چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعال بانك سرمایه در حاشیه بازی نهایی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال كشور، از جانبازان و ایثارگران حاضر در سالن حجاب تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی بانك سرمایه، آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های كشور «جام شهدای منا» میان تیم والیبال بانك سرمایه و پیكان، یكشنبه مورخ 21 آذر ماه در سالن حجاب در حالی برگزار شد كه تنی چند از از جانبازان و ایثارگران گرانقدر كشور نیز از مهمانان ویژه این بازی بودند. در این بازی تیم والیبال بانك سرمایه موفق شد در یك دیدار حساس و نفس گیر مقابل پیكان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد و عنوان صدرنشین نیم فصل نخست لیگ برتر را از آن خود سازد.

در حاشیه این دیدار، دكتر محمدرضا خانی مدیرعامل بانك سرمایه كه برای تماشای مسابقه در سالن حجاب حضور داشت، ضمن تقدیر از جانفشانی ها و فداكاری های جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، آنها را ذخیره های ارزشمندی برای كشور دانست و جوانان و ورزشكاران را به الگو گرفتن از این قهرمانان عرصه های جهاد و مبارزه دعوت نمود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iRdYV5MW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه