دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

7 استراتژی ساده برای افزایش مشتریان

5 سال پیش ( 1398/6/10 )
پدیدآورنده : امیر آل علی  

بدون شک مشتریان تنها عامل بقای برند محسوب می شوند. به همین خاطر نیز بسیار مهم است که استراتژی هایی برای افزایش آنها داشته باشید. در این رابطه موارد ساده ولی کارآمد، همواره سرعت انجام بالاتری را دارند. به همین خاطر نیز ضروری است تا این موارد را مورد توجه بیشتر خود قرار دهید. در همین راستا و در ادامه به بررسی هفت استراتژی ساده برای افزایش تعداد مشتریان، خواهیم پرداخت.

1-از منطقه امن خود فاصل بگیرید

تا زمانی که بخواهید با محدودیت های خود به کار ادامه دهید، بدون شک نتایج مشابه گذشته را به دست خواهید آورد. درواقع فراموش نکنید که عدم شجاعت شما، فرصت را برای برندی دیگر فراهم خواهد کرد. به همین خاطر نیز ضروری است تا از منطقه امن خود خارج شوید. درواقع حتی شکست نیز به معنای پایان کار نخواهد بود. درواقع تلاش برای یک امر، برابر با حالتی نیست که عملا اقدامی را انجام نداده اید. شما با تحلیل دلایل عدم موفقیت خود، به افزایش سطح برند کمک شایانی را خواهید کرد. اگرچه بسیاری از مدیران و سیاست کلی شرکت ها این است که شرایط فعلی را حفظ کنند، با این حال با توجه به بازار به شدت رقابتی و تغییرات همیشگی ای که شاهد آن هستیم، این امر تنها زمینه را برای فعالیت کوتاه مدت فراهم خواهد کرد. به همین خاطر نیز لازم است تا تمامی محدودیت های خود را کنار گذاشته و به دنبال عملکردی نوآورانه و جدید باشید.

افزایش مشتریان

2-اعتمادسازی کنید

بدون اعتماد مخاطبان به شما، هیچ گونه فروشی انجام نخواهد شد. به همین خاطر نیز ضروری است تا اعتمادسازی، یکی از اصلی ترین استراتژی های شما باشد. در این رابطه فراموش نکنید که اعتمادسازی اقدامی مرحله ای بوده و نمی توان انتظار داشت که یک شبه به این امر دست پیدا کنید.

مطلب مرتبط:  5 راهکار برای افزایش مشتریان مان

همچنین این امر در باقی سطوح نیز باید وجود داشته باشد. برای مثال تمامی افراد تیم شرکت باید اعتماد کاملی را به یکدیگر داشته باشند. درواقع هنگامی که خودتان به یکدیگر اعتماد نداشته باشید، انتظار این امر از افراد دیگر، کاملا غیرمنطقی خواهد بود.

3-از نقشه استفاده کنید

این امر که طبق یک نقشه جلو بروید، خود اقدامی سودمند برای جذب حداکثری مخاطبان خواهد بود. برای مثال اگر محدوده عملکردی شما یک کشور را شامل می-شود، لازم است تا شهر به شهر جلو بروید. این امر بدون شک بهتر از زمانی خواهد بود که به یک باره تمامی افراد را مورد توجه قرار دهید. برای این امر در اختیار داشتن یک نقشه برای مشخص کردن نواحی ای که در آن اقدامات لازم را انجام داده اید، کاملا ضروری خواهد بود. همچنین می توانید از آن برای مشخص کردن شهر و یا نواحی بعدی نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که هر منطقه، خصوصیات خاص خود را داشته و بازاریابی دو شهر نزدیک به هم نیز ابدا یکسان نخواهد بود. علت این امر به این خاطر است که فرهنگ افراد متفاوت بوده و این امر در رفتار اقتصادی و الگوی خرید آنها تاثیرگذار است. به همین خاطر نیز ضروری است تا مرحله به مرحله جلو بروید. این متمرکز کار کردن امکان بهترین عملکرد را برای شما به همراه خواهد داشت.

4-فراخوان عمل را جدی بگیرید

همه کسب و کارها در تلاش برای سهم بیشتری از بازار هستند. در این رابطه فراخوان عمل، اقدامی کاملا ضروری محسوب می شود. درواقع در این روش شما از افراد برای انجام یک کار دعوت می کنید. برای مثال عبارت برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی کادر مشخص شده کلیک کنید، از جمله آنها محسوب می شود. در این رابطه حتی تعیین محدوده زمانی نیز به افزایش تاثیر پیام منجر خواهد شد. به همین خاطر با دعوت از افراد، می توان شانس انجام اقدام موردنظر را افزایش داد. این امر اگرچه ساده است، با این حال بسیار کاربردی محسوب می شود، بااین حال لازم است تا برای عملکردی حرفه ای، مقالات موجود در رابطه با نحوه ساخت یک فراخوان عمل تاثیرگذار را مورد مطالعه قرار دهید.

5-از اهمیت موارد رایگان غافل نشوید

هر چیز رایگانی می تواند مورد توجه جامعه هدف قرار گیرد. برای مثال یک دوره آموزشی، کدهای تخفیف، مسابقات و.. همگی از جمله این موارد محسوب می شوند. به همین خاطر نباید از اهمیت این امر غافل شد. در نهایت توجه داشته باشید که انتخاب های شما باید کاملا با توجه به ویژگی ها و علایق جامعه هدف باشد تا بیشترین تاثیر را ایجاد کند.

6-از تمامی امکانات موجود استفاده کنید

حتی پیوستن به یک اتحادیه، خود می تواند تغییری بزرگ را در میزان مشتریان شما ایجاد کند. به همین خاطر لازم است تا تمامی امکانات موجود را شناسایی کرده و به دنبال استفاده حداکثری از آنها باشید. همچنین همکاری با سایر برندها نیز کاملا سودمند خواهد بود، با این حال بهتر است تا مواردی را انتخاب کنید که عملا رقیب شما محسوب نمی شوند. در غیر این صورت همکاری شما سودمند نخواهد بود. در این رابطه تبلیغ مستقیم برای یکدیگر، ساده ترین شکل همکاری است.

مطلب مرتبط: روش‌ هایی ساده برای افزایش فروش

7-سخنرانی داشته باشید

هر مکانی که تعداد افراد زیادی در آن وجود دارد، باید مورد توجه شما قرار گیرد. درواقع سخنرانی، یکی از راهکارهای عالی برای نمایش برند و سطح توانایی های شما محسوب می شود. به همین خاطر نباید این موقعیت ها را از دست بدهید. در نهایت سخنرانی در مکان های غیرمعمول نظیر مدارس و دانشگاه ها نیز می تواند کاملا سودمند باشد.

منبع : businesscollective
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3dOrHPJk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه