دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین هتل های سه ستاره مشهد

11 ماه پیش ( 1402/6/5 )
 

بهترین هتل های سه ستاره مشهد

بلیت هواپیما به مشهد همیشه یکی از پرطرفدارترین گزینه­ ها در بین متقاضیان به ­شمار می­رود که در بیشتر مواقع سال اکثر پروازها از نقاط مختلف کشور به این مقصد به­سرعت تکمیل می­ شود. البته نکته حائز اهمیت بعد از رزرو پرواز، پیداکردن محل اقامت مناسب است.

شهر مشهد با توجه به اینکه یک مکان زیارتی-تفریحی در کشور محسوب می­ شود و علاقه ­مندان زیادی در طول سال این منطقه را برای سفر انتخاب می­ کنند، دارای انواع اقاماتگاه­ ها با هزینه­ ها و امکانات متنوع است.

آشنایی با تعدادی از هتل­ های 3 ستاره مشهد

چنانچه تصمیم دارید تا چند روزی را در مشهد بگذرانید، بدیهی است که انتخاب یک اقامتگاه مناسب جزء اولویت­ های اصلی شما برای مسافرت در نظر گرفته می­ شود که معمولا برای هر فردی نزدیکی به حرم و دیگر مکان­ های گردشگری، امکانات ارائه ­شده و هزینه به­ عنوان معیارهای مهم در انتخاب هتل خواهد بود.

در ادامه قصد داریم تا تعدای از بهترین هتل­ های 3 ستاره که در این شهر واقع شده را از نظر امکانات بررسی کنیم، از همین رو پیش از اقدام به سفر با ما همراه شوید تا متناسب با خواسته خود محل اقامت مناسبی را انتخاب کنید.

هتل خانه سبز

یکی از هتل­ های سه ستاره مشهد با نام خانه سبز در سال 1382 و در 10 طبقه ساخته شده که دارای 75 اتاق و شامل 285 تخت است. البته سال 1392 این اقامتگاه مورد بازسازی قرار گرفت و درحال­ حاضر به ارائه خدمات می­ پردازد.

درصورتی­که ساکن شیراز هستید و بلیط هواپیما شیراز مشهد را رزرو کرده­ اید، می­توانید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید که خدمات باکیفیتی را در اختیار مسافران قرار می ­دهد و همچنین از پرسنل باتجربه­ ای برخودار است.

این هتل دارای انواع اتاق­ های یک تخت تا 4 تخت است که از نظر رتبه­ بندی نیز از معمولی تا رویال قرار می­ گیرند، هزینه­ ای که باید در ازای اقامت در این هتل بپردازید نیز با توجه به نوع اتاق، متفاوت خواهد بود.

شما می­ توانید برای انتخاب یکی از اتاق­ های این هتل و مشاهده قیمت هر کدام از آنها همراه با امکاناتی که در اختیارتان قرار می­دهد، قبل از اقدام به سفر به سایت اسنپ تریپ سر بزنید.

هتل ایران زمین

یکی از ویژگی­ های خوبی که می­ توان برای هتل ایران زمین در نظر گرفت، نزدیکی به حرم بوده که فاصله بین آنها تقریبا در حدود یک کیلومتر است و به شما این امکان را می­دهد تا حتی پیاده نیز به مقصد برسید.

اتاق­ های بزرگ و دلباز در کنار دسترسی به اینترنت از امکاناتی است که در این اقامتگاه برای مسافران در نظر گرفته می ­شود، پس می ­توانید در کنار رزرو بلیت هواپیما یکی از اتاق­ های این مجموعه را نیز به ­صورت اینترنتی انتخاب کنید.

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا در محله­ ای قرار گرفته که در بین مشهدی­ ها به نام بازار سرشور معروف است، از ویژگی­ های مطلوب این اقامتگاه می ­توان مواردی همچون دسترسی راحت به فرودگاه، راه­ آهن و ترمینال را نام برد.

از طرفی کافه 24 ساعت هاترا یکی از امکانات مناسبی است که در هر ساعتی از شبانه ­روز پذیرای مهمانان خواهد بود، قیمت اتاق­ های این مجموعه نیز مناسب هستند و شما در کنار خرید ارزانترین بلیط هواپیما و انتخاب یکی از اتاق­ های این هتل، می­ توانید سفری ارزان به مشهد را تجربه کنید.

هتل میامی مشهد

این هتل در سال 1392 افتتاح شد که دارای 39 اتاق و 100 تخت است که با توجه به امکانات و طراحی مناسب اتاق­ ها، می­ تواند به­ عنوان یکی از بهترین هتل­ های 3 ستاره در نظر گرفته شود.

درصورت اقامت در این مکان علاوه ­بر دسترسی راحت به تعدادی از ورودی­ های حرم می­ توانید از جاذبه­ های مختلفی همچون مجتمع زیست خاور، بازار رضا، خانه ملک و موزه مردم شناسی که در نزدیکی این هتل قرار دارد نیز دیدن کنید.

امکانات این هتل شامل اینترنت، کافی­ شاپ، صندوق امانات، سیستم تهویه مناسب، سرویس رفت­ وبرگشت همراه با هزینه، چایخانه سنتی و برخی موارد دیگر است. برای ساکنان شیراز که قصد رزرو بلیط هواپیما شیراز مشهد را دارند، هتل میامی نیز می­تواند یکی از انتخاب­ های مناسب باشد.

هتل آدینا مشهد

70 اتاق مختلف هتل آدینا که در 13 طبقه مجزا قرار دارد شامل سوئیت­ های یک تخت تا 4 تخت تویین، امپریال، فولبرد و دبل است که هزینه پرداختی شما برای هر کدام از این اتاق­ها متفاوت خواهد بود.

با توجه به اینکه آدینا در سال 1397 تاسیس شده یکی از مدرن­ترین و جدیدترین هتل­ های 3 ستاره مشهد محسوب می­ شود که اقامت خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سیستم گرمایش و سرمایش، سونا، اتاق ماساژ، خدمات­دهی به معلولین، تشریفات ویژه و اتاق­ های تمیز همراه با سرویس­ دهی مناسب از جمله امکانات رفاهی این هتل است.

شما می­ توانید برای فاصله چند ساعت تا مشهد ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کنید اما در عوض حضور چند روز در یک هتل مجلل و مناسب، خاطره شیرینی از سفر برای شما به ارمغان می­ آورد.

هتل دیپلمات مشهد

یکی دیگر از مکان­ های مناسب که در دسته بهترین هتل­ های سه ستاره مشهد قرار می­ گیرد، هتل دیپلمات نام دارد. این مجموعه از امکانات و خدمات مطلوب و مناسبی برخوردار است.

در رستوران این هتل می­ توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را سفارش دهید، در ضمن میز صبحانه به­ صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می­ گیرد. دیگر امکانات هتل دیپلمات مشهد شامل مجموعه آبی و اتاق بازی کودکان است.

از همین رو با رزرو بلیت هواپیما از طریق سایت اسنپ تریپ می­ توانید هم­زمان یکی از اتاق­ های هتل دیپلمات مشهد که از بهترین گزینه­ ها در میان هتل­ های سه ستاره محسوب می ­شود را انتخاب کنید.

رزرو هتل سه ستاره مشهد

جمع ­بندی

مشهد یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در بین ایرانیان محسوب می ­شود که بلیط پرواز این شهر در تمام طول سال متقاضیان زیادی دارد، البته انتخاب اقامتگاه مناسب نیز یکی از الزامات سفر به این شهر است.

تعدادی از بهترین هتل­ های 3 ستاره در مشهد شامل میامی، دیپلمات، هاترا، آدینا، ایران زمین و خانه سبز است که هر کدام از نظر قیمت و امکانات متفاوت هستند. شما می­ توانید برای رزرو پرواز و هتل در مشهد از اسنپ تریپ کمک بگیرید.

سوالات متداول

بهترین هتل­ های سه ستاره مشهد کدام است؟

تعدادی از بهترین هتل ­های سه ستاره در مشهد که می ­توانید برای اقامت خود انتخاب کنید شامل خانه سبز، ایران زمین، هاترا، آدینا و دیپلمات است.

آیا امکان رزرو آنلاین بلیت هواپیما و هتل در مشهد وجود دارد؟

بله، شما می ­توانید با مراجعه به سایت­ های معتبری که در زمینه فروش بلیت و رزرو هتل فعالیت دارند، پیش از سفر این کار را به ­صورت آنلاین انجام دهید.

نزدیک ترین هتل­ های سه ستاره مشهد به حرم کدام است؟

اگر می­خواهید در نزدیکی حرم یک هتل 3 ستاره رزرو کنید، هتل­ های آدینا، ایران زمین و هاترا کمترین فاصله را با ورودی­ های مختلف دارند و از این نظر بهترین انتخاب هستند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4B9tmhF5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه