بانک پاسارگاد در چهاردهمین دوره جایزه تعالی سازمانی با موضوع «تعالی در خدمت جامعه» موفق به دریافت تندیس سیمین جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در ششمین سال حضور خود در این جایزه، طی فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی سازمانی که به همت سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود، موفق شد به عنوان سرآمدترین شرکت در حوزه خدمات، تندیس سیمین را دریافت کند.
براساس این خبر، جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع ترین ارزیابی های ملی در کشور است و عملکرد سازمان هایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت می کنند، براساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQM ارزیابی می شود. این الگو تمام زوایای سازمان ها را در نظر گرفته است و رویکردها و نتایج را به طور متوازن مورد ارزیابی قرار می دهد.