پنجشنبه, ۶ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Thu, 26 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

در اغلب کمپین‏ های تبلیغاتی این باور وجود دارد که نیمی از هزینه های تبلیغات همواره به هدر می‌رود. با وجود آنکه نمی‏توان از تمامی فاکتورهایی که منجر به ارائه یک تبلیغ موثر می‌شوند اطمینان کامل حاصل کرد، اما برخی فاکتورها وجود دارد که رعایت کردن آنها برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی سودآور، حیاتی است. در‌صورتی‌که کمپین تبلیغاتی شما بتواند فاکتورهای زیر را مورد نظر قرار دهد، می‏توانید به داشتن یک کمپین موفق امیدوار باشید. 

1- واسطه تبلیغاتی مناسبی را برای انتقال پیام خود انتخاب کنید. این نکته شاید در نگاه اول بدیهی به نظر بیاید اما بسیار متعجب خواهید شد اگر بدانید برخی افراد در انتخاب رسانه، تا چه اندازه متفاوت عمل می‌کنند. به‏عنوان مثال، در‌صورتی‌که می‏خواهید یک نوجوان 14 ساله را هدف قرار دهید، انتخاب روزنامه به‏عنوان رسانه تبلیغاتی، چندان نتیجه‏بخش نخواهد بود؛ استفاده از یک کانال رادیویی که آهنگ‏های متناسب با سلیقه نسل جوان پخش می‌کند، انتخابی زیرکانه‏تر به نظر می‏رسد. هر چه بهتر بتوانید مخاطب هدف خود را بشناسید، بهتر می‏توانید با او ارتباط برقرار کنید. 

2- تصور نکنید همه افراد در انتخاب رسانه مشابه با شما رفتار می‌کنند. از اینکه شما از یک برنامه خاص بدتان می‏آید، نمی‏توان نتیجه گرفت آن برنامه، عمده مخاطبان شما را نیز جذب نخواهد کرد. 

3- معیار خود را برای قضاوت در رابطه با یک رسانه تبلیغاتی، تنها براساس قیمت آن قرار ندهید. گران بودن ارائه تبلیغ در یک رسانه خاص، دلیل مناسبی برای رد این گزینه نیست. اگر یک تبلیغ برای شما ارزان تمام شود، اما کسی آن را نخواند یا نبیند، برای شما ارزش افزوده‏ای در پی نخواهد داشت. اگر یک تبلیغ چندده میلیونی بتواند چندده هزار نفر مخاطبان از بازار شما را هدف قرار دهد، قطعا ارزش تامل و بررسی بیشتری دارد. 

4- ارتباط خود را با مشتریانتان توسعه دهید. این نکته هم ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما تنها تعداد معدودی از کمپانی‏ها هستند که واقعا به آن عمل می‌کنند. اگر مردم به برند شما اعتماد داشته باشند و احساس کنند کمپانی شما را به خوبی می‏شناسند، احتمال بالاتری برای خرید محصولات شما وجود دارد. این کار برای کسب‏وکارهای کوچک‌تر - مثلا کسب‏وکارهای محلی- آسان‏تر خواهد بود. ممکن است رویایی به نظر برسد، اما اگر مالک یک مغازه فروش مبلمان محلی، خود در تبلیغات در جلوی دوربین ظاهر شود، مردم ارتباط بهتری با او برقرار خواهند کرد. شما از این طریق می‏توانید به کسب‏وکارتان هویت ببخشید. 

5- چیزی را به مردم بدهید که باعث شود به واسطه آن شما را به یاد بسپرند. بسیاری از کمپانی‏های بزرگ هزینه بالایی را صرف این مسئله می‌کنند. پیام «ما بهترین کیفیت و خدمات را عرضه می‌کنیم» هرگز مشتریان را مجاب نخواهد کرد حرف شما را باور کنند. یکی از مشتریان خود را پشت دوربین بیاورید تا راجع به کیفیت و خدمات شما نظر بدهد و از او بخواهید نحوه خدمت‏رسانی شما را با جزییات توصیف کند. 

6- از لحاظ احساسی با مشتریان‌تان ارتباط برقرار کنید. اجازه بدهید آنها احساس کنند شما حرفشان را درک کرده و درد آنها را می‏دانید. اگر در رابطه با چیزی صحبت کنید که به‌طور مستقیم به مشتریان‌تان مربوط نمی‌شود به احتمال زیاد آنها از گوش دادن به شما صرف‏نظر می‌کنند. 

7- اطمینان حاصل کنید شما از آنچه که می‏خواهید به واسطه تبلیغتان در ذهن مشتری شکل گیرد، آگاهی کامل دارید. اگر روند کار آنطور که شما می‏خواهید پیش برود، شما می‏خواهید با تبلیغتان دقیقا چه پیامی را منتقل کنید؟ 

هرچه کمپین تبلیغاتی شما بتواند بیشتر بر تک تک فاکتورهای بالا تمرکز داشته باشد، به نتیجه بهتری خواهید رسید. به طور پیوسته نتایج حاصل از تبلیغات خود را مورد اندازه‏گیری قرار دهید. اهداف خود را به طور دقیق تعیین کرده و مکانیزم‏هایی برای اندازه گرفتن میزان تحقق آنها در نظر بگیرید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GFJmVQB6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه