داد.